Petale de trandafir

Le-am visat ,le-am gasit,le-am cules pt tine

Sa te astepte-n prag, sa te invaluie-n parfumul lor,

Sa te ridice-n zbor,cu-a lor miresme fine,

Sa-ti spuna-n locul meu “iubita mea, mi-e dor de tine”

Le-am asezat pe perna..frumoase sunt femeie,

Dar numai langa tine,caci altfel fara rost

S-ar ofili in graba ,vor fi miresme moarte

Ce n-ar putea sa-nvie iubirea ce a fost..

Au inflorit acum la fel ca altadata

Cand le adunam cu tine si transformam in ploi

A lor parfum suav,a lor miresme fine,

Schimbate-n pasiune,varsate peste noi..

Ti le-asezam pe coapse,te mangaiam cu ele,

Tu ma priveai zambind,ma mangaiai usor,

Cu sarutari fierbinti imi presurai pe gene

Miresme de iubire si soapte de amor..

O floare esti,femeie, petale ai o mie,

In minte le deschid si le iubesc pe rand.

Hai,vino langa mine!Parfumul tau ma-mbie..

O floare esti, femeie, iar eu ,al tau pamant…

Published in: on 5 Februarie 2011 at 00:00  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2011/02/05/petale-de-trandafr/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. superb…foarte frumos

  2. se spune ca in cuplu exista cineva care iubeste mai mult si cineva care se lasa iubit….sfatul meu pt tine e sa fii tu cel care sa te lasi iubit pentru ca atunci vei evita sa mai suferi…..

  3. daca te plictisesti intr-o zi ..te invit si la mine pe blog….http://laviniagorbanescu.wordpress.com/

  4. mda….nice….fff frumos…sh adevarat…..ai grija de tn in continuare…

  5. Frumos…sincer…profund…romantic…
    Iubirea s-a nascut in cer, dar trebuie sa dainuiasca pe pamant.

  6. Auzisem ca exista si barbati romantici ,dar ma gindeam ca e vorba de un alt fel de romantism decit cel al femeilor ; acum imi dau seama ca m-am inselat …


Lasă un răspuns

