Vara anotimpul iubirii

Există undeva o altă vară,
Cu orice preţ aş vrea să o privesc,
Acum, când orice taină îmi declară
Că numai ochii tăi şi-o însuşesc.

Dar cred că taina tainelor este a noastră,
Tu eşti suprema vară între veri,
A invadat lumina la fereastră
Şi în două inimi cere încăperi.

Ne caută o lacrimă din soare
Şi în ea am regăsit desăvârşiri,
Mai lasă cerul să se desfăşoare
Şi îl vom avea de-a pururi în priviri.

Ne cheamă un pian la asfinţire,
Renaşterea se aude peste tot,
A concertat în noi o nemurire
Şi de atâta viaţă nu mai pot.

Îmi pare un eden fără de seamăn
În care însuşi timpul s-a oprit,
Iar verdele în tine-şi face leagăn
Şi de atâta viaţă m-am sfârşit.

Există undeva o altă vară,
Cu orice preţ aş vrea să fie a mea
Şi acum eternitatea îmi declară
Că doar când te privesc o pot avea.

Published in: on 18 iulie 2023 at 00:24  Lasă un comentariu