Saruta-ma

…Saruta-mi obrajii calzi si umezi de lacrimile de iubire din dorinta de a te avea …
…Saruta-mi pleoapele si ochii, ce neincetat cauta sa-ti intalneasca privirea ta calda si blanda…
…Saruta-mi pasiunea ce totdeauna pentru tine eu o am…
…Saruta ploaia ce ropoteste pe pervazul ferestrei atunci cand ma imbratisezi atat de tandru, cand ma simti lipit de trupul tau infierbantat …
…Saruta dorinta-mi ce se naste pentru tot ceea ce insemni tu pentru mine …
…Saruta-mi suspinul si implinirea atunci cand ma darui tie cu sufletul plin de dragoste, cu trupul meu arzand de atata dorinta …
…Saruta-ma cand iti soptesc din sufletul meu cel mic cat de mult te iubesc si cat te doresc …
…Saruta-ma atunci cand amandoi devenim doar o singura fiinta vibrand de pasiune, de placere si daruire
…Saruta-ma atunci cand contopirea trupurilor noastre tu o simti …
…Saruta-ma in cele mai frumoase clipe ale vietii … saruta-ma … saruta-ma …

Saruta-ma, te rog! Saruta-mi lacrima, saruta-mi ochii…ce plang mereu!
Saruta marea, vantul si cerul… Saruta-mi privirile ce te cauta mereu… Saruta-mi gandurile ce zboara la tine, mereu! Saruta-ma, te rog! Saruta-mi buzele, ce-ti pomenesc numele… saruta-mi obrazul e trist mereu! Saruta-ma! Poate sarutul tau ar schimba marea, vantul si cerul… si poate chipul meu… Saruta-ma! Nu vreau decat sarurul tau!
Saruta vantul si trimite-l la mine sa-mi alunge lacrima! Saruta cerul si va plange pentru noi… Saruta marea si numai ea va canta pentru noi…balade…si poate vom plange amandoi. Eu? Iti voi saruta lacrimile tale, voi plange apoi, asteptandu-ti sarutul. Saruta-ma! Voi implora timpul sa se opreasca, nu inainte de a-ti fura sarutul…si ne vom saruta, asa, la nesfarsit… Ne vor privi marea, si vantul, si cerul si le voi multumi!

Published in: on 21 Aprilie 2010 at 00:00  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/04/21/saruta-ma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. In gand te caut
    Ca sa-ti mangai soapta.
    In lacrima-ti
    Inima sa mi-o spal.
    In ochii noptii tale
    Sa ma plimb
    Sub luna parului tau.
    Cautandu-te cu buricul
    Degetului,
    La san, la coltul buzelor;
    Muscandu-ti limba
    In timp ce te sarut…

    PS:…Cand ai sa-mi iesi in cale iar, sa nu-mi spui nici o vorba, doar sa te apropii-ncet, tacut sa regasim intr-un sarut trecutul-ntreg, imbratisati
    uitand de noi, de toti uitati si sa ramanem astfel, dusi ca in „SARUTUL” lui Brancusi…

  2. foarte frumos….cu fiecare cuvant pe care il citesc ma afund intr.un vis plin de culori…de dragoste…de speranta…bafta in continuare…you are the best😉

  3. superb….lasa-ma te rog sa fac un filmulet pe baza acestor cuvinte

  4. Da Lidia sigur ca poti face un filmulet cu cuvintele de la aceasta postare.

  5. Hmmmm..pur si simplu minunate cuvinte Gabita….Te sarut dulce de tot draga mea!

  6. Multumesc pentru compliment Ioana.

  7. Saruta-ma, in noptile pustii,
    saruta-ma, mi-e de de tine
    in fiece secunda
    si-n fiece secunda traita fara tine,
    ma sfasie pe dinauntru.
    Saruta-ma ,
    ma simt terminata ,
    chiar sfarsita as putea spune
    pentru ca mi-ai luat linistea
    saruta-ma,
    si daca ai vrea
    te-as face fericit

  8. Sunt foarte frumoase cuvintele si pline de iubire dragoste si suflet miai lipsit. take care pooop

  9. Superbe versuri!🙂 Multumesc frumos pentru invitatia facuta pe blogul tau! Numai bine iti doresc si sper sa ai parte de cat mai multe sarutari!🙂

  10. Va multumesc frumos pentru complimente!

  11. frumoase cuvinte….iti ating sufletul cand le citesti
    bafta in continuare

  12. cuvinte ce iti ating sufletul

  13. misto te unge la suflet si cel mai rece om la suflet se moaie la aceste cuvinte

  14. Dragoste,iubire,pasiune…,toate la un loc…Frumos,imi place tot ce scrii…’

  15. Sărutul este o cerere făcută la etajul doi, pentru a afla dacă etajul unu este liber….e o definitie frumoasa….alegi cu atentie fiecare cuvant folosit,,, pupiki

  16. Sarutul este o poezie care nu poate fi scrisa, o melodie care-i cantata de orice neam, fara a putea transcrisa intr-o muzica.

    SARUTĂ-MĂ
    de Magda Isanos

    Saruta-mi ochii grei de-atâta plâns,
    Doar sarutarea ta ar fi în stare
    Să stinga focul rău ce i-a cuprins,
    Să-i umple de iubire si de soare.

    Saruta-mi gura, buzele-nclestate
    Ce vorba si surâsul si-au pierdut.
    Iti vor zambi din nou inseninate
    Si-ndragostite ca si la-nceput.

    Saruta-mi fruntea, gândurile rele
    Si toate indoielile-or să moara,
    In loc vor naste visurile mele
    De viata noua si de primavara.

    Sarut in ploaie

    Ne-am sarutat…
    Iar ploaia ne mangaia cuminte,
    A fost prea frumos sa pot descrie-n cuvinte
    Atingerea ei pe buzele noastre.

    As fi vrut ca timpul sa se opreasca in loc
    Sa nu avem nici ghinion, nici noroc…
    Sa fim doar noi doi si ploaia ce cade
    Iubitul meu…Sarutul tau arde.

    Melodia se numeste si maine dimineata te voi trezi cu un sarut.

  17. Dragul meu ionut….ca intotdeauna ma faci sa tresar la aceste cuvinte bine ticluite …superb!!!!!!!!!!…succes dragul meu !!!…astep si mai multe…iti doresco zi plina de amor,,,Flori


Lasă un răspuns

