Poezii recitate de Florian Pittis

Pur si simplu minunata…sper sa fie pe placul tuturor.

Iar videoclipul ce urmeaza e preferatul meu.

Published in: on 25 ianuarie 2009 at 15:11  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/01/25/poezii-recitate-de-florian-pittis/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Mi ai facut o mare placere si mi ai indeplinit dorinta de a reasculta aceasta mare VOCE recitand, iti multumesc dragul meu!!!!!
    Ai grija de tine
    Flori

  2. un mare actor,un mare artist…Trăia, rolurile, momentul clipa…o mare pierdere…
    l-am cunoscut personal, cu zeci de ani in urmă, la mine în localitare când a recitat si cântat…eram doi pletoşi…sunt onorat că l-am cunoscut…
    va ramâne-n sufletele noastre ca un frate de suflet, de adevăr de lumină…
    puiuolaru6057

  3. Ma regasesc printre cuvinte
    Aievea am trecut si eu prin visul destramat
    Am incercat sa duc noroaiele departe
    Si-am reusit , sa-mi fac din nou un rost

  4. Un nemuritor cu o voce inconfundabila… un mare artist, din pacate uitat…

  5. Un mare artist care nu va muri …

  6. De câtă insensibilitate e nevoie ca să nu placă Florian Pittiş?

  7. Nu stiu ce sa spun.
    Cuvintele sint de prisos,s-au ispravit.
    Sensiilitate,poezie?…Orare cine mai are nevoie?
    Iti multumesc Florian ca ai existat, asa cum va multumesc si voua celor ce scrieti aici citeva rinduri ca existati,
    Va multumesc din inima,Rdau

  8. Am descoperit poezia aceasta de foarte curând printr-o ființă dragă sufletului meu care mi-a reamintit că iubirile ideale nu sunt numai în paginile cărților,ci pe lângă noi,cu noi,în noi…De fiecare dată mă întristez ascultând.


Lasă un comentariu