Incomplete

Azi încerc sa te privesc Si as vrea sa-ti spun pe nume, Fiindca vreau sa cuceresc Cei mai frumosi ochi din lume.

Azi cînd îti cunosc privirea Sunt aici si esti aproape Si-nteleg nedumerirea Ce ti se citeste-n pleoape. Dar ma-ntreb cum reusesti Sa trezesti în ochii mei Acele trairi ceresti Ce-mi dau viata dragostei? Si fiindca ma simt furat De-ale inimii batai,

Si fiindca m-ai fermecat, Multumesc ochilor tai. N-as vrea însa sa gresesc Si prea multe nu-ti pot spune Fiindca vreau azi sa privesc Cei mai frumosi ochi dïn lume.

Ochii tai cu dragostea-i ating
In sclipirea lor vad ce mi-am dorit mereu
Le simt vibratiile cand in pumn ii prind.
Acum stiu ca am iubirea lor.

Doua picaturi de apa se scurg din ei
Intind mainile si le sterg
Inima-mi tresare de un sentiment
Cel traiesc cu dragostea ochilor tai.

Te privesc si-mi place ca-mi zambesti
Te privesc in ochii tai mari
Vad cum pupila lor se dilateaza
Simt cum dragostea din ochi vibreaza.

Sunt ochii tai dragi si scumpi
Sunt ochii ce-i sarut mereu
Le sterg lacrimile de bucurie
Cu saruturi dulci si apasatoare.

Prin ei vad tot ce imi arati mereu
Prin ei te simt cu adevarat langa inima mea
Ochii sunt oglinda sufletului tau
Prin ei ma vezi asa cum sunt eu mereu.

As vrea sa-ti daruiesc, un dar neobisnuit: o minunata declaratie de dragoste, o mica nestemata slefuita de sentimente….
Sa adun un mic buchet de vorbe alese care sa ajunga la sufletul tau in locul cel mai adanc al fiintei tale!!
Dar…vorbele se incapataneaza sa se adune…..caci oricum as incerca sa le potrivesc cu nebunescul joc al imaginatiei…ele nu pot defini acel CEVA misterios si tainic pastrat in adancul cel mai adanc al fiintei mele:

Acel CEVA pe care poetii l-ar numi IUBIRE,
Acel CEVA caruia nu-i gasesc un nume,
Acel CEVA ce a crescut in mine de-a lungul timpului…..

Dar ce poate fi mai trainic si in acelasi timp mai vulnerabil?
Dar ce poate fi mai minunat si in acelasi timp mai indoielnic?
Dar ce poate fi mai bogat si in acelasi timp mai sarac?

Decat acel CEVA care a inmugurit in mine, acel CEVA caruia i-am daruit intreg timpul destinat mie, grija mea, emotiile mele si tot ce sufletul meu a putut agonisi in trecerea lui pe acest Pamant….
Si daca acel CEVA inseamna DRAGOSTE, ti-l daruiesc intreg, fara nici o retinere, acum si mereu si mereu…

Te simt aproape si ma cuibaresc in tine, cuminte invaluit de vapaia sentimentelor…As vrea sa-ti daruiesc razele de luna plina si stelele luminoase de pe cer picurandu-ti in suflet franturi din dragostea mea, sa simti cum curge prin vene ca o lava fierbinte.

Iti trimit pe o felie din inima mea iubitoare,ganduri luminoase,zambete increzatoare,tandre armoniei divine.
De fapt, iti daruiesc inima mea , cu totul si as vrea sa ma iei in brate si sa ma duci departe, la un capat de curcubeu, pentru ca te iubesc enorm,acum,azi,untotdeauna…
Pana la infinit …….si dincolo.

As vrea sa te mangai cu salbe de ganduri in fiecare clipa…sa-ti astern la picioare, petale de amor…Cazuti prizonieri sub a lui Cupidon aripa, ne pregatim pt visul etern..

Imi era dor de multa caldura si dragoste….iar sufletul meu tanjea dupa noptii si zile de primavara, dupa mireasma florilor de tei si salcam.
Pana cand tu ai venit in viatza mea ca o binecuvantare, atunci cand…Toamna, parea…. ca pentru intaia oara, sa-mi spulbere si ultimii muguri de iubire pe care-i purtam in mine si sa-i adune laolalta…..

De atunci, viatza mea este ca o primavara lunga si nesfarsita. Iar daca inchid ochii si-mi tin respiratia, te simt atat de aproape de mine.Ai improspatat totul din jurul meu, asa precum o ploaie de “flori ..de frunze si Soare!”.

Din clipa in care te-am cunoscut as scrie tot timpul despre iubire…..si flori albe….si vise….si as vrea sa dansez cu tine pe nori;aproape de albastrul cerului…as vrea … toate acestea numai….de cand te-am intalnit

„Incomplete”

Empty spaces fill me up with holes
Distant faces with no place left to go
Without you within me I can’t find no rest
Where I’m going is anybody’s guess

I tried to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete

Voices tell me I should carry on
But I am swimming in an ocean all alone
Baby, my baby
It’s written on your face
You still wonder if we made a big mistake

I’d try to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete

I don’t mean to drag it on, but I can’t seem to let you go
I don’t wanna make you face this world alone
I wanna let you go (alone)

I’d try to go on like I never knew you
I’m awake but my world is half asleep
I pray for this heart to be unbroken
But without you all I’m going to be is incomplete


Published in: on 8 Aprilie 2011 at 00:00  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/04/08/incomplete/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. SUPERB….SE VEDE CA IUBIREA PLUTESTE IN AER…SI CINEVA E CU ADEVARAT INDRAGOSTIT…FELICITARI DOMNISOAREI CU CARE FORMEZI UN CUPLU SUPERB DIN CE SPUN POZELE…SI CA IUBIREA PREDOMINA IN VIATA VOASTRA…SA FITI MEREU LA FEL DE FERICITI SI IUBIREA SA PLUTEASCA MEREU IN JURUL VOSTRU, SA NU LASATI PE NIMENI SI NIMIC SA VA DESPARTA SI SA NU CREDETI GURA REA A LUMII…PENTRU CA SUNT MULTI CEI CARE ATUNCI CAND VAD CA IUBIREA ADEVARATA EXISTA INCEARCA SA O SPULBERE PRIN VORBE,FAPTE ,S.A….EU VA UREZ DIN TOATA INIMA SA FITI FERICITI…SI CINE STIE…POATE VEDEM IN CURAND O CERERE IN CASATORIE???
    MULTA FERICIRE SI IUBIRE..

  2. Ionut te pricepi sa faci declaratii de dragoste, frumoase cuvinte si dragut inteles. :*:*:*

  3. Multumec frumos draga mea😛

  4. Mersik frumos de comenr…ce pot sa zic este ca tot ce scriu vine din suflet….toate la timpul lor😛


Lasă un răspuns

