Viata mea

Fa-mi viata un paradis

Si ia-ma cu tine …

Asculta-mi fiecare cuvant

Si soarbe-l cu grija,

Viziteaza-mi gandurile

Si indruma-mi pasii derutati,

Urmareste-mi fiecare privire

Si vei gasi raspunsuri …

Fa din mainile mele aripi

Si invata-ma sa zbor …

Fii tu steaua ce o pot atinge,

Coloreaza-mi infinitul

Si umple-mi golul cu magie!

Fa-mi ochii sa straluceasca

Si ia-i cu tine …

Nu ma lasa sa plec,

Cuprinde-mi trupul intre

Bratele tale puternice

Si ascunde-ma de lumea rea.

Fa-mi noaptea dulce

Si ia cu tine fiecare clipa

Ce-o petreci cu mine.

Plimba-te agale prin visele mele

Si incet … atinge-ma!

Fa-mi inima sa cante

Si ia-o cu tine …

Nu ma lasa sa ma indepartez,

Prinde-mi mana si nu ii mai da drumul.

Fa-mi zambetul sa danseze

Si ia-l cu tine …

Nu ma lasa sa plang,

Culege-mi lacrima si arunc-o!

Nu ma lasa sa te pierd,

Acapareaza-mi gandurile

Si promite-mi ca si maine vei fi aici.

Fa din vocea mea o nota muzicala

Si ascult-o la nesfarsit …

Published in: on 26 Aprilie 2010 at 00:00  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/04/26/viata-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Singura ,in aceasta lume rea si plina de ura tu esti pentru mine,dragostea ,iubirea ,fericirea,implinirea ,bucuria,daruirea ,mantuirea…..fara tine as fi fost un om parasit de lume…..sper ca prin aceste cuvinte sa intelegi ce insemni pt mine …te sarut dulce,dulce dragul meu visator….

  2. Foarte frumoase versurile.Iti las si eu o poezie poate te inspira…si iti las si un clip.

    In codrii intunecati de noapte, ne-mpleteam doar tu si eu
    Intr-un imens buchet de soapte la parul tau priveam mereu
    Tu imi spuneai cat ma iubesti… eu, ascultam emotionat.
    Ma comparai cu zei ceresti; ziceam ca nu-i adevarat…
    Te comparam si eu, la rand, cu luna dintre stele
    Te inroseai mereu spunand ca le intreci pe ele.
    Apoi ma sarutai incet, cu buzele curate
    si cand ma ameteam complet tu ma lasai pe spate.
    Iar pana dimineata, n-ai vrut sa stam deloc
    Eram ascunsi in ceata , in sfantu-acela loc.

  3. „E o întâmplare a fiintei mele
    si atunci fericirea dinlauntrul meu
    e mai puternica decât mine, decât oasele mele,
    pe care mi le scrisnesti intr-o imbratisare
    mereu dureroasa, minunata mereu.

    Să stam de vorba, să vorbim, să spunem cuvinte
    lungi, sticloase, ca niste dalti ce despart
    fluviul rece în delta fierbinte,
    ziua de noapte, bazaltul de bazalt.

    Du-mă, fericire, în sus, si izbeste-mi
    timpla de stele, până când
    lumea mea prelunga si în nesfirsire
    se face coloana sau altceva
    mult mai inalt si mult mai curând.

    Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
    Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
    doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
    una foarte de jos, intoarsa spre pământ,
    una foarte de sus, aproape rupta
    în infrigurata, neasemuita lupta
    a minunii ca esti, a-ntimplarii ca sunt.”

    PS: „nu ma lasa sa te pierd….si promite-mi ca si maine vei fi aici”
    … minunat, mi-a placut mult … felicitari!

  4. un rau colorat de cuvinte…un ocean de sentimente…ceea ce scrii ma face sa ma gandesc ca totul este posibil…ca dragostea exista ca speranta nu moare niciodata…bravo,felicitari,tine.o tot asa:*

  5. Fa din viata ta un vis si lupta sa transformi visul in realitate . Frumos.

  6. foarte frumos scris iti doresc sa fii fericit sa ai multe bucurii, imi doresc ca si viata mea sa fie la fel. poop si take care

  7. Si eu te sarut dulce Ionela


Lasă un răspuns

