Poveste fara sfarsit


Totul a inceput intr-o gradina, cand roua diminetii se odihnea in ochii de copil nevinovat care dadea nastere altor fiinte minuscule, fragede, neajutorate, legate intre ele.
S-a intamplat, o pereche de buze fierbinti sa doreasca cu inflacarare o alta pereche, dorind unirea, tanjind de dor.
Nimic, nici un lucru nu mai avea culoare, gust, fara celelalte buze. Doar gandul la ele bucura, fara ele nimic nu mai avea sens.
Si atunci sufletele noastre sau intalnit…

Universul sufletului…poveste de vis…poveste de fericire…poveste nemuritoare…inceputa atunci cand noi ne-am intalnit privirile,atunci cand in sufletele noastre s-a infiripat sentimentul fara nume.

Atunci am stiut ca fericirea este in noi,niciodata in jurul nostru. Ingerii au cantat ziua cand ne-am sarutat si am stiut ca toata viata mea te voi iubi. Primul sarut,prima atingere,am simtit ca plutim noi doi si sentimentul fara nume.

Pur si simplu am trait clipa ca si cum ar fi fost ultima,nimic din jurul nostru n-a mai contat.Ne-am mangaiat sufletele,am avut incredere in noi,am crezut in viata si in ce ne-a dat.

Timpul s-a scurs lin,orele au trecut parca ar fi fost minute.Cat am dorit sa nu se mai termine nicicand.Ce n-am da ca unele momente sa dureze o vesnicie…

Nu stim ce va fi pe viitor dar stim ce a fost,este si va fi o poveste fara nume,fara sfarsit.Voi fi acolo in sufletul tau,te voi mangaia mereu.

Daca pentru o clipa am constientiza faptul ca iubirea este o infinitate scrisa de inspiratie, cu siguranta fiecare dintre noi ar fi un pret. Am da valoare lucrurilor, nu pentru ca valoreaza ci pentru ca ele semnifica cu adevarat. Am trai clipa, am iubi mai mult, am darui un zambet.

Niciodata cuvintele nu ajung pentru a exprima tot ceea ce gandim sau ce simtim dar cu toate acestea, ele transpun in realitate gandurile noastre. A spune ceea ce simti este o datorie fata de tine insuti in primul rand, pentru ca nimeni nu-si va aduce aminte de tine pentru gandurile tale ascunse…Iar imaginatia te poarta pe taramul indepartat al iubirii, acolo unde senzualitatea si dragostea si-au dat intalnire…

As vrea sa te iau cu mine pe acest taram magic, caci el e este purtatorul misterului ce se tese in jurul dragostei. As vrea sa fiu asemeni nisipului fierbinte care cauta insetat apa vietii…care esti TU…asemeni unui corp plapand, care cauta se se contopeasca cu roua. As vrea sa fiu o lacrima de-a ta sa ma nasc din ochii tai fermecatori si sa ma topesc pe buzele tale…

Daca as sti ca astazi este ultima oara cand iti aud vocea as inregistra in gand fiecare cuvant al tau pentu a-l auzi in soapta inca o data.

Amintirea surasului tau sublim ma trezeste in fiecare dimineata…iar numele tau e ultimul lucru care imi aluneca pe buze seara de seara. Pentru mine orizontul are chipul tau, iar vantul iti poarta parfumul pana departe.

Published in: on 8 Mai 2011 at 00:00  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/05/08/poveste-fara-sfarsit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Daca si simti ceea ce ai sc e bn. Norocos te poti numi ptr ca ai gasit dragostea adevarata. Bafta in continuare.

  2. Se vede ca esti o finta sensibila si romantica,dar de multe ori cuvintele fara fapte nu au nici o valoare. Felicitari ptr postare.

  3. Multumesc Mario…dar fara sa fii ironic nu se putea?

  4. „Fiecare om iubeste intr-un anumit fel si are nevoie sa fie iubit intr-un anumit fel…Pot sa te iubeasca oricat de multi oameni si nu e de ajuns…Dar e suficient sa te iubeasca doar unul singur exact asa cum simti tu ca ai nevoie.”


Lasă un răspuns

