Tatarusanu de la Agonie la Extaz! Bravo Tatarusanu…Bravo Steaua!

Tatarusau a trecut de la agonie la extaz in meciul cu  Grasshopper! Steaua s-a calificat in grupele Europa League dupa penalty-uri unde erou a fost Tatarusanu!

„A fost un meci mult mai greu decat ne asteptam, dar sunt fericit ca am reusit sa ne calificam. Chiar daca jocul nostru nu a fos

t bun, am dat dovada de caracter si am reusit sa ne calificam. Din pacate, nu putem sa sarbatorim prea mul

t pentru ca se apropie jocul cu FC Timisoara. La tragerea la sorti imi doresc echipe cat mai accesibile, pentru a iesi din grupe„, a spus, la Sport.ro, Tatarusanu, care a aparat doua lovituri dela 11 metri la executarea penaltirilor.

La randul sau, atacantul Romeo Surdu a precizat ca Tatarusanu a avut o prestatie extraordinara, ajutand echipa sa se califice in faza urmatoare a competitiei. „Am avut un portar senzational, l-am felicitat pentru prestatia sa. Ne bucuram ca ne-am calificat, asta este cel mai important. Am avut emotii foarte mari. Au fost doua meciuri foarte grele, a fost o calificare greu obtinuta”, a spus Surdu la Sport.ro.

Gigi Becali s-a declarat multumit de obtinerea calificarii, punand pe seama oboselii prestatia mai putin buna a jucatorilor stelisti. „Sunt fericit. Nu am ce sa le reprosez jucatorilor, pentru ca sunt si ei oameni, trebuie sa-i intelegem si pe ei. Prestatia a fost influentata de oboseala. Asta este situatia, nu mai esti proaspat la minte atunci cand esti obosit. Este adevarat ca a suferit echipa, dar s-au jucat patru meciuri in zece zile si deplasarile au contat foarte mult”, a spus Becali.

// //
Published in: on 27 August 2010 at 01:25  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/08/27/tatarusanu-de-la-agonie-la-extaz-bravo-tatarusanu-bravo-steaua/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. Bravo Marelui Tatarusanu ne-a scos dintr-o rusine mare care se putea sa se intample daca nu ne calificam…Bravo Tatarusanu dar vezi sa nu ti se urce la cap…Forzza Steaua!

  2. Da asa e bine spus Tatarusanu si-a aratat valoarea..Bravo Tatarusanu,sper sa isi arate talentul in continuare si sa devina un portat de viitor de nationala.Forzza Steaua!!!

  3. Bravo Tatarusanu…Europa venim!!!…Forzza Steaua!!

  4. Despre meci am fost dezamagit dar se pare ca norocul nu ne-a parasit cu toate ca am jucat sub orice critica…Bravo Tatarusanu…esti eroul nostru …Forzza Steaua!!!

  5. Conteaza ca ne-am calificat,jocul ca jocul…asta e…Tatarusanu a fost omul meciului..daca nu era el pute-am sa primim 3-4 goluri…asa k BRAVO TATARUSANU!!!Forzza Steaua!

  6. Steaua a jucat de parca au fost hipnotizati..ca sa nu fiu rau sa zic ca au jucat ca niste cizme…noroc de eroul meciului Tatarusanu…in rest mai este mult de munca sa nu ne impacam cu apa..mai este mult pana departe…in grupa acolo trebuie sa ne aratam valoarea.Bafta Steaua!

  7. Forzza Steaua…Frumoase momente semnate Tatarusanu…Bafta Steaua in grupe!!!

  8. Forzza Steaua…bafta in grupe!!!

  9. Felicitari Tatarusanu…Felicitari Steaua…Multa Bafta In Grupe!!!

  10. Sa nu ni se urce la cap …In grupe acolo este fotbalul adevarat,echipele de valoare..acolo trebuie sa ne aratam valoarea..asa k bafta multa Steaua in grupele din europa leage!!!

  11. Ne asteapta europa important este acum sa nu dejamagim si ne aratam valoarea …bafta Steaua !!

  12. fati un id pt fani
    ista e id meu ANTONTATARUSANU PLIZ TBX


Lasă un răspuns

