A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva !

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Ma tem ca n-am sa te mai vad, uneori,
ca or sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai sa te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o sa se-nchida cu o frunza de pelin.

Si-atunci ma apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec in mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.

https://i0.wp.com/s.netflash.ro/p/gallery/large/img0hdm20.jpg


Ci, de-am fi singuri amândoi
Şi nime să ne asculte,
Uitându-mă în ochii tăi,
Ţi-aş spune aşa de multe…

Ar trece vremea şi n-am ştii
Ce e aia vreme
Şi n-ar fi nimenea din vis
În lume să ne cheme.

Am fi departe tare duşi,
Străini de lumea-ntreagă:
Pe veşnicie ţi-aş fi drag,
Tu veşnic mi-ai fi dragă;

Cu sărutări am şterge-n ochi
A lacrimilor urme,
Şi cine oare s-a-ndura
Al nostru Rai să-l curme?

Ţi-aş spune vorbe dulci încet:
Ca să le-auzi mai bine,
Tot mai aproape ai pleca
Obrazul tău de mine.

Şi-atuncea de ne-om săruta,
A cui să fie vina?
Nici tu, că nu mă auzeai,
Nici eu n-oi fi pricina…. (Autorul as fi vrut sa fiu eu dar aceasta poezie apartine scriitorului Nicolae Iorga)

Published in: on 1 Septembrie 2010 at 00:12  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/09/01/a-venit-toamna-acopera-mi-inima-cu-ceva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Septembrie, Luni

    Dimineti de septembrie
    Cu aromă de cafea.
    Un nor fin ce se ridică
    Simplu din tigara ta.
    Te privesc în tăcere,
    În oglindă îmi surâzi.
    N-ai secrete, iubire
    Sau emotii să ascunzi.

    Ai vrea doar să alungi
    Conversatiile lungi acum
    Septembrie, luni.
    Vrei din nou linistea
    De-atunci când toamna începea
    De luni
    Septembrie, luni.

    Te asezi lângă mine
    Si abia astepti să-mi spui
    Că, de azi până mâine,
    E septembrie, e luni.
    Te privesc în tăcere,
    Iar atunci când îmi surâzi
    N-ai secrete, iubire
    Sau emotii să ascunzi.

    Ai vrea doar să alungi
    Conversatiile lungi acum
    Septembrie, luni.
    Vrei din nou linistea
    De-atunci când toamna începea
    De luni
    Septembrie, luni.

    Nopti si zile
    cu parfumul tău acum,
    Când vara a trecut
    N-au nevoie de cuvinte, nu,
    N-au nevoie de cuvinte.
    Ai vrea doar să alungi
    Conversatiile lungi
    Septembrie, luni.
    Vrei din nou linistea
    De când toamna începea
    Septembrie, luni.

    Muzica: Cristi Cretu

    Versuri: Andreea Miclici

    Interpretare: Horia Brenciu

    de azi e…
    …septembrie…
    Cat de sublim e cerul diminetilor de septembrie!
    Se aduna toate stelele si vin aproape , le privesti in ochi si te minunezi de frumusetea lor cosmica, se rotesc in constelatii si cad incandescente si maiestuoase!

    Cerul sarbatoreste debutul toamnei, e sarbatoarea stelelor cazatoare…
    Rasaritul soarelui intrerupe minunea noptilor si anunta ziua…
    Bogatia de nuante care invadeaza timpul inca nepecetluit de toamna, imi da speranta ca intr-o zi voi capata talent la desen si voi face combinatii inimaginabile de culori!

    Ca, intr-o zi frumosul din mine v-a capata un nume, si v-a face viata partasa la deconspirarea sufletului…

    …septembrie…
    Incepe un nou anotimp… sublim si inegalabil… asa, ca viata!

  2. Stropii de mare’n parul tau
    Urme de buze pe umarul meu
    Vara trecuta imi spuneai
    Ca sunt valul ce il asteptai

    Dar apoi nori s-au adunat
    Si nu stiu de ce toamna mi te-a furat
    Vantul doar sopteste acum
    Nu mai e nimeni, esti singur pe drum

    Si ploua, ploua, ploua peste inima mea
    Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta
    Iar noua, noua, noua, noua vieti de-as avea
    Le-as da pe-o vara ca cea in care-ai fost al meu

    Iar e vara dar ai plecat
    Nu pot cladi castele din nisip uscat
    Soarele nu e, s-a pierdut,
    Nu mai iese din mare, ca anul trecut

    Si ploua, ploua, ploua peste inima mea
    Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta
    Iar noua, noua, noua, noua vieti de-as avea
    Le-as da pe-o vara in care-ai fost al meu

    Si ploua, ploua, ploua, peste inima mea
    Un rau de lacrimi, ramane-n urma ta
    Iar noua, noua, noua nu ne va mai canta
    Nicio chïtara, pe-o plaja goala, undeva….

  3. TOAMNA…melancolie,iubire,romantism…..imi place acest anotimp ,te duce la visare atunci cand strabati aleile pacurilor,cand calci pe covorul colorat de frunze….feeric…nu-i asa?…te pupic dragul meu Emin


Lasă un răspuns

