Reteta dragostei adevarate

  • Reţeta dragostei adevărate :) :)


Ingrediente:

2 suflete cam de aceeaşi greutate metafizică şi încărcătură spirituală;

3 kg de dragoste;

1,5 kg de înţelegere şi respect;

100 g de gelozie;

contradicţii şi certuri după gust;

Durata preparării:

cât rezistă… de dorit o viaţă de om;

Mod de preparare:

Sufletele se pun la fiert, iar focul se măreşte treptat. Când dau in clocot, se curăţă de vicii până ajung la starea de compromis. Pe parcurs se adaugă toate ingredientele pentru un gust pestriţ şi nu unul monoton ( ca în cazul unei gustări de tip „flirt” ). Felul e gata atunci când gelozia şi certurile sunt neutralizate şi rămâne doar o aromă inedită de dragoste. Poftă bună!
.


  • Asta sunt eu
Nu sunt urat,dar nici frumos
Nu sunt bun,dar nici prea rau

Sunt ceea ce sunt: un om.
Nu sunt mare,dar nici mic,
Am curaj dar mi-e si frica,
Am sperante si visez,
Pot sa cant si sa dansez.,
Nu sunt perfect,mai si gresesc
Dar pot sa ascult si sa vorbesc.
Nu sunt prost si nici destept,
Nu urasc,nu ma razbun
Si aleg din viata doar ce-i bun.
Nu sunt trist,doar fericit
Pot sa iubesc chiar daca nu-s iubit,
Nu sunt moale,dar nici de fier, Nu sunt sarac,n-am nici averi,
Rezist si lupt cand am „caderi”,
Sunt un chip pierdut in lume…
Cu o viata si un nume.
Nu mi-e rau,dar nici prea bine,
Am tupeu dar si rusine
Si pot spune intr-un final,
Ca sunt ca orice om normal
Published in: on 14 Septembrie 2010 at 00:00  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/09/14/reteta-dragostei-adevate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Superb Ionut,felicitari

  2. sunt de acord cu sisull meu :X:X frumos si cred ca toti am dori sa ”coacem” o asemenea reteta …de ea si el depinde acum daca iese din prima sau incercam pana ne reuseste reteta perfecta pt DRAGOSTE…. bv Ionut

  3. Multumesc frumos Love si la fel si la fel multumesc frumos Zuza pentru complimentele adresate,ma mandresc cu asemnea colege de radio…ca veni vorba va recomand un radio cu suflet si inima: Radio Love Song: http://asculta.radiolovesong.biz:8014/listen.pls
    http://www.radiolovesong.biz

  4. Dragostea este cel mai frumos sentiment din lume, este rabdare, stima fata de persoana iubita. Dragostea inseamna viata, trebuie sa stii sa iubesti pentru a stii sa traiesti. Felicitari Ionut, esti estraordinar ca de fiecare data

  5. Hmmm…interesanta reteta..ar cam trebui incercata de noi toti😛 Felicitari pt blog colegutzu..superb🙂 Pupici la tine :*:*:*

  6. Mersik frumos si tie AleXya..bine ai venit in familia Radio Love Song colegutza,mersik de comentariu.

  7. ff frumos😀 bravo >:D<

  8. daca ai sti cat am cautat reteta asta…
    dar acum, datorita tie, am gasit-o si sper sa fie cea mai buna …dar numai pregatita alaturi de tine…


    And I will love you, baby – Always
    And I’ll be there forever and a day – Always
    I’ll be there till the stars don’t shine
    Till the heavens burst and
    The words don’t rhyme
    And I know when I die, you’ll be on my mïnd
    And I’ll love you – Always

  9. no more words…

  10. super tare…


Lasă un răspuns

