E ceva plutind in aer…

Azi, dac-as putea
Nu mi-ar pasa
M-as lasa dus de val spre ceva
Ce-mi lipsea…

Si, n-ar mai conta,
N-as ezita
Nu-ncerca sa te-ascunzi, Nu nega
…E ceva…

Ceva ce vine
Vine spre tine
Te sperii , stii ce vrea
Inunda lumea ta
Te inconjoara
Si nu mai poti scapa
E ceva ce nu poti controla
…Usor…
Te surprinde te-aprinde, te ia
Prin zbor
Nu-ncerca sa ascunzi, nu nega
…Din nou…
E ceva ce nu poti controla
…Usor…

Azi, daca as putea,
N-as ezita
M-as lasa dus de val
Spre ceva…Drag
Si, n-ar mai conta
Nu mi-ar pasa
Nu incerca sa ascunzi, nu nega
…Ceva…

Si simti cum vine
Vine spre tine
Te sperii, stii ce vrea
Inunda lumea ta
Te inconjoara
Si nu mai poti scapa
…E ceva ce nu poti controla … usor…
Te surprinde te aprinde te ia
…Din zbor…
Nu incerca sa ascunzi nu nega, e ea
E ceva ce nu potï controla…
Dragostea…

Fiindca esti cu mine, iti multumesc!
La rau si la bine iti multumesc!
Pentru gestu-n sine ca m-ai ales,
Dintre toti, pe mine, iti multumesc!
Pentru bunatate iti multumesc,
Si sinceritate iti multumesc,
Pentru felu-n care imi spui „te iubesc!”
Plin de simplitate,
Pentru aceste toate daruri minunate
ITI MULTUMESC!

Pentru frumusete iti multumesc,
Pentru tinerete iti multumesc,
Mie oferite pur si firesc
Dup-atata vreme
Eu le simt eterne
Asta vrand sa-nsemne
Ca-ti multumesc!

Pentru felu-n care imi spui „te iubesc!”
Plin de simplitate
Pentru aceste toate daruri minunate
ITI MULTUMESC!

Fiindca esti cu mine, iti multumesc
La rau si la bine, iti multumesc
Pentru gestu-n sine ca m-ai ales
Dintre toti pe mine
ITI MULTUMESC!
Pentru felu-n care imi spui „te iubesc!”
Plin de simplitate
Pentru asceste toate daruri mïnunate
ITI MULTUMESC!

Aceste 2 piese impreuna cu urmatoarea piesa semnata Directia 5 numita vreau sa te am, se gasesc pe albumul Clasic…am sa revin in  urmatoarea postare cu inca cateva piese de pe acest album minunat!

Published in: on 8 Iulie 2011 at 08:15  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/07/08/e-ceva-plutind-in-aer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. foarte frumos…


Lasă un răspuns

