Unicul defect al femeii

Pe vremea cand Dumnezeu a creat femeia in cea de-a sasea zi in care lucra din greu, a aparut un inger si a spus: “De ce-i dedici atata timp acestei creaturi?”

Iar Dumnezeu a raspuns: “Ai vazut lista speciala pe care am facut-o pentru ea? Trebuie sa fie complet lavabila, dar nu din plastic, sa aiba peste 200 de parti mobile, toate substituibile, sa poata functiona cu Cola light si resturi alimentare , sa poata tine patru copii in poala in acelasi timp, sa aiba un sarut care poate vindeca orice durere, de la un genunchi zgariat la o inima franta, si va face toate acestea cu doar doua maini.”

Ingerul a fost uimit de cerinte. “Doar doua maini? Nu se poate! Si asta e modelul standard? Dar e prea multa munca pentru o singura zi. Mai bine asteapta pana maine sa-ti sfarsesti lucrul.”
“Ba n-o sa astept”, a protestat Dumnezeu. “Mai am atat de putin pana sa desavarsesc aceasta faptura care imi este atat de aproape de inima
. Deja se poate vindeca singura cand este bolnava si, pe deasupra, poate munci 18 ore pe zi.”
Ingerul s-a apropiat si a atins femeia
. “Dar, Doamne, ai facut-o atat de moale.” “Da, este moale”, a incuviintat Dumnezeu, “dar am facut-o si puternica. Nici n-ai idee cate poate suporta sau indeplini.”

“O sa poata gandi?” a mai intrebat ingerul. Si Dumnezeu a raspuns: “Nu numai ca va putea gandi, ci chiar sa gaseasca solutii si sa negocieze.”
Atunci, ingerul a observat ceva si, apropiindu-se, a atins obrazul femeii. “Oops, se pare ca din modelul asta se prelinge ceva. Ti-am spus eu ca incerci sa pui prea multe in el.”
“Nu se prelinge nimic, aceea e o lacrima”, l-a corectat Dumnezeu.
“Pentru ce e lacrima?” intreba ingerul.
“Lacrima este modul ei de a-si exprima bucuria, tristetea, durerea, dezamagirea, iubirea, singuratatea, deznadejdea si mandria.”
Ingerul a ramas impresionat. “Doamne, esti un geniu, te-ai gandit la toate! Femeia este cu adevarat uimitoare.”

Si asa si este! Femeile au puteri care ii uimesc pe  noi barbatii.
Indura necazuri si cara greutati, intretin fericirea, iubirea si bucuria. Zambesc cand ar vrea sa tipe. Canta cand ar vrea sa planga. Plang cand sunt fericite si rad cand sunt nervoase. Lupta pentru ideile in care cred. Se revolta in fata nedreptatii. Nu accepta un refuz cand au convingerea ca exista o solutie mai buna. Traiesc in lipsuri pentru ca familia lor sa poata avea cele necesare.  Iubesc neconditionat.

Plang de fericire cand copiii lor exceleaza si se bucura cand prietenii obtin premii. Sunt fericite cand afla despre o nastere sau o nunta. Li se frange inima cand le moare un prieten. Sufera cand le moare cineva din familie si totusi sunt tari atunci cand cred ca nu le-a mai ramas putere. Stiu ca o imbratisare si un sarut pot vindeca o inima franta.
Femeile exista in toate formele, dimensiunile si culorile. Ar conduce masina, zbura cu avionul, merge pe jos sau ti-ar trimite un e-mail ca sa stii cat de mult tin la tine.

Inima unei femei este cea care face lumea sa se invarta. Aduc bucurie, speranta si iubire. Sunt pline de compasiune au idealuri si isi sustin moral prietenii si familia. Femeile au lucruri esentiale de spus si totul de oferit.
SI TOTUSI DACA AU UN DEFECT ACESTA ESTE CA UITA CAT DE MULT VALOREAZA ELE PENTRU NOI BARBATII…Asa ca sa nu uitam sa pretuim sa iubim femeia si sa-i aducem in fiecare zi aminte cat de speciala si frumoasa este pentru noi !

Published in: on 5 Aprilie 2011 at 00:00  Comments (19)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/04/05/unicul-defect-al-femeii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 comentariiLasă un comentariu

  1. nu cred ca au uitat, cred ca nu au stiut niciodata cata importanta au in viata lor. pentru ca barbatii considera ca e sub demnitatea lor exprimarea clara a sentimentelor,omit a le spune femeilor din viata lor ca sunt iubite, apreciate si dorite. Eu personal nu stiu de ce-din machism, poate de frica? nu stiu sincer. Si uite asa trece timpul, femeia se plange de singuratate si neintelegere si barbatul de
    singuratate si de gura bogata si cicalitoare(nu in sensul bun al cuvantului). din ce am vazut pana acum barbatii si femeile petrec prea mult timp in razboiul asta rece al puterii. Sa speram ca o sa vina si ziua in care cele doua tabere vor deveni aliati si isi vor da seama ca doar impreuna vor reusi orice.

    pupici

  2. Felicitari ptr noua postare.:*

  3. Superb postul! Felicitari!

  4. ….superb dragul meu Emin.Aceasta postare am citit-o tare in fata colegelor de birou…toate sunt incantate de tot ce ai gandit si crezi despre noi femeile……magnific,…ozi superba….Flori

  5. Va multumesc mult pentru aprecieri si complimenetele adresate dmv si colegelor dmv….o zi buna si servici usor

  6. Multumesc frumos Laura

  7. Multumesc frumos Daria😛

  8. Da asa e ai dreptate..interesanta parerea ta..ms pentru parerea ta!

  9. Ne dam silinta sa va apreciem, dar nici voi sa nu uitati ca avem si noi lipsuri unul dintre ele este o coasta :)!

  10. super frumos:-*

  11. SUPERBBBBBBBBBBBBBBB–SUNT PLACUT SURPRINSA DE INCHEIEREA POSTARII

  12. Pentru tine De secole te caut, de când nu te-am vãzut
    Din vieþi anterioare de tine m-am pierdut
    Egiptul antic,Troia, dar ce n-am strãbãtut?
    Sã regãsesc aici, eternic inceput .
    Destinului se pare, cã prea mult i-am cerut
    Desi mi-ai fost în gând, ºi-n tine am crezut
    Uimit si fericit, prin ploaie-ai apãrut
    Prea fericit destin când inima te cauta,
    Iubita mea

    Întind mâna arzând, sã þi-o cuprind pe-a ta
    Traind adânc febrile clipe, ce ne vor îmbãta
    Sã mã topesc în tine, sã nu mã poþi uita
    Din scrum ºi întuneric, sã vrem a ne-aduna
    Flori din lumina gândului, cu drag vom alinta
    ªi amintiri ce dor acum, se vor topi cândva
    Sã pot sã-þi spun, sã spui, când ne vom sãruta
    Eºti totul pentru mine, chiar totul, nu-i aºa?
    Iubita mea, iubitul meu ,iubita mea….

    Asfel însingurat ºi cinic eu m-am întors acasã
    Privind cu ochi minþii pustia inimii, retrasã
    Un spectator eram, vãzând cum lumea odioasã
    Nu-i ajungeau nici pietre, nici limba veninoasã
    Þarânã m-ar fi prefãcut, iar inima-mi rãmasã
    Cãlcatã în picioare-ar fi, de ar putea, geloasã
    Pe tot ce am facut, cu credinþa-mi serioasã
    Sunt fapte peste care treci, dar oare poþi ierta?
    Iubita mea

    Destinul m-a mânat sã-þi întâlnesc privirea
    Condus de-al ploii sunet ,uitând de rãtãcirea
    De mult, crezând în raza de luminã ºi iubirea
    Ce n-o descoperisem încã ºi în dãinuirea
    A tot ce-aº fi putut s-ofer, cu toata dãruirea
    Clipei de vis, sã-mi înþeleg adânc menirea
    De-ate iubi, de a te ocroti ºi apãra trãirea
    Nu, nu zâmbi, eu chipul nu þi l-am putut uita
    Iubita mea. …vali serban

  13. Femeia e forţa motrice a vieţii. Bărbatul e doar cheia de contact.

    definiţie aforistică de Valeriu Butulescu din Stepa memoriei

    Intr-o scurta conversatie, o persoana intreaba urmatorul lucru pe o femeie:

    Ce tip de barbat cauti?

    Ea ramase un moment tacuta inainte de a-l privi n ochi si ii zise: Vrei sa stii intr-adevar?

    El raspuse: da

    Atunci incepu sa zica:

    Fiind femeie in acest timp, sunt in pozitia de a-i cere barbatului ceea ce eu nu pot face pentru mine. Platesc facturile, ma ocup de casa, merg la supermarket, fac cumparaturi si totul fara ajutorul unui barbat…

    Imi pun intrebarea: Ce poti tu sa aduci in viata mea?

    Barbatul ramase privind. Gandea cu siguranta ca este vorba de bani.

    Ea, stiind ce gandeste el, spuse:

    Nu ma refer la bani. Am nevoie de mai mult.

    Am nevoie de un om care sa lupte pentru perfectiune in toate aspectele vietii.

    El isi incrucisa bratele, se aseza in fotoliu si privind- o ii ceru sa explice mai in detaliu.

    Ea zise:

    Caut pe cineva care sa lupte pentru perfectiune mentala, pentru ca am nevoie de cineva cu care sa conversez si care sa ma stimuleze din punct de vedere intelectual. Eu nu am nevoie de cineva simplu din punct de vedere mental.

    Am nevoie de cineva suficient de sensibil ca sa inteleg prin ce trec eu ca femeie, dar suficient de puternic ca sa ma incurajeze si sa nu ma lase sa cad.

    Caut pe cineva pe care sa il respect ca sa pot sa fiu „ascultatoare”. Nu pot sa fiu asa cu cineva care nu poate sa isi rezolve singur problemele.

    Eu caut un barbat care se poate ajuta pe sine insusi pentru a ne ajuta reciproc.

    Cand termina se uita la el si il vedea foarte derutat si intrebator.

    El ii zise: Ceri mult. Ea raspunse: Valorez mult.

    „sa mori din dragoste de viata”-citat

    Frumoasa postare Ionut!

  14. foarte fromos mi-a placut ce ai scris fratelo😛

  15. superb

  16. Sincere felicitari!Bravo tie ca vezi adevarata valoare a femeii ce e atat de profunda,gingasa,sensibila si luptatoare atat la interior cat si la exterior!God blessed you darling friend!

  17. Iti multumesc frumos Luciana..sa fii iubita

  18. Mersi frumos surioara draga

  19. Foarte frumos,mi-a ridicat parul de pe maini.


Lasă un răspuns

