Nu sări asupra ei ca un prădător, gata să o devorezi din două îmbucături, căci pierzi tot ce-i mai bun din femeie. Savurează femeia și nu te grăbi deloc! Am stabilit, da? Pentru o viață sănătoasă, femeia trebuie savurată din cap până-n picioare.

Mie-mi place să o savurez.

Să-i simt gustul de femeie coapta….la minte. S-o las să-mi bucure simțul gustului și să-mi scurtcircuiteze sinapsele. Nu-mi place să fie prea picantă ori prea dulce – dulce-picant este gustul cel mai potrivit – dulce ziua, picantă noaptea. Echilibrul este cheia în viață.

Să-i simt mirosul de femeie puternică. În viață. S-o las să-mi bucure simțul olfactiv cu fiecare iz de victorie ori de eșec. Omul este media victoriilor și eșecurilor. Să-i simt puterea, dar și frica. Să-i simt coprul mirosind a vanilie, a parfumul meu, a dragoste tocmai încheiată.

Să-i văd textura. Corpului și-a sufletului. S-o las să-mi bucure simțul văzului cu formele ei obraznice, ce-i conturează imaginea de femeie frumoasă. Apoi, să-i disec sub lupă, fibră cu fibră, sufletul. Vreau să-i privesc și să-i cunosc în acest fel sufletul. Să-l ating și să-l strâng la piept. O femeie frumoasă la exterior fără frumusețe interioară, pentru mine, nu înseamnă nimic mai mult decât nopți de sex si nimic mai mult dar asta nu ma reprezinta pe mine.

Imi place să o simt începând cu pielea și terminând cu iubirea. S-o las să-mi bucure simțul tacil atunci când îi mângâi pielea, sânii, fundul, spatele sau cand ma joc cu parul ei. Să-i cunosc cu ochii închiși trupul, fiecare unghi, fiecare centimetru. Să-mi desenez în palma o hartă cu ea, pe care să notez locurile ei cele mai fierbinți. Apoi, să-i simt iubirea cum îmi intră sub piele și se răspândește-n mine.

Să-i aud vocea. În special, cea a inimii. S-o las să-mi bucure simțul auditiv atunci când sufletul ei îi spune să-și descarce ofurile. Și să îi fiu sprijin când simte că-i fuge pământul se sub picioare. Să n-o las să cadă, ori, dacă nu am fost prin preajmă când a căzut, să o ajut să se ridice mai sus decât era înainte.

Femeia trebuie savurată de bărbat cu toate cele cinci simțuri pe care le deține omul. Altfel, dacă o devorezi repede, senzația de sațietate se va instala rapid, dar va trece și mai repede. Femeia pe care o savurezi va deveni hrană pentru suflet. Desigur, nu oricine știe să savureze o femeie, ci doar cei care au gramul de inteligență, răbdare și suflet sunt capabili.