Gandurile inimii ascunse in noapte

M-am hotarat in seara asta sa mai scriu o postare care sper sa fie diferita fata de prima postare aparuta pe la miezul noptiii,prin acea postare nu am vrut sa intristez pe nimeni dimpotriva am vrut sa va spun ca indiferent cat de greu este in viata atunci cand iubesti pe cineva si intradevar iti doresti sa-i fii jumatatea faci tot posibilul sa faci dintr-un vis realitate,dintr-o dorinta o viata intreaga.Este ora 01 si 15 minute,nu am somn iar gandul meu zboara departe …

Mangaiere :) :)

Am avut curajul de a-mi asculta din nou sufletul, refuzand sa ma mai conformez acestei lumi reci si rigide. Ma doare fiecare clipa in care nu esti cu mine, si desi te simt ma intreb cum esti acum? Ma intreb daca si tu inchizi ochii noaptea si lasi vantul sa-ti mangaie fata gandind ca sunt eu. Te privesc in ochi si ma daruiesc cu candoarea unui falfait de aripi in primul ei zbor. Cand vei inchide ochii pentru o adiere de iubire, chiar de-ar fi doar un strop sau poate doar o unda, sa stii ca iti mangaie fata, atingerea unori aripi de inger.

Lumina :)

E atata lumina in sufletul meu cand ne iubim. O lumina dulce care ne interzice jumatatile de masura, care marturiseste cuvintele nespuse in locul nostru, care ne stinge vapaile si ne aprinde sufletele. Ne-am nascut pentru a fi fericiti si a ne face fericiti unul pe altul. Lumina ne aduce pe amandoi simtire langa suflet, intr-un prezent continuu, pe care nu dorim sa-l dam uitarii. Povestea noastra se scrie frumos si cuminte cu cerneala de lumina. Nici noaptea pamantului nu mai e noapte, ci doar o lume de vise intr-un univers de lumina. Lumina ne curata de pacate, de rele si de rautati, ne trezeste la viata si la simtire.

Published in: on 18 Septembrie 2010 at 01:50  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/09/18/gandurile-inimii-ascunse-in-noapte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Parca te-as cunoaste de o viata, poate doua,
    Si abia astept sa vina celelalte noua,
    Si parca mana ta imi umbla iar in par aiurea,
    Si parca parul meu nu stie ca nu-i mana ta,
    E vantul, e gandul meu.

    Am sa intreb ploaia unde esti acum,
    Daca te uda si pe tine,
    Am sa incerc, dar nu stiu cum sa-i spun
    Ca ai nevoie de mine
    Sa ma iubesti, sa ma iubesti, sa ma iubesti.

    Caci te iubesc…te iubesc…te iubesc…

  2. foarte frumos ca deobecei chiar daca uneori mai ,,furi idei”de pe google.uite iti las ceva pt insipiratie:
    Gândurile zboară
    Se opresc în cămară
    Se opresc în mine
    Departe de tine.


Lasă un răspuns

