Femei singure

Femei frumoase, femei implinite profesional, femei energice dar si sensibile, femei care cresc singure copii… femei singure… Si, aparent, inexplicabil pentru toti, cum o astfel de femeie este totusi singura… Dar de cele mai multe ori, explicatia e dureros de simpla: sunt singure, fiindca multe dintre aceste femei, invingatoare in diverse domenii, nu reusesc sa ramana si castigatoarele c41fce7eef9fed82cea71bagg6unei inimi de barbat. Si cine ar putea spune daca vina este feminina sau masculina?

Unor femei li se reproseaza ca sunt imposibile, pretentioase, distante, ca nu se poate apropia nimeni de ele. Eu as zice dimpotriva. Sunt femei de care oricine se poate apropia. Sunt extrem de sociabile si de prietenoase. Chiar extrem. Problema e insa alta. Sunt femei cumplit de incomode, spun intotdeauna ce gandesc si nu neaparat in cuvinte le ajuta foarte mult ochii si atitudinea, traiesc intr-un ritm foarte sustinut si mai intotdeauna reusesc sa ii sperie pe oameni, cu intensitatea trairilor lor. Sunt femei pe care orice bucurie le face sa explodeze, dar si orice tristete le dezintegreaza. Si au nevoie de un real sprijin afectiv. De un umar intotdeauna aproape, atunci cand privirea e umbrita de lacrimi. Dar, de obicei, primesc doar motivatii: “Mi-e teama sa ma apropii de tine. Mi-e teama sa nu-ti insel asteptarile. Nu pot sa cred ca exista cineva atat de sensibil si de romantic si mi-e frica sa nu te ranesc, sa nu fiu doar o noua deceptie pentru tine. Nu pot tine ritmul cu tine”. Si intr-un ocean de fricosi sau indiferenti, astfel de femei ce ar trebui sa faca?

Wall_E_by_MrCanavan-1

Published in: on 29 Iulie 2009 at 20:53  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/07/29/femei-singure/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. „femei implinite profesional, femei energice dar si sensibile”
    „Si cine ar putea spune daca vina este feminina sau masculina?”
    asta ma intreb si eu….a cui o fi vina!!!???

  2. Vreau sa-mi miroasa mainile a un singur barbat,
    m-am trezit bolnava de rasuflarile tale,
    Am adormit dorindu-mi sa te strang in brate,
    sa ma inunde rasuflarea ta,
    sa nu mai respir aer, ci aer amestecat cu tine,
    M-am imbolnavit de tot ce-i al tau,
    de ochi, de lumini, de lentile,
    M-am imbolnavit de mainile tale timide,
    Ai aparut, asa, intr-o vara, simpla
    ca o lumina de vals,
    Pana si iarba de sub talpi imi sopteste,
    saruta-l, iubeste-l, adora-l,
    Vreau sa ma distilez langa tine,
    dar vreau sa ma distilez usor, incet,
    Pentru ca, ochii ma dor de ochii tai,
    buzele ma dor de buzele tale,
    Pentru ca mainile ma dor de trupul tau,
    M-am trezit bolnava de rasuflarile tale,
    de tine
    Si acum imi dau seama,
    de ce vreau,
    Sa-mi miroase mainile decat a un singur barbat!!
    Tu……….4 august 2009

  3. Interesant ! Insa se vede ca esti f. tanar si fara experienta in cunoasterea FEMEII… Nu fi asa de increzator pentru ca nu TOATE sunt asa cum visezi tu.
    Femei singure ? Nu cred ! Nu exista femei singure decat daca vor ELE . Singure sunt poate cele care au renuntat la lupta, la lupta interioara, la dorinte, la
    sperante… Acelea nu mai sunt femei…Sunt niste relicve, care se inchisteaza voit si NIMENI nu la mai poate ajuta. Deci acele femei care SE CRED SINGURE, ar
    trebui sa lase deoparte multele prejudecati si sa treaca la lupta pentru viata,pentru fericire, pentru dragoste, altfel, nu sunt FEMEI!
    puiuolaru6057

  4. Femeile despre care vorbesti tu se impart in trei sub-categorii:
    – cele care au anumite aspiratii sau pretentii si nu se arunca intr-o relatie doar de dragul de a nu fi singure
    -cele care tin prea mult la independenta lor si se multumesc cu simple aventuri, fara pic de obligatii
    – si cele deja mentionate de tine, adica acele femei care sperie barbatul prin sinceritate, tarie de caracter si forta sentimentelor de care sunt capabile.

  5. „puiu olaru” oare de ce am impresia ca ai tendinte de misoginism?o femeie singura nu este o relicva..mai degraba se transforma in relicve o parte din femeile maritate care accepta toate injosirile barbatului si devin sclave domestice uitand de elementele necesare pentru a si hrani respectul de „sine”.

  6. Si totusi nu a raspuns nimeni la ultima intrebare… nu a venit nimeni cu o solutzie, cu o rezolvare … ma regasec in cele spuse de tine si nu-mi ramane decat sa SPER si sa CRED ca intr-o zi si pentru mine singuratatea va fi de domeniul trecutului. „Femei singure ? Nu cred ! Nu exista femei singure decat daca vor ELE . Singure sunt poate cele care au renuntat la lupta, la lupta interioara, la dorinte, la
    sperante… Acelea nu mai sunt femei…Sunt niste relicve, care se inchisteaza voit si NIMENI nu la mai poate ajuta. Deci acele femei care SE CRED SINGURE, ar
    trebui sa lase deoparte multele prejudecati si sa treaca la lupta pentru viata,pentru fericire, pentru dragoste, altfel, nu sunt FEMEI!” BD DA SUNT FEMEIE dar stii care e problema inca nu am gasit barbatul care sa fie nascut sa traiasca alaturi de mine. Nu am renuntzat la lupta si nici nu voi renuntza, nu am renuntzat sa traiesc, nu am prejudecatzi dar nici nu pot sa traiesc langa un om care nu vede viatza prin aceeasi fereastra pe care o vad eu … Ne este dat sa traim impreuna, noi va iubim pe voi si voi pe noi pt ca asa e normal, asa trebuie sa fie, asa e firesc si de aceea cred ca intr-o zi imi voi impartzi si eu trairile in doi … Sa va iubitzi frumos…

  7. Imi place cum scrii,…FELICITARI!!!
    …AI SCRIS DESPRE FEMEI…ca sunt imposibile…ca uneori au trairi care poate le fac pe alocuri inumane…ca sunt…si ca sunt…acelasi text l-as putea scrie eu FEMEIE, pentru voi BARBATII…
    Cel mai placut lucru e ca suntem Unici…ca avem sentimente…gabduri…si trairi…diferite…ca putem iubi in felul nostru…ca putem trai cum vrem noi…si putem alege ce vrem noi…asta e Farmecul.

  8. Barbatilor le e frica de femeile puternice, cu caracter pentru ca se simt inferiori, nu le place adevarul desi il cer cu insistenta…si despre frica de a nu insela asteptarile unei femei….este vorba despre acelasi sentiment de inferioritate.

  9. femei singure si totusi in compania un barbat invisibil..viziteaza blogul meu http://www.femeia.zice.ro

  10. Dece sa le fie frica, inseamna ca sunt prosti!

  11. Nu stiu cati ani ani, oricum varsta nu conteaza… dar maturitatea ta spune foarte multe… esti un bun observator al vietii, nu stiu cate femei singure ai cunoscut dar stiu sigur ca m-ai descris pe mine. Ti se reproseaza mai sus ca esti prea tanar si neexperimentat? normal, daca cineva nu poate tine pasul cu tine incerca sa te traga in jos; aici depeinde de tine ce vei face , vei continua sa te dezvolti, vei ramane unde esti sau vei incerca sa devii mai bun decat acum si vei da un exemplu generatiei tale si celor care vor urma. Dar in fata ta „jos palaria”… Cu oameni ca tine putem spera ca Romania se va schimba… Iti doresc un viitor stralucit si o iubita pe masura ta(ferice de ea).pup

  12. Eu mai intai as intreba ,oare care barbat ar refuza o relatie sau macar compania unei femei??…
    Si de aici cred ca si raspunsul motivului pentru care femeile sunt singure
    Intr-o alta ordine de idei as zice ca barbatilor nu le este frica de femeile puternice ,ci se feresc de ele instinctiv ptr ca ei stiu ca nu pot indeplini acele pretenti si cerinte exacerbate pe care le au ele
    Astfel ca adesea pina si acei barbati puternici ajung sa se fereasca de femeile care sunt considerate puternice,ce sa mai spunem de ceilalti considerati mediocri care nici macar nu intorc fatza care ele.
    Deci in conluzie totul depinde de ele si nu de barbati ,ptr ca ele sun cele care aleg si nu barbatii…astfel ca femei singure sunt doar cele ce nu-si doresc nici o relatie punc!.. (si in iad si cu dinsa-n trinsa si putin prin rai chiar nu se poate)


Lasă un răspuns

