Cantecul compus de stelisti pentru dinamo: „Alo, salut, sunt eu, un Hajduk”

Stelistii fac misto de Dinamo pe site-ul suporterilor, dupa eliminarea rusinoasa din Europa League. Hajduk Split vine acum in Romania pentru a juca playoff-ul cu Unirea Urziceni. Pana atunci, stelistii au compus o super melodie cu care sa ii oftice pe dinamovisti.

Ma-ia hii
Ma-ia huu
Ma-ia hoo
Ma-ia haha (x4)

-Alo, salut, sunt eu, un Hajduk,
Si te rog, echipa mea,
Bate cateii astia,

– Alo, aalo, sunt eu, Dinamo,
Ne-ati batut, de ne-ati umplut de muci,
‘Tu-va-n gura de ‘haiduci’…

-Vrei sa joci, dar nu mai, nu mai poti,
Nu mai, nu mai poti, nu mai, nu mai, nu mai poti,
Sunteti niste puturosi,
Stati acas’ catei jegosi.

-V-am batut si v-am dat, v-am dat trei,
V-am dat, v-am dat trei, v-am dat, v-am dat, v-am dat trei,
Sunteti cei mai slabi catei,
Stati acas’ in puii mei.

-Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, echipa mea, sunt eu, al tau Borcea,

– Alo, aalo, sunt iarasi eu, Dinamo,
N-am jucat, bataie-am luat,
Iar ne-am facut de rahat.

-V-au batut si s-au distrat cu voi, s-au distrat cu voi
S-au distrat cu voi, s-au distrat cu voi, cu voi,
Ati jucat ca pupaza din tei,
Dispareti din ochii mei.

Ma-ia hi, Ma-ia ho, stai acasa Dinamo!


Published in: on 8 August 2010 at 13:00  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/08/08/cantecul-compus-de-stelisti-pentru-dinamo-alo-salut-sunt-eu-un-hajduk/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. c urat :))) FZR!!!

  2. Da…nu e urat deloc…asta e realitatea…asta este dinamo….Forzza Steaua!!!

  3. BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!NASPA VA VENI SI RANDUL VOSTRU INTRO ZI!

  4. Hmmm..nu prea cred ca se va intampla asa ceva totusi Steaua are jucatori profesionisti de valoare..in comparatie cu dinamo…care duce lipsa de asa ceva!

  5. Mda si dupa ce va va parasi ciobanasul…vreau sa vad daca o sa mai aveti valoare!La Dinamo nu jucatori sunt de vina ci le tre un anternor profi ca nea Dinu sau Andone.

  6. Forzza Steaua…Cat mai multe oase de ros pt dinamo si pentru toti cateiii:))

  7. FORZA STEAUA !!!


Lasă un răspuns

