Ho ho ho…Craciun Fericit !

Iata ca a venit vremea sa-ti scriu si eu o scrisoare.
Si, uite, Mosule, nu crede-am ca iti voi mai trimite alta…Stiu ca o singura data ti-am scris.Iti mai aduci aminte ce ti-am cerut? Tin minte si-acum,nici nu eram la scoala…Stateam langa soba,si bunica in bucatarie,imi gatea supa:).Invatasem sa scriu cu litere de tipar:)…Si stiu c-am scris o foaie mare,mare.Dar tot ce mai tin minte din toata lista aia era “Insigna cu Bugs Bunny …
Nu,Mosule…De data asta nu-ti voi cere nici o insigna,nici catelul ala mare de plus din vitrina magazinului cel mare din centru,ce era visul oricarui copil,si pe deasupra,imi purta si numele…

Ti-as putea cere iubire,ti-as putea cere pace si ti-as putea cere multe,darar asta nu sta in puterea ta,Mosule. Asta sta numai in noi. O singura raza de lumina ar putea aduce toate astea…O raza de lumina ce i-ar putea face pe toti sa fie un pic mai buni.

Te rog sa ma ierti ca nu ti-am mai scris de atit de multa vreme,de pe vremea copilariei cu miros de brad nins si de sarbatoare. Iti scriu insa acum, cind vad ca lumea e pe zi ce trece tot mai rea si mai bolnavicioasa.  Datorita acestui fapt, te rog sa aduci cate un sac de bunatate oamenilor rai si cate un sac de sanatate fiecarui om bolnav.

Pentru mine nu stiu ce sa-ti cer. Dragoste ti-am cerut cindva. Si mi-ai adus. Ma tem ca sa ti-o cer din nou. Ti-as cere sufletul geaman mie, sufletul pereche. Dar cine stie daca ochii dumitale batrini si obositi de lumina cruda a zapezilor cu care te lupti an de an ca sa ne aduci tuturor bucurie nu se vor insela din cauza furtunilor de ceata argintie? Eu vreau sa iti pot scrie si peste cativa ani…

Ti-as cere liniste si pace sufleteasca, dar stiu ca sunt atitia oameni zbuciumati si atitia copii batrini inainte de vreme care au nevoie de asta, incit nu indraznesc sa le vreau pentru mine. De aceea, daca nu m-ai uitat si daca crezi ca inca mai merit un cadou, fa doar ca lacrima sa-mi fie iarasi limpede, iar ochii, ochii mei te rog mai fa-i macar o data sa straluceasca asa cum straluceau cand ne-am intilnit prima oara…

Apoi daca vrei, adu-mi un brad fermecat te rog, pe care sa il impodobesc cu vise in care zambetele nu se pierd, iar lacrimile, prizoniere fara glas, nu mai stralucesc, dar nu mai dor! Un brad pe care sa asez imbratisari fara sfarsit care nu dor cand bratele trebuie sa se desclesteze. Da asta vreau!

Printre cadourile rasturnate sub brad nici nu ma uit deoarece stiu ca mi-ai pastrat deja ceea ce este al meu.

Nu-mi ramane decat sa te rog ca fiecare lacrima atat de fierbinte ce-a durut vreodata,s-o ingheti si s-o transformi intr-un fulg de zapada.Si-atunci ar ninge,Mosule,ar ninge si totul s-ar imbraca in alb,si-ar fi stralucitor.Si s-ar risipi norii,si in toata natura,alba si stralucitoare,din lumina stelelor,ar ajunge pe pamant o raza,si-atunci…le-am avea pe toate,Mosule…

Te astept… fie ca vii sau nu.

PS: Hornul cel vechi al castelului de clestar in care stau sa stii ca l-am curatat. Atat cat am putut. Atunci, in acea zi, nu era nimeni acolo ca sa ma ajute.

Published in: on 24 Decembrie 2010 at 00:25  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/12/24/ho-ho-ho-craciun-fericit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Ecoul colindelor să răsune şi,

    în cele mai îngheţate suflete iar,

    clinchetul cristalin al clopoţeilor

    să alungă tot ce e rău… ca lumina

    armoniei, să-ţi călăuzească mereu,

    paşii pe drumul vieţii spre fericirea spirituală!

    Crăciun binecuvântat!

  2. Frumos si tandru ca intotdeauna.Am citit multe aici si ma bucur de fiecare data cind pot vizita aceasta pagina.
    Fie ca mosul sa-ti aduca tot ce iti doresti si ce-ti lipseste,iar noul an sa te umple de bucurii si realizari.
    Craciun Fericit si LA MULTI ANI!
    cu drag
    un prieten

  3. …sper că ti-a adus mosul tot ceea ce i-ai cerut…meriti mult mai multe…iti doresc să ai parte de Sarbatori linistite!!! cu drag, marcella…

  4. sper ca a venit…

  5. ce frumos ai scris in cateva randuri,,dar profunde,,,ma miscat si pe mn in acelasi timp…ceea ce ne aduce mosul de obicei sunt doar mici bucurii de moment,,ceea ce ne bucura,,si bucuria ramane neschimbata pe intregul an pana junge mosul din nou la noi..tine de suflet si face parte din noi,,,si e ceva ce nu gaseste mosul in sacul lui….si noi tot asteptam…dar..totusi sper ca tiam adus, si daruit o mica farama din ceea ce astepti si …as vrea ca lacrimile sa inghete pt totdeauna pe fata noastra,,,si sa le transform in ochii stralucitori pt totdeauna pe fata ta..si sa ramana vesnic senina ca soarele de mai…..


Lasă un răspuns

