Something beautiful

Nici o aripa de înger nu adie
Cum adie parfumul tau de femeie,
Lasa-te purtata in palmele mele
Sa iti recit dragoste sub clar de stele.

Cat imi doresc sa iti ating coapsele,sanii si gura
Sa le cercetez precum un explorator natura,
Dureaza doar un minut sa iti spun ca te iubesc
Dar va dura o viata sa iti spun ca ai aparut,multumesc.

Simt cum renasc cand ne intalnim privirile,
In gand iti pictez toate formele,
Ai aparut in viata mea,din alta lume,din alt spatiu.

Am nevoie de tine
Ca de aer,apa sau soare,
Fara iubirea ta viata din mine
E pustie se stinge si moare.

Aș vrea să scriu pe cer… să fac din norii pufoși așternut de vise…
Aș vrea să sărut luna… și să îi spun să te vegheze…
Aș vrea să fiu un soare.. și să îți luminez drumul…
Aș vrea să fiu adierea de vînt… care să îti șoptească calea pe care să mergi…
Aș vrea să fiu copac… care să te îmbrățișeze cu ramurile lui și să îți ofere siguranță…
Aș vrea să zbor… și să te i-au cu mine…
Aș vrea să fim… eu, tu, noi… un tot.. un întreg!
Și totuși… nu ajunge să vreau..
Am puterea să scriu pe cer și norii pufoși îmi transformă visele în realitate…
Sărut luna în fiecare seară și știu că te veghează..
Sunt un soare și razele mele îți luminează drumul…
Sunt adierea de vînt care îti șoptește răspunsurile pe care le cauți…
Sunt un copăcel care te îmbrățișează și îti este mereu alături.. undeva …
Zburăm împreună prin vise și noi suntem 1.

Published in: on 4 Iulie 2011 at 00:20  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/07/04/something-beautiful/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Dragul meu,

    Tin sa scriu cateva cuvinte aici,daca tot este albumul Lunii Iulie,o Luna deosebita,in care doi oameni absolut straini de tot si de toate,s-au cunoscut in cel mai bun moment al vieitii lor.De asemenea,pentru tot acest moment vreau doar sa stii, un lucru clar:

    ********** TE IUBESC !!! ********

  2. Si eu te iubesc draga mea Ioana


Lasă un răspuns

