Love is for free

Iubire, vis trandafiriu…
Cum aş putea să te descriu?

Eşti inocenţa unui zbor,
Copil atoateştiutor,

Felină ne-mblânzită-n veci, Limanul undelor prea reci,

Freamăt şi anotimp torid
Într-al femeii trup candid,
Al apei murmur cristalin,
Talaz şi foşnet de satin,

Seva fiorului plăpând
Din gând pe buze-alunecând
Şi prea puţini mai ştiu că ai
Pe vârful degetelor, rai…

Iubire… nu-i cuvânt născut
Să-mi spună când ai apărut,
Cum n-au ştiut nici cei dintâi
Când vii şi cât ai să rămâi…

Săracă-mi este slova, ştiu…
Cum aş putea să te descriu?
Numele tău de unde vine?
Iubire, vis trandafiriu

O picătură din dragostea mea
Voi pune astăzi în inima ta
Pentru că azi vreau să mă iubești
De mine din nou să te indrăgostești
De clipele frumoase să-ți amintești
Pentru că azi vei primi tot ce-ți dorești!

Tu ești o stea intre stele
Imaginea vie a gândurilor mele
Pentru că tu, scumpa mea, ești luată din cer
Și porți în tine un suflet de înger.

Pentru că tu mi-ai purtat de grijă mereu
Ai fost pentru mine când nu am fost eu
Și pentru asta azi îți spun „Te iubesc!”
Ești totul pentru mine, ești tot ce-mi doresc!..Sus pe cer luceşte luna,
Pare un ochi, parcă plângând…
Tu cu mine întotdeauna,
Eu cu tine pe pământ.

Pe-un tărâm al nimănui,
Singuri stăm, uitaţi de lume.
Doar noi doi, noi doi şi luna
Şi ne sărutăm într-una…

Te privesc…
Sub vraja ta cedez uşor…
Ochii tăi mă ameţesc…
Mă simt parcă plutind pe-un nor.

De moartea ne va despărţi,
La locul nostru eu voi fi.
Tot pe tine aşteptând…
Tu cu mine întotdeauna,
Eu cu tine pe pământ.

Published in: on 26 August 2010 at 00:00  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/08/26/declaratie-de-dragoste/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Cineva va fi întotdeauna aici sa te iubeasca, cineva va pretui întotdeauna caldura zâmbetului tau si fericirea inimii tale… Cineva va incerca întotdeauna sa gaseasca cuvinte sa-ti multumeasca pentru ca ai umplut viata cu vise devenite realitate si amintiri frumoase… TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt cu tine… TE IUBESC pentru ca ma ajuti sa fac din viata mea nu o taverna ci un templu, din faptele mele de zi cu zi… nu un repros, ci un cântec…Cineva te va iubi întotdeauna, iar acel cineva voi fi întotdeauna EU !

  2. foarte frumos😀 bravo!!! >:D<

  3. Multumesc frumos Ruxir

  4. For ever and ever baby G!

  5. Super tare postare..felicitari pentru ce ai scris acolo,misto articol:P

  6. Dupa un anumit timp, omul invata sa perceapa diferenta subtila intre a sustine o mana si a inlantui un suflet, si invata ca amorul nu inseamna a te culca cu cineva si a avea pe cineva alaturi nu e sinonim cu starea de siguranta, si asa, omul incepe sa invete…ca sarutarile nu sunt contracte si cadourile nu sunt promisiuni, si asa omul incepe sa-si accepte caderile cu capul sus si ochii larg deschisi, si invata sa-si construiasca toate drumurile bazate in astazi si acum, pentru ca terenul lui „maine” este prea nesigur pentru a face planuri … si viitorul are mai mereu o multime de variante care se opresc insa la jumatatea drumului.


Lasă un răspuns

