Proba de sinceritate

Published in: on 13 Octombrie 2010 at 00:00  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/10/13/proba-de-sinceritate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. foarte frumos si adevarat….si totusi…o poveste trista….sunt niste cuvinte pe care nu le rostim fara sens,cel putin asa le vad eu.si e bine sa „ne luam inima in dinti” si sa rostim acele cuvinte pline de sentimente,atunci cand simtim asta.cateodata e prea tarziu si efectele se resimt in timp…

  2. Dureros de profund…

  3. […] Blogul “Dreamerbsbfan Blog” ne impartaseste o: “Proba de sinceritate” “Recunosc ca ce va urma in continuare nu imi apartine dar mi-a placut enorm de mult si am […]

  4. […] Am dat de acest video via Dreamerbsbfan Blog. […]


Lasă un răspuns

