Pledoarie pentru ”te iubesc”

Pledoarie pentru ”te iubesc” :)

Te iubesc; de câte ori ai spus aceste cuvinte magice ? Sunt sigur că nu o dată sau de două ori. Și sunt sigur că de fiecare dată ele au avut un alt fel de ”magie”. Desigur, contează mult cui îi spui și când și unde și , etc… Poți să îi spui mamei sau tatălui, fratelui sau surorii dar nicioată nu vor avea o ”magie” mai frumoasă ca atunci când îi spui persoanei de care ești îndrăgostit.

Exact despre acest fel de ”te iubesc” vreau să spun câteva cuvinte. Personal cred că pentru fiecare în parte ”aceste 8 litere și 1 spațiu” au un sens diferit. Uneori tind să cred că pentru aceeași persoană ”te iubesc” își schimbă sensul cu trecerea vremii. Oricât de ascuns sau relevat ar fi pentru tine sensul acestei expresii aminteșteți că pentru cealaltă persoană s-ar putea să fie un pic diferit.

Desigur nu mă refer la sensul de bază, ci la acele aspecte ale iubiri care uneori sunt omise din ”contractul de iubire reciprocă” și la un moment dat apar disensiunile:

Ea îi spune plângând: Ziceai că ai să mă iubești toată viața și acum… El răspunde: Păi te iubesc dar … și rămâne fără cuvinte. Acum se întreabă și el dacă o iubea cu adevărat atunci când ia spus. Și este convins că da, dar…

Ce a fost în mintea și-n inima lui atunci ? E inexpolicabil. Dar ce este în inima ei acum … este destul de explicabil. Este rănită. Ea a crezut cu adevarat ce îi spune ”iubitul ei”; el era sigur că o iubește și va rămâne ”iubita lui” toată viața. Cine a greșit ? Cine este acum de vină ?

Se caută un vinovat și nimeni nu ridică mâna. Dintr-un colț, din cufărul cu scrisori și lucruri prețioase, dintre ursuleții de pluș și inimioare, dintre fotografii și cuvinte, se ridică o mână. Cu glas tremurător ”te iubesc” spuse: Eu sunt vinovat.

Și fără să mai zică nimic se așeză înapoi pe ursuleții de pluș, pe scrisori, pe sms-uri, pe conversațiile online… Dar parcă ar mai fi vrut să mai spună ceva, să mai spună că a fost forțat și împins de la spate, să mai spună că a fost constrâns și înghesuit. Ar fi vrut să mai spună că nu-i vina lui că a fost pus pe toate gardurile, că nu-i vina lui că unii s-au obișnuit să-l zică fără să mai gândească și să mai simtă. Dar era prea târziu, prea târziu… Nu uitati ceva foarte important cand rostiti acest cuvant magic rostiti-l din adancul sufletul si al inimii,simtiti-l traiti-l si pretuiti fiecare zi petrecuta cu persoana draga dovedindu-i sufeleteste ca intradevar va pasa de ea si ca ceea ce simtiti se numeste iubire …

Published in: on 15 Septembrie 2010 at 00:00  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/09/15/pledoarie-pentru-%e2%80%9dte-iubesc%e2%80%9d/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. …Da,te iubesc
    Cum n-am iubit pe altcineva
    Eu te iubesc
    Esti nebunia mea
    Da,te iubesc
    Ma obsedezi….ma stapanesti
    Ma cuceresti
    Numai cand ma privesti…

    Tu descoperi focul alb
    Ascuns in trupul meu
    Esti zeu pagan
    Si esti al meu
    Tu stii chipul meu secret
    Si sufletul mi-l stii
    Nunta mea de noapte si de zi…

    Eu respir de dragul tau
    Si daca ai pleca…
    Ti-as face rau…cu mana mea…
    Poate ardem mult prea mult
    Si suntem prea gelosi
    Suntem 2 nebuni si 2 frumosi…

    P.S.: 4ever&ever,baby….

  2. sincer ai mare dreptate dar uneori gresesti fara sa iti dai seama sau uneori spui te iubesc din obisnuinta ceva de genu”da,si eu te iubesc!” … cel mai bine il arati nu il spui … ceea ce cred eu si tu ai dreptate din ceea ce ai relatat…BV FELICITARI!

  3. Am vazut ca noi, femeile, suntem mult mai dispuse sa facem afirmatia asta. Fie ca simtim si credem 100% sau nu, ne vine mai usor sa rostim aceste cuvinte in fata unui barbat. Si culmea, asteptam acelasi lucru din partea lui. Iar asta vine foarte rar, dupa foarte multa vreme. La noi, asta vine ca o asigurare pentru relatia care abia se infiripa. Prin aceste doua cuvinte, noi spunem de fapt ca suntem deschise catre ei, catre orice va sa aduca aceasta noua relatie.

    Desi ne place sa ii auzim spunandu-ne „te iubesc”, daca o fac prea repede, ni se par suspecti si nu prea ii luam in seama. Daca o fac prea rar, incepem sa tanjim dupa aceste doua cuvinte, sa le cersim uneori sau sa facem tot ce ne sta in putiinta pentru a le auzi rostite de gura lor.
    Dar sunt si unii barbati care nu sunt in stare sa spuna asta nicicand, niciunei femei. De ce? Fie ca nu simt; fie ca nu stiu cum sa faca asta.

    Cei mai adevarati mi se par cei care o fac doar atunci cand simt cu adevarat ca iubesc. Si simti asta din felul in care o rostesc. Ai incredere ca nu sunt doar vorbe aruncate in vant, sa te faca pe tine sa te simti bine. Dar, din pacate, se intampla atat de rar sa dai peste un astfel de barbat.

    Nu pot sa ma laud ca as fi avut foarte multe relatii pana acum. Sunt totusi destul de tanara pentru a avea un „palmares” foarte bogat. Dar am avut ocazia sa traiesc doua tipuri de fericire, cu doi tipi diferiti. Si, fiecare din ei a stiut cand si in ce context sa imi spuna ca ma iubeste. Pacat ca sentimentul acesta nu e pentru totdeauna! Dar, oare, care este?!?

    Pe americani ii auzim spunandu-si asta in fiecare zi, de mai multe ori pe zi. Oare cand sunt sinceri si cand nu? Ca si sa o spui asa, ca pe un refren zilnic, din obisnuinta, parca nu mi se pare ok. Adica isi pierde din incarcatura, din realitate. E ca o reasigurare, data la infinit, dar care nu mai aduce cu ea acelasi sentiment totusi.

    Cred ca in esenta, visul oricarei femei e sa aiba un barbat langa ea care o iubeste cu adevarat. Fie ca ii spune sau nu asta, zilnic, odata pe luna sau odata pe an. Dar si cuvintele au rostul lor. Iar noi avem aceasta nevoie permanenta de a fi sigure de dragostea lui.

  4. Dovada de a iubi nu consta in vorbe………..faptele spun totul….apoi cuvintele
    Frumos,felicitari,citesc cu drag ceea ce scrii tu…succese!!!!!!!


Lasă un răspuns

