Because I love you

Asfintit

E seara…sufletul meu coboara in iubirea in care se scalda acum inima mea, un fior ce trece pe ascuns ma face sa ma pierd in dulceata buzelor tale, pielea mea traieste si acum parfumul tau ce ma imbata clipa de clipa…dansam lasandu-ne purtati de acest vals al sufletelor noastra ce formeaza o singura fiinta, o lacrima imi sterge obrazul si se opreste pe pieptul tau ce arde neincetat, ochii tai sclipeau si imi sopteau te ador. Fiecare particica dintr-un intreg l-am construit prin flacara ce se aprinde cand te strang in brate, iubirea mea as vrea sa plutesc in acelasi vals al amintirilor cu tine sa urmam calea ce ne va lega mereu…Aseara

Aseara te-am pictat in culori de luna si de stele pe un cer de suflet… ti-am soptit cu grija fiecare minune si te-am povestit perfect vantului, te-am intrebat si te-am raspuns corect, apoi te-am tacut si ti-am inchis numele intr-o taina…
Aseara m-am rugat pentru tine in culori de ingeri si de Dumnezeu… ti-am soptit cu teama fiecare zbor si te-am coborat perfect in orice respiratie, te-am vrut si te-am dorit din nou, apoi te-am prefacut ciudat in infinit si ti-am inchis faptura intr-o clipa…
Aseara te-am visat in culori de privire si de iubiri… ti-am soptit cu drag fiecare amintire si te-am gandit perfect la inceputul somnului, te-am plans si te-am ras frumos, apoi m-am indragostit a mia oara de tine si ti-am inchis dorul imens intr-un zambet…Iarta-ma …pentru ca te iubesc

Sa ma ierti, iubire… stiu ca uneori privirea mea te-a durut si lacrimle ti-au rupt bucati mari de inteles… iar zambetul meu te-a facut de-atatea ori sa te pierzi de tine…Iarta-ma ca am uitat de atatea ori sa inventez cuvinte care sa te redea lumii asa cum esti cu adevarat… iarta-mi glasul prea soptit si sa imi ierti si tacerile cu care ti-am spart auzul la fiecare sfarsit cumplit de univers…Poate ca n-am mai stiut sa te strang in coltul ochiului drept, ci te-am lasat doar sa imi aluneci infinit pe obraz… si sa ma ierti ca te-am pierdut putin cate putin atunci cand iti radeam cu doruri pe tample…
Si sa nu te superi prea tare daca iti mai cotrobai noaptea prin vise sau daca am sa-ti mai apar de printre somnuri grele… iarta-ma ca mi-e poate prea teama sa zbor de dimineata si sa-ti ating pe rand fiecare inceput de gand…Iarta-mi linistea imperfecta si caderile firesti ale ingerilor…iarta-ma ca nu am putut vedea cum visele ti se sparg cu zgomot sub pasii plini de secunde absente si de idei prea vagi… si sa ma ierti, te rog,pentru ca te iubesc…

Published in: on 1 Iunie 2010 at 00:00  Comments (28)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/06/01/because-i-love-you/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 comentariiLasă un comentariu

  1. foarte dragut…
    important e sa si crezi in ele.

  2. frumos scris iti doresc sa ai parte de iubire si multa fericire pt ca o meriti din plin:*

  3. frumos doar atata pot zice..

  4. impresionant…am ramas fara cuvinte

  5. e minunat ce ai scris! sper ca fetitza careia ii sunt dedicate randurile , sa fie fericita ! va pup pe amandoi!:)

  6. minunat mai lasat fara cuvinte

  7. Foarte frumos,romantik,sufletist si sensibil…..

    Sooperbe piese texte si versuri…

    A si te rog transmite-i amicei tale Stela ca exista un baiat in Brasov pe nume Alex extrem de ghinionist in dragoste si relatii care o place si o apreciaza la modul cel mai sincer…..

    O sapt.cat mai ok in continuare!

  8. Multumesc din suflet tuturor care si-au lasat parerea si care vor lasa comenturi si de acum in colo…si multumesc pentru toti vizatorii acestui blog….
    Anton Alex…am sa-i transmit Stelei mesajul tau dont worry!!!

  9. Hei!Aproape ca m-ai facut sa plang…foarte frumoase cuvinte…Felicitari!!!

    <embed

  10. Multumesc frumos

  11. Superb ceea ce ai postat…Rar intilnesti asa persoana care sa fie atit de sensibil si romantic…!!!Pupici.

  12. Multumesc frumos pentru complimentul adresat

  13. fara cuvinte f norocoasa fata care e k tine…esti un baiat f deschis si in acelasi timp f romantic..un bessito

  14. Mersik…asa este nu te contrazic

  15. e descrierea unui spectacol al trairilor sufletesti. sunt sigura ca e scris in miez de noapte.ai profitat la maxim de momentul in care conexiunea intre doua persoane se face si prin intermediul viselor.probabil ca a adormit zambind la auzul cuvintelor tale scrise soptit.sa fiti fericiti!complimente.

  16. Multumesc frumos Anemona(Simona)….esti o adevarata prietena…sa fii iubita!

  17. Mă soarbe odată cu iubirea ta
    părăseşte-mă în tine
    cuprinde-mă cu inima ta
    păstrează-mă în sfera în care trăieşti
    culcă-ţi viaţa în visul meu
    fără teama că ai să te rătăceşti în el
    şi uită-mă între spiţele gândurilor tale
    caută-mă la ficare pagină
    în jurnalul vieţii
    ia-mi viaţa în mâinile tale
    spune-mi unde trebuie
    să îţi găsesc jumătatea zeiască
    tu, pământean adorat
    oferă-mă viitorului
    jertfeşte-mă trecutului
    nu mă uita în prezent
    ghiceşte confesiunea mea
    ascunde-mi busola în vaza lunii
    să nu mai ştiu drumul către lume
    dăruieşte-mi roiuri de primăveri
    lasă-mă să mă topesc în zarea gândurilor tale
    vreau să mă nasc în roua nopţilor tale
    şi să trăiesc/ să mor/ să fiu vârtejul trăirii tale
    obsesie/ metamorfoză/ reîncarnare
    ecouri de patimi nebune…

  18. Superbe cuvinte care am simtit ca au venit din inima ta iti multumesc frumos Gabita…kiss u!

  19. sensibil…iubitor..iti doresc tot binele din lume…si in cartea vietii tale sa ai scris tot ce e mai bun pe lume pt. ca meriti

  20. wow..cat dea complimente..multumesc frumos Ioana!

  21. Foarte frumos, ai scris ceva deosebit, bravo!

  22. Iti multumesc ca te-am intalnit dragul meu EMIN,iti multumesc pentu ca existi si-mi incanti clipele cu sufletul tau cald si plin de iubire….GENIAL….CUVINTE DIN SUFLET PENTRU SUFLETE CA TINE…PUPICI…Flori

  23. Multumesc frumos si eu …sunteti o adevarata doamna….multumesc pt k imi vizitati blogul si pentru cuvintele frumoase adresate…EMIN-EMINESCU

  24. da…e intradevăr o avalanşă de sentimente care converg spre aceeaşi finalitate…sentimentul pur pe care puţine persoane au curajul să îl exteriorizeze, l-ai descris plastic, afectat…superb. Felicitări!!!

  25. Super,tot ce ai scris:)

  26. nu ma dezamagesti niciodata..:P foarte frumos…cuvintele tale curg ca un rau plin de culori,colorand campia vietii tuturor celor care stiu sa asculte…ceea ce tu stii deja…ceea ce spui si celorlalti pt a fi atenti la petalele pe care dragostea le scutura usor…este unul din lucrurile pe care le apreciez kisss take care:*

  27. Doar o iubire pura si adevarata trecuta de orice limita,poate fi considerata ceea ce numim cu totii eterna eliberare a sufletului nostru….pentru ca iubind,aduci liniste si pace,bucurie si desfatare,seninatate si sclipire,tot ceea ce este mai scump,fin si pur in viata noastra!!!
    Iubitului meu,cu drag!!!

  28. Multumesc din suflet iubita mea!


Lasă un răspuns

