Puterea Dragostei

La o margine de noapte albastra, soarele rosu a sarutat mantia alba a lunii. S-a ranit de marginea ei si a patat orizontul cu un strop de iubire . Eu… ce m-am nascut cu speranta incoltita intr-un zambet fugar, am plecat pe un drum , fara sa-mi fie teama de asfintit, luminand ziua ce maine va fi un nou rasarit. Respir cuvinte si ma hranesc cu ganduri… aflu atingand, vad simtind si am nevoie de cineva , care sa vrea sa-si traiasca visele alaturi de mine. Noi facem alegerile… uneori bune, alteori gresite, dar acest lucru il aflam odata cu trecerea timpului.

Nu am cea mai simpla viata de pe pamant, desi fac aproape aceleasi lucruri zi de zi. Dar ma straduiesc sa le fac bine, incat sa traiesc mai multe vieti, intr-un singur destin. Uneori imi doresc sa se intample o minune… oamenii sa descopere parfumul fericirii, poate asa vom reusi sa ne desprindem de banalul ce ne inconjoara.

Am deveni constienti de poezia ce ni se naste in suflet cand ne privim copiii, de muzica ce ii invaluie pe cei dragi atunci cand se stiu iubiti, iar barbatilor le-ar da puterea de a simti freamatul cuprins in inima si sufletul femeii de langa ei. Nu mai putem schimba nimic din ce am facut pana acum, dar putem intelege si ne bucura de ceea ce avem… sa nu dam vietile noastre simple pe nimic.

Soarele si Luna au parasit cerul. Norii varsa lacrimi. In seara aceasta inima mea vrea sa-ti spuna taina cuvantului … dor. Sa fie oare el unitatea de masura a distantei, cand nu esti aproape de mine, a timpului pe care nu-l mai putem intoarce, dar ne daruieste clipe impreuna?
Astazi mi-a fost dor de tine, ieri mi-a fost dor de tine. Nu te ingrijora pentru ziua de maine, o sa-mi fie dor de tine mereu. La capatul singuratatii esti mereu tu si dorul meu, rezumatul perfect a ceea ce conteaza cu adevarat in viata mea.
Published in: on 17 Aprilie 2010 at 00:00  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/04/17/puterea-dragostei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. din ce in ce mai frumos…cuvinte simple dar alese cu grija..alina sufletul,infrumuseteaza ziua…..aduc zambete pe chipuri triste,si te fac sa tecrezi special asa cum poate nu te.ai mai simtit de mult..eu una asa patesc…bafta,si sa stii ca ai un fan😀 meeee

  2. „Simt, fluturi coloraţi în zbor, în gândul meu,
    să fie dor?
    Simt, nostalgii ” de cum ar fi să fim? ” mereu,
    e oare dor?
    Simt, amintiri cu întâmplări ce le-am dorit,
    o fi tot dor?
    Simt, că e viu tot ce-am simţit când te-am iubit,
    ştiu că e dor.
    Simt, un suspin din gândul tău în glasul meu,
    să fie dor?
    Simt, că e greu cu ce simţim şi tu şi eu,
    trăiri ce dor.
    Simt, că-i o oază pentru noi divinul dor,
    sigur e dor.
    Simt, că-l avem în dar şi nu e-ntâmplător,
    e purul dor.”

  3. Te auto citez
    „Nu am cea mai simpla viata de pe pamant, desi fac aproape aceleasi lucruri zi de zi. Dar ma straduiesc sa le fac bine, incat sa traiesc mai multe vieti, intr-un singur destin. Uneori imi doresc sa se intample o minune… oamenii sa descopere parfumul fericirii, poate asa vom reusi sa ne desprindem de banalul ce ne inconjoara.”
    Superbe cuvinte,fraze….citesc cu mare drag postarile tale…..
    Felicitari!!

  4. Dar cel mai minunat atribut al iubirii este gratuitatea! Să-i arăţi cuiva dragostea ta nu te costa nimic. O poţi face zilnic, fără să aştepţi o ocazie specială, prin micile gesture, aparent lipsite de importanţă. Fiecare dintre noi ştim ce-i place şi ce nu partenerului nostru, fie că e vorba de spălatul vaselor, alimentarea maşinii cu benzină, dusul gunoiului, o emisiune anume la televizor. . . Să trecem astfel peste propriile noastre bariere şi limite, pentru cel de lângă noi. La finalul zilei, tu vei fi cel fericit, pentru că ai făcut o altă persoană fericită.

    Si un cantec de dragoste vorbeste asa despre puterea dragostei in general:


  5. frumoase cuvinte.sa nu uitam sa iubim.


Lasă un răspuns

