Balada pentru o minune

Te iubesc pentru ca m-as trezi dimineata inaintea ta doar ca sa te pot privi cum dormi

Te iubesc cand te pup pe nas amuzandu-ma ca te scuturi ca o pisicuta
Te iubesc pentru ca ma pierd cand ma uit in ochii tai

Te iubesc pentru ca te vreau mai mult cand vrei sa pleci
Te iubesc pentru ca te-am placut din prima clipa cand te-am vazut
Te iubesc cand ma adulmeci ca un catelus

Te iubesc cand ne jucam

Te iubesc pentru incredibila senzatia pe care mi-o oferi atunci cand iti pui capul pe pieptul meu Te iubesc pentru ca mirosi atat de bine
Te iubesc pentru pielea ta
Te iubesc pentru zambetul tau

Te iubesc pentru ca imi stergi lacrimile
Te iubesc pentru ca esti unica, pentru ca esti aparte

Te iubesc cand ma asculti si ma intelegi
Te iubesc pentru ca m-ai invatat sa sper

Te iubesc cand razi, cand plangi, cand taci
Te iubesc pentru ca m-ai invatat ce inseamna sa iubesti cu adevarat

Te iubesc pentru ca o parte din tine simt ca ma intregeste
Te iubesc pentru ca stii sa faci dragoste si o faci cu pasiune

Te iubesc pentru felul in care iti infigi mana in parul meu

Te iubesc pentru ca m-ai acceptat si ma accepti asa cum sunt
Te iubesc pentru ca esti cel mai frumos lucru pe care l-am avut vreodata

Te iubesc pentru ca ma topesc cand te uiti la mine cu ochii tai frumosi mari si adanci

Te iubesc pentru ca ma faci cel mai fericit de pe pamant
Te iubesc cand ai rabdare cu mine

Te iubesc pentru ca radem si plangem impreuna
Te iubesc pentru ceea ce faci si ceea ce esti

Te iubesc pentru ca ma simt singur atuncicand nu suntem impreuna
Te iubesc pentru ca mai invatat sa sper
Te iubesc pentru ca ma faci sa zambesc in fiecare zi
Te iubesc pentru ca tot ce ai reusit pana acum in viata ai reusit prin fortele proprii
Te iubesc cand  vom dansa si eu te voi mai calca din cand in cand pe picioare din greseala:)
Te iubesc ca mai invatat sa sper
Te iubesc cand esti geloasa

Te iubesc pentru ca m-ai ajutat sa trec peste tot ce a fost greu

Te iubesc pentru ca pentru mine esti esti aer, apa,hrana.. viata :)
Te iubesc pentru ca ai impartit cele mai speciale si mai putin speciale momente din viata ta  cu mine

Te iubesc pentru ca vietile noastre sunt atat de strans impletite incat nu mai pot fi despletite

Te iubesc ca ai incredere in mine chiar daca uneori te indoiesti
Te iubesc pentru ca toti stiu ca te iubesc


Te iubesc pentru ca uneori suntem diferiti, dar făcuți astfel încât sa ne potrivim
Te iubesc pentru ca as muri daca ai pleca din viata mea

Te iubesc pentru ca esti ecoul vocei si pașilor mei
Te iubesc pentru ca esti oceanul de deasupra desertului
Te iubesc pentru ca esti promisiunea de mâine
Te iubesc pentru ca esti pasiunea adusa purității
Te iubesc pentru ca esti raza de lumina de la capătul tunelului
Te iubesc pentru ca esti lacrima din ocean


Te iubesc pentru ca esti picătura care umple paharul
Te iubesc pentru ca esti gândul de dimineață
Te iubesc pentru ca esti magaierea unei dureri cutremurătoare
Te iubesc pentru ca esti simplitatea din spatele unui lucru aparent dificil

Te iubesc pentru ca esti prefața, cuprinsul șisfârșitul vieții mele
Te iubesc pentru ca esti verbul ‘a fi’ când nu știu cine sunt

Te iubesc pentru ca esti răsuflarea de caream nevoie când simt ca ma sufoc

Te iubesc pentru ca esti picătura de apa de care am nevoie când simt ca ma usuc Te iubesc pentru ca esti căldura care doboară frigul ce ma împietrește Te iubesc pentru ca esti sarea și piperul vieții
Te iubesc pentru ca esti păcatul meu

Te iubesc pentru ca esti lucrul vital, indispensabil vietii mele…trairea interioara
Te iubesc pentru ca nu ai plecat de langa mine cand imi era mai greu
Te iubesc pentru ca rostesti numele meu mai frumos ca oricine
Te iubesc pentru ca atunci cand ma simt mic tu ma faci sa ma simt mare

Te iubesc pentru cand imi zici ‘miauuu’ ca o pisicuta
Te iubesc pentru ca ma lasi sa te iubesc asa cum stiu eu

Te iubesc pentru  ca ai ras cu mine cand mi-a fost bine
Te iubesc pentru ca trecem impreuna peste momentele grele
Te iubesc cand ne certam fara motiv
Te iubesc pentru ca esti pur si simplu, TU
Te iubesc pentru toate lucrurile pe care le-am facut impreuna si pentru cele pe care le vom mai face

Te iubesc pentru ce ai fost, pentru ce esti si pentru ce vei fi
Te iubesc pentru ca existi, si datorita tie exist si eu.(fara tine nu exist)
Te iubesc pentru  ca datorita tie am simtit gustul fericirii(ce inseamna sa fi fericit cu adevarat)
Te iubesc pentru ca realizez cat de sarace sunt cuvintele atunci cand vreau sa iti spun cat de mult te iubesc.


Published in: on 22 Septembrie 2010 at 00:00  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/09/22/balada-pentru-o-minune/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Multumesc, iubire…

    Si eu te iubesc … mai presus de cuvinte si de simtire…te iubesc mai presus de fire…

    4ever&ever, baby…

  2. Stii?? Pacat daca nu va aparea si acea minune..SUPERb


Lasă un răspuns

