Visul meu

Seara eu aștept cu drag
Să vii în visul meu,
Să mă iubești mereu
Și cu dor în brațe să mă prinzi,
Să mă săruți cu foc
La ureche să-mi șoptești
Cât ți-a fost de dor
Și cît de mult mă iubesști.
Și încetișor,să mă alinți
Mâna să mi-o întinzi,
Să-mi zici că mă iubești
Și fără mine nu trăiești
E numai al meu vis,
Dar se va risipi când mă voi trezi.

Într-o noapte am visat
Pe aripile muzicii m-ai purtat,
Cu un vals minunat.
Tu,la dans m-ai invitat
În brate,ne-am luat
Și în pași de dans,ne-am îndreptat…
Pe scena nopții să dansăm
Stelele și luna ne zâmbeau,
Dar noi valsul nopții dansam
Și cu iubire ne priveam,
Pe scenă când pășeam
Și încet spre cer zburam.
Spre îngeri ne apropiam,
Valsul nopții noi dansam.
În pași de dans încet pluteam
Îngerii din cer,ne zâmbea
Și împreună cu noi dansa.
Dar încet zorii se ivesc
Și dansul se sfârșește.
Visul încet se risipește.
Tu iubire ai plecat
Și cu visul m-ai lăsat,
Dar te aștept mereu.
În alt vis să dansăm din nou
Să ne privim în pași de vals….

Rasaritul te fura,te duce departe
dar mi te-aduce apusul
te-asterne pe pleoape
Cand ingerii ne canta iubirea-n ceas de seara
cand noaptea cerne stele si luna se-‘nfioara
eu te cuprind in palme si sunt cu tine iara….
Las toata lumea-n urma ,
mi te ascund in suflet si ma-nvelesc cu tine
In vise mi-esti aproape , acolo imi  este bine
caci sufletu-mi danseaza pe soapte de iubire…
In vise-s fericit si ochii nu mi-s goi ,
nici lacrimi nu exista ,doar cer senin si noi
Dar in curand vin zorii din brate mi te fura
si n-am sa ii mai cert,
doar am s-o rog pe luna
sa mi te-aduca aproape sa mi te-aseze-n palme
cand stelele vegheaza si toata lumea doarme
Ea stie cel mai bine iubirea dintre noi
ea stie ca in vise vom  putea sa fim doi …

Published in: on 8 Noiembrie 2011 at 00:10  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/11/08/visul-meu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. frumos ..felicitari

  2. Superb

  3. nice

  4. Frumoase versuri..pline de dragoste, romantism,..emana sensibilitate sufleteasca., ce ne duce in imaginatii, amintiri,,.. fraze ce exprima, dragostea adevarata, cuvinte ce descriu sentimentul suprem si maret al iubirii.
    Felicitari ionut pentru postare…si mereu acelasi iubitor romantic…
    Mi te ascund in suflet ..si ma inveselesc cu tine…
    Caci sufletu-mi danseaza pe soapte de iubire….felicitari..:P*

  5. Frumos,romantic si profund!

  6. frumoase versuri, pline de romantism…. dar nu stiu de ce mintea mea bolnava ma duce cu gandul la o vampirita :))P


Lasă un răspuns

