El vs ea: Dragostea la distanta este posibila si realizabila

Dragostea nu respecta reguli. Te „paleste” cand nu te astepti si, de multe ori, te indragostesti de ultima persoana la care te-ai fi asteptat. Ce te faci daca inima ta il cere exact pe acela care se afla la sute de kilometri departare de tine? Renunti, pentru ca asta inseamna, de fapt, sa traiesti singur in marea majoritate a timpului si sa faci din momentele voastre de intalnire o sarbatoare? E o varianta – desi, daca te consoleaza cu ceva, s-ar putea sa ai parte de mai multa pasiune si emotie decat cuplurile care traiesc impreuna si, inevitabil, se plictisesc dupa o vreme.  Nevoia de a ne simti iubiti se manifesta in diferite moduri. Unele persoane se multumesc cu declaratii si incurajari – acestia n-au probleme in a mentine vie o relatie la distanta. Dar daca faci parte dintre aceia care au nevoie de timp petrecut impreuna, de lucruri construite in doi, de atingeri si de mici servicii sau chiar cadouri… va fi mai greu. Va fi ca si cum, de fiecare data cand te intalnesti cu iubitul tau, e prima oara cand va vedeti. Pe de o parte e bine, se pastreaza prospetimea relatiei si atractia dintre voi e foarte mare – dar dorul dintre intalniri poate sa fie macinator, mai ales daca nu aveti o perspectiva de a micsora distanta prea curand. Cat de departe?
Te-ai indragostit in vacanta de cineva din alt oras? Sau poate intr-o delegatie de serviciu? Sau, de ce nu, pe internet, de o persoana pe care nu l-ai vazut, de fapt, niciodata in realitate? Nu te nelinisti, s-au mai vazut cazuri, si au trait impreuna fericiti pana la adanci batraneti – dupa ce s-au intalnit. Pentu ca, ceea ce te motiveaza sa continui o astfel de relatie este speranta ca, mai devreme sau mai tarziu, va veti uni destinele, asa ca toata lumea,este alt motiv care ar face o asemenea relatie sa tina mult si bine!
De ce tocmai ea(el)?
Persoana de care ne indragostim este, de fapt, o oglinda a noastra.

Dragostea la distanta


Barbatul „compus”
Ti s-a intamplat vreodata sa ai sentimentul ca, daca ai face din doi sau trei barbati pe care ii cunosti, unul singur, acesta ar fi perfect? Ei bine, e posibil ca domnul de la distanta sa-ti „acopere”nu  numai o anumita parte a nevoilor tale sufletesti,ci si mai multe lucruri la care pur si simplu nu te astepti.
Impreuna, dar separat
:Cine zice ca statul impreuna-lipiti e mai bun? Din ce in ce mai multe cupluri cu vechime ajung la terapie, pentru ca cei doi sunt covarsiti de probleme. Atractia furibunda de la inceput se transforma treptat in opusul ei, astfel incat cei doi mai mult se vaneaza reciproc decat convietuiesc. Iata de ce, in strainatate a aparut o orientare care capata tot mai mult teren: „Living Apart Together” (LAT) – adica sa traiesti impreuna, dar separat. Terapeutii care recomanda cuplurilor acest mod de viata sunt de parere ca distanta face bine relatiilor de cuplu. E ca si cum ai fi mereu ca la inceputul relatiei: locuiti separat, dar toata lumea va percepe ca pe un cuplu. Practic, cei care adopta stilul LAT, traiesc impreuna in doua case separate!Important este sa nu uiti ca fara incredere nu poti duce o relatie de acest tip.

Nu e simpla relatia la distanta, insa pana la urma nici o relatie nu este simpla. Cand exista incredere, comunicare, cand sunt zile in care te gandesti cat de mult ai vrea sa fie langa tine, sa-l(o) imbratisezi, cand simti ca merita, atunci…DRAGOSTEA CERE SACRIFICII!

Majoritatea relatiilor la distanta incep pe internet. Frumusetea acestui inceput este ca ai posibilitatea sa fii deschis si sa ii spui celuilalt tot ce ai pe suflet. Urmeaza schimbul de poze, impartasirea de idei, pasiuni si primele certuri.

Ca relatia sa dureze, trebuie sa existe un interes comun, atractia psihica nefiind intotdeauna suficienta. Distanta nu este neaparat rea, ci depinde ce faci atat timp cat ea exista. Cum te raportezi la ea ca sa eviti consecintele care tin de legile de relationare interumane.

Multi credem ca nu suntem facuti pentru relatiile la distanta, dar viata ne strecoara si astfel de experiente, poate pentru a ne pune la incercare sau poate pentru a ne incredinta noi provocari. O relatie la distanta trebuie luata in primul rand ca o provocare si nu ca pe ceva ingrozitor, o problema imposibil de rezolvat. Ea prezinta diverse avantaje si dezavantaje.

Avantajele relatiei la distanta

Printre avantaje, as enumera faptul ca acorzi mai mult timp pentru a comunica cu persoana iubita, ii dedici atentia si tot timpul liber, va povestiti mai multe si va ascultati cu mai mult interes. Certurile sunt mai rare. Tehnologia va ajuta si ea sa aveti o comunicare in timp real. Trecerea timpului sporeste pasiunea, total opus decat in cuplurile care sunt impreuna fizic, zi de zi, pentru ca distanta nu lasa loc ca rutina sa se instaleze.

Daca exista iubire, vointa si incredere, relatiile la distanta pot rezista. Se spune ca ochii care nu se vad se uita, insa cand exista toate lucrurile enumerate mai sus, zicala nu are nicio urma de adevar. In ziua de astazi exista internet, webcam, telefon si daca stii ca “distanta” asta e limitata de timp… chiar merita sa incerci!

Sentimentele nu pot fi puse pe balanta!


Published in: on 18 Ianuarie 2010 at 22:58  Comments (45)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/01/18/el-vs-ea-dragostea-la-distanta-este-posibila-si-realizabila/trackback/

RSS feed for comments on this post.

45 comentariiLasă un comentariu

  1. Hmmmmm…..ce pot sa spun e ca eu chiar cred in rezistenta acestor relatii si chiar sunt in mijlocul uneia.Daca exista incredere intre parteneri ,ea poate sa dureze „pana la adanci batraneti” si nu trebuie sa fim despartiti tot timpul.Intr-adevar dorinta de cunoastere psihica sau fizica e mai puternica decat atunci cand e langa tine,dar asta da un farmec aparte relatiei…
    Felicitari pt tot si mult succes in continuare….

  2. mai…ce sa iti ot spune eu ? trebuie sa cunosti pe cineva , si nu doar la suprafata ca sa poti vorbi despre iubire. in zilele noastre aceasta iubire adevarata, reala, pura, e pe cale de disparitie.
    si sa abordez direct subiectul tau: DA, cred ca poate exista si rezista o dragoste la distanta, dar doar daca ambii parteneri sunt destui de maturi pentru a intelege ce implica o astfel de relatie, si mai ales sacrificiile pe care trebuie sa le faca pentru ca in final sa ramana impreuna. cazurile sunt rare,cand o astfel de dragoste are continuitate in timp, dar, si cei norocosi, se pot numi cu adevarat „un cuplu”, si poate ei au cu adevarat „secretul” unei iubiri pure….
    parerea mea🙂

  3. Da. Si eu cred in rezistenta relatiilor la distanta. Nu de mult am trecut prin o asemenea experienta nu a contat distanta pt mine. Am avut incredere lam iubit foarte mult a fost mai presus de orice pt mine. Chiar neam facut planuri. Dar na fost sa fie . POate pt altcineva o sa fie. te pup si take care

  4. oare v-a rezista relatia?

  5. Pot sa iti zic pe propria piele ca se poate sa ai o relatie la distanta si chiar ca „ridici o casnicie”, ceea ce nu e putin lucru…si toate astea construite pe multa multa incredere si multa dragoste,asta e imperios necesar. Concluzia: SE POATE.

  6. Buna….mi-a placut multce ai scris dar…..o relatie la distanta e destul de complicata….si depinde fff mult si de cele 2 persoane…daca ei se simt bine in acea postura…la randul meu am avut si eu relatii la distanta si desi am tinut mult unul la altul nu a mers ,mie personal imi place sa stau cat mai mult cu persoana iubita…..nu imi place sa-l stiu departe si sa ne vedem o data la ceva timp dar nu toate persoanele sunt ca mine…..sincer cred ca trebuie sa fie fff sinceri unul cu altul si sa se iubeasca ff mult ca relatia sa mearga la distanta…altfel apar fel si fel de tentatii.mult succes persoanelor care au o astfel de relatie…mult succes si tie..te puup

  7. Bla bla bla … Totul se rezuma la prima propozitie pe care ai scris-o in acest articol… „Dragostea nu respecta reguli” ATAT.
    Cat despre relatiile de la distanta … sunt adevarat.. in primul an am facut si eu … eu la facultate ea nu … apoi a venit si ea la facultate… si un an am tinut legatura prin pupici prin telefon si sex pe chat😀 (just kidding)…

    E greu dar se poate. Desi nu recomand… distanta te omoara… sa nu poti sa-i simti parfumul sa poti sa-i atingi pielea … sau sa-i simti caldura corpului ei lana corpul tau…

    Si cum toata lumea cred ca eobisnuita cu comentariile mele … acu vine si partea negativa a mesajului…
    De ce sa ai o relatie la distanta? Ar trebui sa faci orice pentru a fi cu persoana iubita… Dar asta inseamna sa o iubesti si sa te iubeasca neconditionat.
    Cine iubeste neconditionat? Raspuns: NIMENI …

    Mai scria ca „Se spune ca ochii care nu se vad se uita” ASA E … iti trece de toate.

    De aceea relatiile la distanta nu ar trebui sa existe… e mai bine sa te chinui sa stai langa ea… decat sa stai cu palma in cur si sa o astepti sa vina acasa .. sau sa astepti weekendul ca sa mergi la ea.

    Daca o iubesti renunti la tot ce te leaga de casa… si te duci langa ea si-ti cauti: chirie, loc de munca, si PUB-uri noi… pare greu … dar nu e…

    DRAGOSTEA CERE SACRIFICII! – pe bune??? NO shit… aici sunt de acord cu tine… dar in rest… nu prea…
    Dragostea in sine e o provocare… nu trebuie sa mai bagi si 1000 de km intre voi… :p

    IN final… desi am patit si eu … acu nu cred ca as’ mai putea sa fac un „sacrificiu” de acest gen.

  8. In viata daca nu riscam si nu facem sacrificii nu putem ce e aceea viata ,dragoste ,devotament,bucurie,tristete,dorul fata de cineva.Imi mentin parerea, poate ca nu ai trait indeajuns aceea dragoste despre care zici tu Alex!

  9. Dragostea la distanta e…. sincer habar nu am cum e😛 nu am avut parte de asa ceva. Cred ca daca 2 persoane se iubesc cu adevarat atunci nimic nu le poate sta in calea fericirii. Cand iubesti cu adevarat nu-ti pasa de parerea celor din jur si daca e sa fie, cu siguranta veti ramane impreuna.
    E singura explicatie pe care o gasesc.
    Cand esti indragostit, esti fericit, si toate ti se par minunate… after all „Love is blind”😉

  10. Interesant si profund. Din pacate trebuie citit si printre randuri pentru a putea intelege esenta. Ma bucur sa vad astfel de cuvinte asternute, ganduri amestecate, dar cu noima si suflet. Am aflat de acest blog prin intermediul unei cunostinte. E mi-a sugerat sa vizitez, sa citesc si eventual sa-mi spun o parere. Am facut-o, ce-i drept succint, dar promit sa revin intr-un mod mai amplu. Gandul bun sa va insoteasca😉

  11. E

  12. EU PE NET L-AM CUNOSCUT PE IUBITUL MEREU ACUM 10 LUNI SI DESI NU SUMTEM IMPREUNA ZILNIC TOTUSI NE INTELEGEM PREFECT DE BINE.TOTUL E O CHIMIE…SI COMUNICARE MULTA SI INCREDERE,INTRU CUPLU CA SA REZISTE ETC.

  13. Va multumesc frumos stimat domn pentru cuvintele frumoase adresate unei pareri care am vazut este foarte mult discutata…apreciez gestul facut!

  14. Eeeeii..vad ca se poate un exemplu bun l-a dat tocmai acum Cadar Katalin….felicitari…sa fii iubita!

  15. Hmmm dragoste la distanta…
    Stii ce se spune k tot ceea ce ii frumos dureaza o vesnicie dar parac nimic nu tine la nesfarsit, uneori drumurile se despart si nu mai exista nimic frumos din ce a fost; asta poate k inseamna k nu a fost sa fie, sau k uneori noi oamenii suntem mult prea slabi k sa luptam pentru ceea ce ne este drag, ca sa putem sa tinem aproape doar pentru noi.
    Iubirea la distanta dk e iubire adevarata ar trebui sa reziste si sa fie de bun augur pt cei doi indragostiti.
    Intrebarea mea nu e dk poate fi iubire adevarata la distanta ci daca mai exista cu adevarat IUBIRE ADEVARATA?, of si cine are raspunsul sa ma contacteze ok…
    Ca sa iubesti tre sa fii tare si suigur de sentimentele pe care le ai si mai ales sa stii sa lupti pt ceea ce ti drag.
    Viatza e de fapt o lupta unde cel ce iubeste cu adevvarat e cel mai castigat si are la randul sau paret de iubire; asa k jos palaria pentru cei ce iubesc cu adevarat; pt ceilalti RUSINICA…
    THE END IUBESTE K SA FII IUBIT, LUPTA K SA CASTIGI, PRETUIESTE ACUM PANA NU ESTE PREA TARZIU… CACI DE RESTUL SE OCUPA IUBIREA, EA ISI FACE EFECTUL…
    PS: gaseste iubirea sii fii fericit oriunde ar fi ea!

  16. Este deosebit ceea ce ai scris… cred ca si ceea ce traiesti este deosebit.. de altfel nu scriai cuvinte atat de sensibile.

    Da.. este greu sa traiesti departe de persoana iubita, dar sa recunoastem ca.. nimeni nu este perfect… pana cand nu te indragostesti.
    Stiu ca nu sunt cuvintele mele, dar urmatorul paragraf mi se pare tare potrivit noua, tuturor:

    „… dragostea este mereu rabdatoare si draguta. Niciodata nu este geloasa. Dragostea nu este laudaroasa sau increzuta. Nu este nepoliticoasa sau egoista. Dragostea nu supara si nu poarta pica. Dragostea nu gaseste placere in pacatele altora, ci gaseste placere in adevar. Este intotdeauna gata sa ierte, sa aiba incredere, sa spere… si sa indure… orice urmeaza”

  17. Daca intradevar stii ce vrei de la viata si iti doresti sa fii cu persoana iubita treci mai usor peste toate(distanta ,ginduri).Distanta uneste relatia daca intre cele doua persoane exista incredere,sinceritate,comunicare, speranta si vointa…,pentru a incepe o noua zi fara sa primesti de dimineata sarutul persoanei iubite..Fiecare clipa cind nu esti linga ea..,te face sa fii mai tare,mai puternic si sa astepti cu nerabdare momentul intilnirii..,care va fi de fiecere data mult mai placut si intens..Iubeste in continuare si nu tine cont de nimic…doar de parerea ta.Sa fii iubit…

  18. ionut, filozofia iubirii ti-ai insusit-o teoretic, ai lua nota de trecere. Iar realitatea e cu totul alta, ”TREZESTE-TE” coboara cu picioarele pe pamant si intelege ca acest absurd in care te tot scalzi, nu duce la nimic din ceea ce vrei sa para. Relatia pe acre o vezi tu e pura fictiune, nu poti o vesnicie sa primesti dragoste la cartela (o data la cateva luni).Acea iubire pe care o stim cu totii e aceea cand mergi mana in mana, cand simti persoana iubita alaturea, can dpoti sa te destanui acesteia inainte de o partida sau dupa o partida de sex. Nu-ti recomnad sex prin corespondenta.Iar acele alinari, pupicuri si mangaieri pe care trebuie s ale acorzi persoanei iubite, nu trebuies conditionata de timpul pe care ti-l aloci intalnirii cu persoana mult asteptata. Nu vreau sa fiu dura cu tine, dar intelege-ma…”trezeste-te” sa nu cazi in latura cealalta.Stiu ca ai sa ma contracariezi, dar te rog accepta-mi sfatul, (se vede ca ai facut pshiologie, prea multa filozofie). Ar trebui sa incepi sa pui in practica ce ai invatat, tot ce spui sunt vorbe frumoase dar departe de realitate.

  19. Am uitat sa-ti recomand ceva. Tot ce pot sa fac ptr tine e sa-ti recomand, versurile, proza si odele lui ion minulescu. Acolo sigur te vei regasi.

  20. Hmmm…ce lovitura..sub centura am primit de la tine Andra…am ceva pentru tine referitor la ce ai zis tu :
    Draga mea daca nu ai trecut prin ce am spus eu nu ai de unde sa stii,dar multumesc oricum…si atata timp cat nu vrei sa incerci ceva in viata nu conteaza ce nu ai de unde stii ce ai de castigat sau de pierdut!!

  21. Daca este iubire adevarata bazata pe incredere si comunicare,totul este posibil…,chiar si la distanta..!!!

  22. Aici sunt de acord cu Andra… deci lovitura dubla sub centura!😀

  23. Melodia asta spune foarte bine ce am vrut sa spun despre dragostae la departare

  24. Eu ascultam melodia asta cand mi-ai zis ca ai mai pus ceva pe net!

    La FIX!

  25. Este foarte greu…dar se poate.Dragostea invinge intotdeauna.Am trait o astfel de experienta si sa stii ca a mers ….offf..super..stiam ca acolo undeva exista cineva care ma asteapta cu multa dragoste si pasiune, era acolo cineva care-mi spunea cuvintele pe care le asteptam…a fost frumos si nu regret nimic…a fost o iubire adevarata…Viata trebuie traita la maxim dragul meu ..Sa fii iubit!!!!

  26. dragostea,iubirea la distanta exista ce pot sa spun sunt si eu intr-o astefel de relatie dar va spun din proprie experienta cateodata chiar incep sa ma enervez trebuie sa existe ceva care nu merge si clacheaza totul cum ar fi spre ex neincrederea e greu dar nu imposibil ce pot sa spun il iubesc dar dupa cum v-am spus merge pana intr-un punct nu poti trai la nesfarsit asa intr-un final trebuie sa se hotarasca unul din cei 2 sa faca un pas pt a fi impreuna (sunt momente cand te simti singur ,cand vrei sa fii stransa in brate ca ai anumite probleme si vrei sa te sprijine,sa te sarute etc)chiar daca va intalniti si 1 data pe luna dar va spun eu sigur ca tot greu este in fine iubirea la distanta exista si chiar sunt foarte multe relatii de acest gen stiti voi:”mai bine ai un iubit la distanta decat sa stea tot timpul langa tine sa intervina monotonia ,obisnuinta „dar foarte multe cupluri nici macar nu observa cand se intampla de fapt acest fenomen inainte de a avea acesta relatie la distanta am vb 3 ani de zile cu un alt baiat tot timpul eram impreuna locuiam impreuna aveam impresia ca il iubesc ca pe ochii din cap dar din pacate nu era asa daca pleca spre ex 4 zile nu ii simtea lipsa ba din cntra ma simteam un pic mai libera dar in acea relatie exista doar obisnuinta de zi cu zi nicidecum full love …kisses

  27. este adevarat drogoaste le distanta se poate dar trebuie sa fii respectat/a in tot ceea ce faci altfel totul se pierde in zare si co ochii este adevarat

  28. bravo!!aici voia sa ajung,ziceam sa nu intru prea mult in discutie dar vad ca se merita,la inceput m-am gandit sa nu scriu dsp faptul ca o astfel de dragoste traiesc eu,multi nu cred ca asa ceva e posibil dar eu va spun la toti ca e,distanta niciodata nu poate fi un obstacol in calea dragostei,nu spun ca nu e greu dar imposibil nu e cu siguranta,povestea mea si a lui nu ar exista azi daca nu ar fi luptat alaturi de mine,nu credea ca vom razbate,i-am aratat ca atata timp cat sti ce vrei si pe cine totul e atat de usor,iti trebuie doar vointa si curaj.Azi dupa aproape un an nu ne e frica de nimic..nu sa pierdut nimic,traim o dragoste nebuna,poate nu o traim zi de zi ca cei ce au norocul de a fi impreuna clipa de clipa,dar o traim,mai e putin si vom fi impreuna si nu pt o zi ,doua,pt todeauna,sa meritat si se merita sacrificiul..cine traieste o astfel de dragoste stie dsp ce vorbesc.

  29. da estista dragoste la distanta spun asta din experienta proprie da intradevar nu e usor sa sti persona iubita departe de tin dar daca iubesti cu adevarat peroana aia ai face orice si ai risca totul pe ea

  30. Parerea mea este ca dragostea la distanta este posibila…doar atunci knd doua persoane se iubesc,knd iubirea este reciproca,dragostea poate rezista in ciuda distantei.conteaza foarte mult sa existe incredere,dar sh iubire…este sentimentul cel mai frumos dar trebuie sa sty sa pretuiesti foarte mult persoana iubita ,sa nu faci o greseala fatala sh sa pierzi dragostrea jumatatii tale…daca exista dragoste,o relatie poate rezista etern,chiar dk este la distanta insa amandoua persoanele trebuie sa fie hotarate s invinga orice obstacol pentru a fi impreuna.atunci cand relatia este la distanta,este normal sa simti nevoia sa fi langa persoana iubita,sa o ti in brate,s o saruti..dar asta este..trebuie s suporti fiindk iubirea nu implica numai lucruri bune ci si lucruri rele..caci asta este viata…trebuie s facem fata tuturor greutatilor..deci nu tineti cont de distanta dintre voi sh iubiti-va fiindk acesta este cel mai frumos lucru!

  31. Este posibila dragostea la distanta ,doar sa fie comunicare in fiecare zi si sentimentele profunde si adevarate.Eu trec prin asa ceva…

  32. Da este posibila si o spun cu mana pe inima….avem impreuna un an jumate si ne iubim ca in prima zi….de cate ori ne vedem parca ar fi prima oara…aceleasi emotii bine si alte sentimente mai profunde…ne despart 250 km …eu din Bucuresti iar el din Galati…dar exista iubire🙂

  33. Buna… Eu sunt doar la inceputul unei relatii la distanta , l-am cunoscut in vacanta la mare .. Poate stie cineva sau a mai simtit probabil FLUTURASI IN STOMAC cand te atinge persoana de care esti atras/a ?

  34. Nu pot ramane indiferenta la cele citite …deci ma alatur si eu voua ..ptr ca si eu sunt o indragostita …la distanta .Noi cei care trecem (sau am trecut) prin asa zisele „distantele iubirii ” STIM ca nu este usor ,dar credeti-ma se merita … simti mult mai tare dorinta pasiunii ,,astepti sa treaca zilele , sa zboare …gandurile sunt 24 din 24 de ore pe zi la EL aflat la mii de km (in cazul meu ),,,devii dependent de calculator .de telefon …doar doar de ai un semn de la el ..asta se numeste IUBIRE …sa fii tot timpul cu gandul si cu sufletul la omul drag … dar ca sa ajungem aici ..avem nevoie de comunicare , incredere, sinceritate si multa,multa RABDARE .IAR CAND ESTI INDRAGOSTIT ESTE MINUNAT ,,,CAND IUBESTI SIMTI CA PLUTESTI ! ASA CA …IUBITI-VA MULT ORIUNDE ATI FI !

  35. Adevarat , o relatie la distanta se poate pastra mai mult ,pentru ca atractia e mai mare , dorul de ea/el devine mai mare cu trecerea timpului.
    Si eu traiesc o asemenea iubire si recunosc ca ma vad cu ea de maxim 3-4 ori pe luna ,dar vorbim in fiecare zi si credeti-ma e mai frumoasa o relatie la distanta si cu intalniri rare decat cea in care va vedeti in fiecare zi.
    Multumesc.

  36. Iubesc pe cineva la 10000km distanta si nu iam vorbit de cand neam despartit (1 an) din frica ca poate ma uitat sau ca nu ma iubeste..
    Nu mai stiu ce sa fac. Astept doar si ma rog la Domnul.

  37. Buna! Nu o sa incep cu introduceri am x ani el are x ani. O sa va zic povestea mea scurt si la obiect. Sunt impreuna cu un baiat de peste un an, ne placem de aproape 3 ani. E greu….foarte greu mai ales ca ne vedem o data la cateva luni si merita asteptarea pentru ca ne iubim foarte mult si cand iubesti nu mai conteaza ninic. Cand iubesti pe cineva faci orice sacrifiiciu ca sa fie bine. Cel mai important intr-o relatie la distanta este increderea, daca nu e incredere relatia e un chin pt amandoi. Eu sunt norocoasa si fericita, stiu si mi-a demonstrat ca pot avea incredere si nu ma va insela niciodata, stie cum e ,stie ca doare pt ca si el a fost inselat. Ne despart mii de km si iubirea e tot mai mare. Luptati pt ce iubiti si nu va lasati….cand e sufletul pereche o simtiti. Va pup

  38. Am uitat sa adaug! Ne-am cunoscut chiar pe internet. Cine credea ca se va infiripa ceva din asta?! Nu sti cand vine dragostea, de ce sii in ce mod. E foarte ciudat.oamenii care nu au trecut prin asta nu inteleg. Degeaba ii explici surdului ce e aia dragoste cu sacrificii ca nu va intelege. Exista iubire si rabdare . Asta e iubirea adevarata, pura. Trebuie doar sa o gasesti. E frumos cand nu poti dormi noaptea ca te gandesti ca maine iti vezi iubitul…sunt constienta ca voi fi criticata, si cei cu iubiri asemeni mie imi dor da dreptate dar cerea ce pot zice ca e cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat

  39. va multumesc sunt si eu intr-o situatie de asta si nu stiam ce sa fac.

  40. am avut parte de asa ceva 4 ani si jumatate , pot sa spun ca au fost cei mai frumosi ani din viata mea desi sunt momente cand detest toate amintirile alea, din pacat sa terminat cand eram cel mai fericit si o iubeam cel mai mult , acum sa terminat alta relatie la distanta care nici macar nu a inceput bine , nu e sigura de ce vrea cica e naspa la distanta dar din cate am observat’o o duce mai rau cu relatiile fata in fata decat alea la distanta dar asta e am zis ca e mai bine sa o inchei, dam inainte . Nu am avut niciodata relatii lungi fata in fata ca imi da stres gelozia respectivei cand stie ca sunt langa ea dar spun din proprie experienta ca una la distanta poate sa fie foarte reusita atat timp cat comunicati des (bine la mine a esuat dar vorba vine :)) !),Nesiguranta si tentatiile sunt la tot pasul si mereu poti sa spui nu am sa te las niciodata si etc dar cel mai important lucru este sa fi serios si sa iti ti promisiunile de acest gen indiferent de situatie ,daca esti o persoana onesta cand vine vorba de promisiuni in relatii si si iti alegi(sau va alegeti) cuvintele cu capul si nu cu sentimentele atunci poti fi sigur ca o sa fie ceva frumos mereu . E cel mai frumos sentiment cand vezi persoana iubita dupa ceva timp , saptamani luni sau poate chiar un an , de fiecare data este un sentiment mai puternic si te face sa simti mereu ca traiesti ,A doua oara cand se duce pe rapa o relatie la distanta , o sa incerc si a 3-a ca se zice ca e cu noroc , nu am ce face dar ador sentimentul ala ! nu o sa se compare niciodata cu sentimentele de le ai fata de o persoana cu care te vezi aproape zi de zi.Bafta tuturor in orice fel de relatii iar baietii sa nu uite ca fetele nu o sa gandeasca niciodata cu capul🙂 Se dau de cur mai ceva decat o masina cand te astepti cel mai putin ,

  41. parerile pozitive sunt cele mai bune fiecare sa-si asculte inima nu are nimic de pierdut ;sfaturile sunt asa cam neaose daca stii ce iti doresti cu adevarat, nu esti meschin si nu te lasi infliuentat totul e ok .Asa ca ascultativa si inima inarmativa cu rabdare /perseverenta si sa va iubiti .

  42. 🙂 si eu sunt una dintre persoanele cu relatie la distanta..
    Suntem la fel ca la inceput , avem incredere unul in celalalt si relatia merge destul de bine si in continuare.Am fost pana anul trecut in toamna in acelasi oras apoi el a trebuit sa plece in alt oras pentru a-si continua studiile .. Ne vedem cam o data de doua ori pe luna in cazurile fericite .. vorbim foarte des la telefon🙂 cred in orice relatie comunicarea este cheia succesului

  43. Fa un gest de dragoste daca vrei si fa parte din studiul meu de caz !
    http://www.rationalsurvey.com/s/9225

  44. Si eu traiesc o asemenea experienta, mi-am intinlit iubirea pe net,pe noi ne despart 2500km, dar nu consideram o piedica in calea iubirii noastre, comunicam foarte mult, incepem ziua impreuna , si o terminam tot impreuna,si asta se intimpla in fiecare zi din viata noastra ,exact de cind ne-am cunoscut, sincer simt cum aceasta dragoste, la distanta este mult mai deosebita fata de o dragoste obisnuita, este edevarat ca cere anumite sacrificii. dar pentru ceea ce urmeaza sa se intimple intre noi doi ,,,se merita,, :)……hmmmm…..dar ce este usor in viata?

  45. ee complicat…pe internet cunosc in fiecare zi cate un baiat si toti se poarta foarte frumos pentru ca „am vocea foarte dragutza si sunt frumoasa tare” asa zic ei. Acum 2 ani am cunoscut pe internet un baiat.Eram foarte buni amici si nici prin cap nu ne trecea noua ca o sa ne placem. tineam la el doar ca la un prieten foarte bun pentru ca am tinut legatura si am vorbit mai mereu.Pana intr-o zi cand…nu stiu cum s-a intamplat dar am inceput sa simt ceva pentru el. Nu i-am zis nimic pana in ziua in care mi-a zis (asta s-a intamplat fix in prima zi a anului 2014)” Uite cum sta treaba. Eu tin foarte mult la tine si stiu ca si tu ti la mine” in ziua aia nu stiam ce sa fac..sa rad sau sa plang? imi doream o relatie cu el chiar daca eram constienta ca sta la 700 de km distanta. Am incercat sa il evit si sa uit de el.M-am speriat am devenit confuza. Dar evitandu-l…simteam cum MOR INCET!!! Am vorbit cu el acum 2-3 zile si am stabilit ca o sa ne vedem la vara undeva la mare. Tin sa anunt ca suntem amandoi de aceeasi varsta(17 ani)🙂 Dar…ma tot gandesc…daca atunci cand o sa ma vada nu o sa ii mai placa de mine? Daca o sa rada de mine? Sau daca o sa ma faca sa sufar? De asta ma tem cel mai tare de aceea am incercat sa il evit. Insa nu il pot evita. Simt nevoia sa vorbesc cu el…el mereu ma asculta…chiar daca nu il intereseaza cateodata „povestile” mele:))). Imi place foarte mult la el faptul ca pare dur, dar defapt are un suflet imens<3 si mereu mi-a luat apararea cand s-au luat altii de mine sau cand mi-au vorbit urat(in conferintele de pe Skype…) Eu stiu ca am scris un roman intreg…dar sper ca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi va rog!:*


Lasă un răspuns

