Odata in viata

Primavara asta timpurie ma provoaca la melancolie.  Am trecut adesea prin peisaje de sentimente. Am traversat dureri care schimbau culoarea cerului si indiferente care uscau si ultimul fir de iarba. Uneori am vrea sa facem din viata noastra o poveste neobisnuita, diferita de banalul care ni se asterne la picioare.

Vreau insa mai mult decat un vis frumos. Vreau brate care sa ma stranga cu tandrete, sa-mi vindece cu intelegere la randul lor sufletul, problemele, grijile, nemultumirile, tristetile. Si totusi cred ca pot iubi, gresit sau nu, cu adevarat, pierdut, dincolo de logica, reguli si constiinta o singura data in viata. Daca iubirea se poate invata insa, imi ramane tot timpul din lume si din viata mea sa vad cum pot face asta.Mi se rotesc toate visele in jurul inimii tale, ca niste fluturi albastri, fascinati de lumina, in jurul unui felinar. Stiu… toti fluturii hipnotizati de raze sfarsesc, inevitabil, arzandu-si aripile. Ma simt ca un fulg in bataia vantului… in prag de primavara… si-mi e atat de dor de soare… imi e atat de dor de tine!

Uneori viata ne pune la incercare. In linistea noptii aud vocile din mintea mea. Ma intorc in timp si deschid filele unei carti numite…”suflet”. Stiu cine sunt, stiu ce imi doresc si uneori as vrea cu disperare sa ma indrept spre visurile mele. Dar din pacate prezentul e singura mea certitudine iar el este totdeauna reflectia trecutului meu. Am invatat ca singura arma cu care mai pot lupta cu necunoscutul este acceptarea. Traiesc cu convingerea ca la momentul respectiv am facut cea mai buna alegere. Am trait-o. Am gustat-o. Chiar daca am simtit durerea am imbratisat-o, am acceptat-o si in timp s-a diminuat.Lasa-ma!
Lasa-ma sa visez!
Lasa-ma sa visez la noi!
Lasa-ma sa visez mereu la noi fericiti.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa sper!
Lasa-ma sa sper ca ne va fi bine.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa cred!
Lasa-ma sa cred in povestea noastra cu final fericit.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa zbor!
Lasa-ma sa zbor de fiecare data cand spui ca ma iubesti.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa-ti arat cat de aproape-i cerul.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa te invat…
Lasa-ma sa te invat sa zambesti.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa-ti fiu soare-n toate zilele „intunecate”
Lasa-ma sa-ti fiu umbrela-n zilele-n care picurii de ploaie parca nu se mai opresc.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa-ti fiu adapost cand „ratacesti” drumul si nu stii pe unde s-o iei.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa-ti fiu busola,sa-ti formezi pasii dupa ai mei..
Lasa-ma!
Lasa-ma sa-ti fiu alaturi oriunde..oricand..oricum.
Lasa-ma!
Lasa-ma sa-ti fiu mereu,la bine si la greu,orice s-ar intampla,clipa de clipa-n viata ta.

Published in: on 16 Aprilie 2010 at 00:00  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/04/16/odata-in-viata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. foarte frumos,niste cuvinte care pot topi chiar si un ghetar…atunci cand simti ca totul in jur se prabuseste..ca nu mai ai aer..un cuvant….un prieten te ajuta sa te ridici sa o iei de la capat….bv bv felicitari…

  2. „Daca m-ai chema, ar zvacni
    O mie de pasari in colivii ;
    O mie de usi s-ar da-n laturi
    Si s-ar umple vazduhul de pasari
    Si – ca legatura de chei a pamantului –
    Ar zangani apele sub mainile vantului
    Si s-ar vesti dezghetul pretutindeni !
    Izvoarele-ar capata calcaie si pinteni
    Si-ar incepe sa calareasca la vale
    Pe trunchiuri de copaci, peste pietrele aspre si goale ;
    Sloiul albastru al singuratatii s-ar sparge in hau –
    Tu, dezghetul meu, soarele meu !”

  3. Foarte frumos,fraze sensibile si bine asezate in text.
    Felicitari!!
    „Chiar daca am simtit durerea am imbratisat-o, am acceptat-o si in timp s-a diminuat.”
    (foarte adevarat)

  4. poezia imi place cel mai mult..impresionant..nush daca as putea sa adaug ceva la ce ai scris tu..felicitarile mele..

  5. frumos

  6. „sunt foc si tu ma stingi cu roua,
    trandafir in glob de ape,
    si lacrimi de incep sa-ti scape
    in suflet a-nceput sa-mi ploua.”
    sunt versuri dintr-o poezie pe care am gasit-o pe un site si care m-au facut,cum spui si tu mai sus <>.sa nu uitam sa iubim.

  7. De la clasicele petale roşii de trandafiri, presărate în dormitor, până la extravagantul “TE IUBESC”, scris pe cer de către un avion experimentat, modurile de a ne exprima iubirea sunt, literalmente, infinite!
    Vă propun ceva, dragii mei! Haideţi să fim originali. Să renunţăm la clişee, să spunem un NU hotărât inimioarelor de pluş şi de ciocolată, să dăm frâu liber imaginaţiei şi dragostei pentru cel de lângă noi şi să găsim moduri inedite de a ne mărturisi iubirea! Nimic nu e mai frumos decât a găsi în cele mai neaşteptate locuri un bileţel cu două cuvinte simple “Te iubesc”: sub pernă, dimineaţa când te scoli, sub ceaşca de cafea, scrise pe oglinda din baie dimineaţa, după ce partenerul a făcut duş, în buzunarul hainei, când cauţi biletul de autobuz, în portmoneu, când vrei să cumperi pâinea, la sfârşitul listei de cumpărături… Şi pot continua la nesfârşit.
    Sau poţi cumpăra un carneţel în care să scrii pe fiecare pagină un motiv pentru care îl iubeşti pe cel de lângă tine şi pentru care îi multumeşti că există în viaţa ta. Şi dacă tot suntem în era tehnologiei, putem profita de asta, lăsând mesaje de dragoste pe diferite site-uri consacrate şi trimiţându-i apoi, din oră-n oră, câte-un link către site-ul respectiv.
    Iar dacă partenerul de viaţă tânjeşte după mai mult romantism, aprovizionează-te cu destulă mâncare şi ciocolată, să v-ajungă un weekend întreg şi petreceţi-vă nu una, ci două zile ale iubirii în vârful patului, vizionand filmele romantice clasice şi moderne (pe internet găsiti uşor cel putin 50 de astfel de titluri – recomandarea autorului: The Notebook).

  8. <>


Lasă un răspuns

