Iti amintesti cum a fost prima oara ?

Iti amintesti prima persoana pe care ai vazut-o?
Iti amintesti primul cuvant?
Dar primul pas?
Iti amintesti prima zi de scoala?
Iti amintesti emotiile BACului?
iti amintesti primul sarut?
iti amintesti primul zambet?
iti amintesti prima declaratie de dragoste?

iti amintesti primul TE IUBESC?
iti amintesti prima lacrima cazuta?

iti amintesti primul tipat dupa ajutor?
iti amintesti prima noapte de dragoste?

iti amintesti prima cearta?
iti amintesti primele  fiori ? primii fluturi in stomac?
iti amintesti prima dragoste?
iti amintesti prima plimbare?

iti amintesti prima emotie?
iti amintesti prima melodie pe care ai dedicat-o cuiva?
iti amintesti primul multumesc daruit din suflet?
dar primul multumesc primit?

iti amintesti prima raza de soare aparuta dupa o lunga furtuna?
iti amintesti prima ploaie prin care te-ai plimbat?
iti amintesti prima poezie?

iti amintesti prima betie?
iti amintesti prima tigare fumata?
iti amintesti prima inima franta?
iti amintesti prima privire?
iti amintesti prima imbratisare?

iti amintesti primul pas in nisip?
iti amintesti primul drum catre munte?
iti amintesti primul moment de glorie?
iti amintesti numele primului prieten?
iti amintesti primul concert?
iti amintesti prima plimbare cu bicicleta?
iti amintesti prima cazatura?
iti amintesti prima floare primita?

iti amintesti prima ruga?
iti amintesti prima despartire?
iti amintesti primul TE URASC?
iti amintesti prima senzatie de DOR?

iti amintesti prima fotografie impreuna?
dar ultimul rasarit?
iti amintesti prima noapte nebuna?
iti amintesti primul apus privit in doi?
iti amintesti primul vis devenit realitate?
iti amintesti prima senzatie de neputinta?
iti amintesti prima speranta?

Published in: on 17 Februarie 2011 at 10:05  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/02/17/iti-amintesti-cum-a-fost-prima-oara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. …Interesant subiect…
    Primul,prima …un amalgam de senzatii mi-au venit odata cu intrebarile tale… (de scarba,fericire,surprindere,placere,oroare,durere) ,nici nu vreau sa dezbat,prefer sa le simt asa in avalansa fara sa le individualizez,ca ar insemna sa trec prin diferite stari,unele mai placute si altele mai putin placute…mie mi-ar trebui la astfel de intrebari asistenta psihiatrica.

  2. De-a lungul vremii am trait nenumarate situatii de genul asta. M-am indragostit o data, insa niciodata nu i-am comunicat! Semnale peste semnale asteptand ca destinul sa faca ceva astfel incat drumurile noastre sa se intalneasca! Si in final s-au intalnit si reintalnit…..ma bucur ca am citit acest blog al tau,care m-a facut sa-mi amintesc acele stari din trecut ..pe care le traiesc acum cu adevarat..o zi buna :-*

  3. Da mi le amintesc pe toate pe unele cu bucurie pe unele cu tristete.Interesant subiect.

  4. imi amintesc si eu toate primele….si orice lucru il facem de prima data indiferent ca e placut sau neplacut il facem cu mari emotii..avem trairi nesteptate..invatam sa traim ,iubim..invatam primi pasi care ne duc in viata si totodata sa devenim si oameni mari…unele le uitam cu timpul..dar unele raman mereu intiparite in mintea noastra…ne miram si noi cum incap intrun capusor asa de mic atatea amintiri…dar cele sentimentale mereu ne amintim..cum si unde sau intmplat…dar fara ele am fi ca si cum nu am fi trait….o zi buna…T Y..II

  5. hmm…dragut:)

  6. DA..MI LEE AMINTESC…MULTUMESC CA LE AMINTESTI PRIN AMALGAMUL DE INTREBARI/…FOARTE FRUMOS

  7. mda…intr-adevar interesant subiect…si eu ma alatur celor care iti multzumesc k le amintesti celorlalti de aceste intrebari…care uneori….nici nu ne mai gandim la ce a fost….fie de bine sau de rau…


Lasă un răspuns

