You rock my world !

Uneori doua suflete se intalnesc in bataia nepasatoare a vantului…se ating putin si se vor mai intalni poate la o noua bataie de vant …Poate a fost scris undeva, prin stele,prin infinitul Univers…ca noi doi sa ne gasim dupa o zbuciumata cautare a celui mai sublim sentiment: IUBIREA…drumurile noastre s-au intretaiat si a fost nevoie doar sa ne atingem sufletele ca sa stim ca tumultul n-a fost in zadar…eram ultimele doua piese de puzzle care s-au completat pe tabla vietii, alcatuind cel mai mirific decor pe care l-a vazut omenirea in atatea secole…eram doua suflete fragile care tremurau in suflul iubirii, dar si al fricii, o teama de necunoscut, o presimtire parca a faptului ca din acea clipa totul a capatat un nou sens…mi-ai atins sufletul si  am simtit ca ma copleseste o caldura inexplicabila, o energie ce-mi patrunde pana si in cele mai mici vene si-mi involbura sangele…atunci am stiut ca esti acel necunoscut din visele mele, atunci am fost sigur ca intr-un final te-am descoperit…Oare chiar poti descrie in cuvinte tot ceea ce simti atunci cand iubesti?…vorba trece, scrisul se sterge, cuvintele se uita…sentimentul e singurul care… ramane!  Este singurul care poate supravietui trecerii timpului…sa cunosti inseamna sa simti….sa simti inseamna sa iubesti….sa iubesti inseamna…sa te contopesti cu cel pe care-l iubesti…sa-i simti absenta chiar si atunci cand ii vorbesti…in timp ce o lacrima isi gaseste timid lacas in coltul ochiului…o lacrima de dor…de fericire…de bucurie…!

Iubirea este singurul sentiment cu adevarat „pur”…Poti sa iubesti o floare, un anotimp, o amintire… dar nimic nu se compara cu a iubi o persoana…Asa cum nici universul nu are capat, nici „iubirea mea” nu are limite… orice s-ar intampla, iubirea mea traieste in continuare in amintiri, in vise, in sperante…in cerul cu luna si stelele care-mi lumineaza visul in fiecare seara… in soarele ce ma mangaie dimineata cand ma trezesc…in  ploaia ce-mi uda parul si-mi acopera sufletul atunci cand nimic in jurul meu nu-si mai gaseste rostul…in frunza ce cade si pe care as vrea s-o lipesc la loc, dar pe care sfarsesc luand-o cu mine…Si lacrima aceea… din coltul ochiului meu… si frunza cazuta in semn de resemnare… imi deschid aripile… imi iau elan si ma inalt spre cer, intr-un dans al iubirii… mirarea ma cuprinde… pot sa zbor… Iubire, mi-ai dat aripi! Aripi de inger… sa zbor cu ele spre nemarginire…Mi-e dor si uneori doare! …dar e o durere suava …as vrea sa pot striga pentru a ma auzi in cel mai adanc vis dar nu-ndraznesc sa te trezesc…..
Ce ciudata e viata , e ciudat modul cum iti rezerva surprizele …ciudat cum spulbera orice continuitate de trecut … e pur si simplu incredibil ceea ce se intampla in jurul nostru … m-am tot gandit la coincidentele acestea perpetue… si nu inteleg nimic…incercam sa nu facem persoana de langa noi sa sufere…te iubesc suflet drag si aceasta e forta care a inceput sa ne lege , este forta care te-a facut sa simti ca ma gandesc la tine…sa simti iubirea in inima in alt mod decat ai simtit pana acum …plang deseori cu sufletul, fara a mi se umezi ochii….plang deseori cu lacrimi care-mi saruta obrazul ..lacrimi de dor si de iubire.

Rad pentru a putea sa-i bucur pe cei din jurul meu si iubesc pentru a-ti putea umple inima cu  dragoste…iubindu-te pe tine ,chiar daca stiu ca poate nu te voi intalni niciodata , ma simt fericit ca te iubesc …aceste cuvinte ma reprezinta …sunt o parte din sufletul meu… te iubesc inger drag cu toata puterea sufletului meu …si astazi imi lipsesti mai mult ca niciodata .

Published in: on 7 Februarie 2010 at 01:01  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/02/07/you-rock-my-world/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. Ai asa o profunzime in felul de a scrie care ajunge la sufletul celor care citesc.Poate doar la sufletele sensibile si visatoare,ce aspira sa traiasca emotii profunde,sublimul.Sincer toate aceste lucruri nu pot sa izvorasca decat din adancul unui suflet special.Imi place mai ales partea ca in iubire simti o frica de necunoscut,dar doar iubirea iti poate da aripi de inger,doar ea te face sa visezi,sa vibrezi.Take care!

  2. Superb,meriti felicitarile mele.
    Te autocitez „Rad pentru a putea sa-i bucur pe cei din jurul meu „

  3. Iubirea este pasiune, intensitate, romantism, este dorinta de a fi cu cineva drag, ea alunga suferinta. A iubi inseamna sa te simti singur gand persoana iubita nu este cu tine, sa te gandesti la ea macar o clipa sau o data pe zi, sa vrei sa fi alturi de ea in orice moment, sa ocolesti toate barierele pentru ea, stiind ca ea te asteapta, sa petreceti momete fericite impreuna, sa te gandesti la ea chiar daca este plecata la celalalt capat al lumii,sa iubesti orice gest al ei…….. sa o acoperi cu multe sarutari si cu gesturi pline tandrete.

  4. A fi indragostit de cineva inseamna mult mai mult decat a fi stapanit de un sentiment coplesitor; inseamna a lua o hotarare, a face o judecata, a te angaja printr-o promisiune. Daca dragostea ar fi doar un sentiment nestatornic n-ar exista nici o baza pentru fagaduinta de a iubi pe cineva pe toata durata vietii. Sentimentele vin si se duc. Cum am putea promite cuiva statornicie daca ne am baza numai pe ele (sentimente), fara sa apelam la judecata mintii si la vointa caracterului ?

  5. Iubirea e ceva care nu poate fi explicat in cuvinte.Este o traire sufleteasca de mare intensitate care ne bucura si lumineaza sufletul.Cu totii suntem fericiti cand iubim,nu degeaba se spune ca viata e roz.
    Foarte frumos,felicitari.

  6. esti un om cu adevarat norocos, Ionut…iubesti si esti iubit…ce poate fi mai sublim de atat?
    pana la urma nu asta ne dorim cu totii? nu dupa asa ceva tanjim toti?
    esti o persoana cu adevarat deosebita si imi doresc ca cea pe care o iubesti atat de mult…sa merite dragostea ta si sa te faca fericit…
    tot ce ai scris aici este minunat, chiar m-a facut sa lacrimez…, m-a facut sa ma gandesc la cat de mult il iubesc si eu pe „sufletelul” meu si cat de mult imi lipseste…
    viata fara iubire nici nu merita traita, dar acest lucru nu il realizezi decat in momentul in care te indragostesti si incepi sa vezi tot ce te inconjoara cu alti ochi…, cand totul in jur are culori mai vii, cand oamenii sunt mai frumosi, cand muzica o simti cu toata fiinta ta…
    iubesti si esti iubit…
    iubesc si sunt iubita…
    si sigur mai sunt altii la fel ca noi…
    ce poate fi mai frumos?

  7. Dragoste „in cel mai pur sens” asa cum ai numit-o tu, nu o sa gasesti niciodata si mi-as pune banii pe asta. asa ca putem sa lasam la o parte fantasmagoria asta si sa fim putin realisti. indragostitul intr-adevar o sa fie pozitiv schimbat pentru ca atata dragoste din suflet lasa prea putin loc pentru rautate si o sa fie mai bun, mai afectuos, mai visator.

  8. Foarte frumos, emotionant…

  9. o persoana cu adevarat speciala;)


Lasă un răspuns

