Sunt inca om…Inca sunt un visator!

Sunt inca Om . Inca sunt un visator , dar un visator calculat care nu se lasa dominat de vise . Am ucis si voi mai ucide multe vise in favoarea realismului , insa orice ar fi , un om are nevoie de vise , de sentimente , de sperante ca sa razbeasca in viata . Fara ele ar fi lipsit de putere , fara ele ar deveni un robot , un om care intr-adevar sa ajunga sa nu mai sufere , dar nici sa se mai bucure . Un om care sa vada in jurul lui o lume cenusie , lipsita de culori , lipsita de viata . De asta ma tem eu . Spre asta simt ca ma duc . Simt ca intr-o zi imi voi pierde visele , sentimentele si sperantele . Simt ca voi deveni un robot , un robot programat ca in scurgerea timpului sa se tot upgradeze , sa faca cat mai putine greseli . Viata m-a invatat ca majoritatea greselilor au la baza ghidarea dupa sentimente si nu dupa ratiune , dar tot ea mi-a aratat ca succesele rasunatoare au la baza vise aparent utopice in comparatie cu ratiunea .

Niciodata nu am spus pe site sa nu iubiti , sa nu visati , sa nu sperati pentru ca veti suferii . Am atentionat , am exemplificat , am spus sa fiti REALISTI , nu sa va ucideti visele si sentimentele , ci sa le controlati ca sa le scoateti cand trebuie de la cutiuta . Multe site-uri de seductie promoveaza de o buna bucata de vreme un nou gen de relatii dintre barbati si femei care au la baza infidelitatea , uciderea sentimentelor si dominarea . Exemplul : teoria masculului alfa si masculului beta . Spre usurarea mea nu a trebuit sa studiez teoria , caci nu mi-as fi pierdut timpul s-o inteleg . Am avut insa sansa de-a cunoaste niste practicanti ai acestei teorii care mi-au aratat cum sta treaba . Teoria e foarte buna in ansamblu ,  insa eu mi-am personalizat-o pentru ca pe langa altele ea urmareste sa te scape total de sentimente , sa ai cat mai multe femei , infidelitatea fiind pusa pe locul intai . Eu am scos aceste chestii din ea si mi-am luat numai ce mi-a convenit . De ex . mi-am schimbat total modul de abordare al femeilor si am inceput sa pun foarte mare accent pe detalii , mai ales pe cele in legatura cu limbajul corpului .

Vreau sa spun ca orice informatie pe care o primiti ( nu conteaza de unde si de la cine ) trebuie valorificata . Chiar si daca ea contravine felului vostru de gandire . Trebuie sa o filtrati bine si sa extrageti din ea tot ce v-ar putea fi de folos . Acum depinde si de educatia fiecaruia . Fiecare om are propriul sistem de gandire care filtreaza informatiile .

Traim in era informatiilor . Principalele arme in aceasta proaspata lume sunt dezinformarea si manipularea . Insa cine detine informatiile corecte si stie sa se foloseasca de ele este un om puternic , greu de manipulat  . Concurenta e mare si din pacate se duc niste lupte puternice pe tot globul pentru impartirea sau acapararea puterii . Eu sunt mic copil . Cred ca nici 1 % nu stiu din ce se ascunde in spatele multor lucruri , dar observ din ce in ce mai mult cum tot mai multe organizatii ( ba religioase sau de alt fel ) nascute sub diferite pretexte cauta sa acapareze cat mai multi adepti , sa manipuleze , sa prosteasca cat mai multa lume .

Din pacate ,majoritatea oamenilor sunt usor de manipulat si acest lucru se datoreaza in principal fricii de realitate . La necazuri oamenii prefera  sa se ascunda de realitate . Mare greseala . Dau dovada de iresponsabilitate . E mai usor sa te minti sau sa dai vina pe altul decat sa incerci sa-ti analizezi greselile si sa ti le asumi . Aici intervin manipulatorii care sunt specializati , sunt adevarati profesionisti in arta de a profita de aceasta mare slabiciune a oamenilor . Multi o sa-mi zica la aceasta faza despre copiii care se nasc si cresc in sanul unor astfel de organizatii , ca nu au cum sa lupte cu manipularea . Gresit ! Ei nu sunt manipulati . Ei sunt indobitociti ( indoctrinati ) , un lucru mult mai grav care in majoritatea cazurilor s-a dovedit a fi ireversibil . Deci e o mica mare diferenta intre manipulare si indobitocire

Acusica se va  face anul acesta doi ani de cand am realizat acest blog . Existenta lui a inceput cu doua capitole,  cu niste idei destul de neclare . Totul a inceput ca o revolta . Simteam ca trebuia sa ma eliberez si sa impartasesc putinilor vizitatori ceea ce simteam .

Apropo de acest site . Eu , ca om in societate , in viata de zi cu zi nu prea obisnuiesc sa port asemenea discutii cu cei din jurul meu . Cand zic asemenea discutii ma refer la tot ceea ce scriu pe acest blog . Aici e singurul loc in care pot comunica liber , fara masca mea . In privirile unora poate ca apar ca un om superficial care ia totul ca pe un vis ca pe ceva inreal . Aceasta este masca mea . Aveam nevoie de o masca caci cel mai periculos este ca in viata sa fi ca o carte deschisa . In plus e mai bine ca lumea sa nu-ti stie adevarata putere caci cei care ataca incearca mai tot timpul sa intre pe usa din spate ( acolo e bine sa-i astepti cu o bata ) glumeam.

In multe privinte prin acest site m-am autoeducat , m-am perfectionat . Mi-am impus la nivel mental ca trebuie sa fiu un exemplu despre ceea ce scriu aici . A fost o buna metoda de autoeducare , de autocontrol . In ciuda faptului ca am trecut prin destule sunt constient ca oricand pot face o miscare gresita care m-ar putea ranii destul de tare . Tot ce pot face este sa lupt sa fac cat mai putine greseli si cu timpul sa devina din ce in ce mai mici .

Recomand fiecarui om sa-si creeze propriul site in care sa-si dezvolte pasiunile lui , latura catre care este inclinat . Mie , pe langa altele , mi-au placut psihologia si filosofia , asa ca am creat si acest site de gandire . Tie poate iti place enorm pescuitul , pictura , sahul sau orice altceva . Atunci nu mai sta . Pune mana si da viata unui site care sa fie lipsit de interese comerciale , care sa aiba la baza ceva real . Cu timpul ai sa vezi ca te vei perfectiona in ceea ce-ti place .

Nu uita . „Invatandu-i pe altii te inveti cel mai bine pe tine.”

Esentialul blogului meu . hmm … care o fi ala ? Cei care au intrat si au apucat sa citeasca mai mult si-au dat seama ca site-ul este dedicat tuturor care vor sa invete ceve din viata si din iubire,ca principala tema o reprezinta relatiile de dragoste sau pasiune dintre barbat si femeie  . Despre asta va fi vorba in acest capitol . Voi incerca sa explic ce inseamna o relatie , de cate tipuri poate fi , cum se intemeiaza , cum trebuie intretinuta , mai bine spus cum trebuie sa se comporte un baiat in general cu o fata ca relatia sa fie super ok si ca el sa aiba majoritatea lucrurilor sub control fara sa aiba surprize negative din partea ei . De aici mai rezulta ca voi mai vorbi si despre diferenta dintre femei  si barbati.

Vad multi baieti in jurul meu care fac o gramada de greseli cu fetele , greseli pe care nici nu vor sa le vada . Astfel multi ajung sa spuna ca fetele nu pot fi intelese . Cand zic greseli  ma refer ca multi nu se pricep cum sa cucereasca o fata , sa intemeieze si sa pastreze o relatie echilibrata . In general inceputul are intr-adevar la baza atractia fizica , dar cel mai important este caracterul . Tineti minte ! E foarte important ! Caracterul vostru face totul intr-o relatie cu o fata . Sa va mai spun ceva : In general intr-o relatie femeia este cea care se muleaza dupa personalitatea baiatului . Astfel daca el va fi un pampalau si ii va da senzatia ca ea poate sa faca ce vrea din el , sa nu se mire atunci cand ori va fi inselat ori parasit . In schimb daca va avea un comportament adecvat , fata va vedea acest lucru atunci ii va creste atractia fata de baiat . Deci tineti minte : aspectul fizic da startul , dar continuarea , adica ce e cel mai important , o face caracterul dvs .Hey nu ma intelegeti gresit nu vorbesc despre frumusetea fizica,sa nu fiu inteles gresit!

Ce presupune o relatie ? Acest concept exista sub forme diferite la fiecare . In general este privita ca o punte de convetuire dintre doua persoane de sex opus .Majoritatea relatiilor au la baza acel inceput rapid , care presupune un grad foarte mare de risc… Exact ! Majoritatea relatiilor de azi , se fac la noroc pentru ca nu exista o baza , totul fiind format din aparente si foarte rar ai parte de persoane sincere cu tine si cu ele insele . De aceea exista asa de multe deceptii in dragoste si atatea victime ale sentimentelor care nu reusesc sa inteleaga unde au gresit . Cele mai grave greseli se fac daca ratiunea este inlaturata datorira sentimentelor . Intre ratiune si sentimente trebuie mentinut un echilibru . Asta pentru cine vrea sa gandeasca in viata si sa nu mearga ca gasca(adica un animal) prin apa .

Cum poate fi o relatie ? Oho … de multe feluri , insa ma voi lega in special de tipurile de relatii dezechilibrate , caci asa sunt majoritatea : dezechilibrate . Din pacate ma uit in jurul meu si observ pe multi barbatii cat de idioti pot fi ( nu ca n-as fi si eu din cand in cand ) . In general , noua baietilor ne lipseste educatia in aceasta privinta . Nu stim sa ne autocontrolam intr-o relatie , sa oferim cat trebuie , ce trebuie si cand trebuie unei fete . Am spus mai sus ca fata se muleaza in functie de personalitatea noastra . Ca vrem , ca nu vrem noi barbatii trebuie sa directionam aprope totul intr-o relatie caci daca lasam sa se urce femeia in capul nostru deja totul ar fi compromis . Insa asta presupune ca trebuie sa fim calculati , adik sa nu cadem nici in extrema cealalta .

Pana la urma ce cauta o femeie? Cauta pe cineva cu care sa se simta bine ,  protejata si provocata . Mai bine spus cauta un stalp de sustinere . Daca tu in loc sa-i fi stalp de sustinere esti ca o mamaliga , pai sa nu te miri de ce n-ai succes la fete , chiar daca arati super bine . Ehe , dar toate astea tin de caracter de acum , nu de aspectul fizic sau de bani . Vad multi prosti in jurul meu care dau vina pe bani pentru ca n-au succes la fete . Mare greseala . Treziti-va ! Caci daca nu , riscati atunci sa duceti o viata plina numai de complexe datorita lipsei de bani . Nu toti ne nastem cu bani , dar daca suntem baieti destepti putem duce o viata pe putin spus frumoasa . Totul , dar absolut totul consta in caracterul nostru . E importat acest lucru . Sa nu-l uitati .

Important este ca tu sa-ti deschizi putin mintea , sa te autoanalizezi la fiecare miscare de a ta si sa fi tot timpul obiectiv si responsabil in ceea ce faci . Nu lasa ca teama sa-ti intunece mintea , trebuie sa fi sigur pe tine . In timp trebuie sa scapi de toate complexele pe care le ai . Referitor la complexe , limbajul corpului este cel mai important  dupa care urmeaza dictia ( adik vezi cum vorbesti , fara balbaieli la tot pasul sau cu debit verbal foarte mare ) . Despre limbajul corpului sunt extrem de multe de spus , poate o sa scriu un articol in curand . Totul conteaza , pana si cum iti este corpul asezat cand stai pe un scaun , nu mai spun si de cum dai noroc cu un om .  Ca sa fiu mai concis , trebuie sa te formezi sa ai un oarecare caracter constant de lider atat cu barbatii cat si cu femeile . Trebuie sa-i faci cei din jur sa se simta in siguranta in prezenta ta , dar in acelasi timp sa nu se simta prost datorita superioritatii tale in caracter . Deci ai grija la ce nivel ai sa ajungi , sa nu abuzezi de noile tale trasaturi caci vei fi evitat de societate daca peste tot vei incerca sa domini . In mod incostient un om simte cand este dominat si daca tu vei face abuz de acest lucru , iti va merge o vreme dar nu tot timpul . E bine sa domini , sa manipulezi , dar cu cap , nu abuziv caci vei da impresia la ceilalti ca esti o persoana egoista si plina de sine . Un adevarat lider mai casca urechile si la cei din jur . Din cand in cand mai trebuie sa-si recompenseze si oamenii . Ehe ! Si nu aici se termina totul . A fi lider presupune sa preiei anumite responsabilitati , sa fi stapan pe tine in orice situatie si sa nu faci discriminari , adik sa fi 100% obiectiv .

Vedeti voi ! Asta cauta o femeie la un barbat ! De fapt nu numai femeile . Societatea cauta lideri . A deveni lider nu e usor , mai ales daca ai trasaturi de pampalau ( care trebuie eliminate ) dar nici imposibil nu este .

Pana la urma cum gandeste o femeie ? O intrebare care a starnit enorm de multe controverse in tabara barbatilor . Dar ca sa putem raspunde la aceasta intrebare trebuie mai intai sa ne ducem la origini caci uneori si eu ma mai contrazic cand vine vorba de acest aspect . Mai intai ne trebuie raspunsul la alta intrebare ca sa putem raspunde la asta . Intrebarea cheie care face referire la origini este : Cum gandim noi oamenii ? . O intrebare care de acum tine mai mult de filosofie , dar al carei raspuns voi incerca sa-l dau cat mai scurt si mai precis . Vedeti voi , omul este o fiinta sociala , se naste si traieste in societate . Fara societate nici nu am fi putut sa evoluam ca specie . Societatea pe langa multe alte lucruri impune omului o gandire generala care sa duca la un comportament general . Deci in mod normal noi oamenii ar trebui sa avem multe elemente comune in gandire , care sa tina cel putin de societate . Asa si cu femeile . Multe din gandurile lor sunt comune cu cele ale barbatilor, numai ca apar blocajele mentale create de societate care au ca efect major nasterea ipocriziei ) . Ce e diferit atunci ? In principal diferite sunt modalitatile de obtinere ( vorbesc in general acum ) . Ei bine asta presupune o mica mare diferenta intre cele doua comportamente : cel feminin si cel masculin. De ex . , in general ,  nu cred ca o sa observati o fata care sa se duca la discoteca si sa inceapa sa se dea la tipii de care ii place . In schimb veti vedea baieti care se duc prin discoteci la agatat si fete vor arata semne ca sunt disponibile sau nu  . Exact ! Tot ce poate sa faca o fata normala este sa arate semne , semne care trebuie descifrate de noi barbatii pentru a stii cum sa procedam , de la caz la caz . Aici multi barbati stau foarte prost ! La descifrarea semnelor . Semnele exista peste tot , chiar si intr-o relatie stabila ele stau la baza . Cine stie sa citeasca semnalele de alarma bine ( obiectiv ) si mult mai devreme decat altii poate sa iasa din multe asa zise incurcaturi . Nu degeaba se spune ca in viata conteaza sa fi cu 5 secunde mai destept decat celalalt . Rapiditatea asta de 5 sec in plus ti-o poti forma numai prin practica , avand desigur in spate un suport teoretic .

Cel mai greu este inceputul , momentul acela de cand hotarasti sa te schimbi , sa nu mai apuci sa repeti greselile . Schimbarea asta presupune o continua autoperfectionare . La mine inceputul a fost in liceu cand am dorit sa stiu si eu raspunsurile la multe intrebari in legatura cu esecurile pe care le aveam cu fetele . Nu am avut parte numai de esecuri , dar atunci , in clasa a XI a , anul acela a fost dezastros in privinta fetelor . Nu stiu cum s-a facut dar o dadeam in bara cu fiecare prietena noua pe care o aveam si nu puteam sa-mi dau seama daca eu sau ele greseau . Evident acum este faptul ca vina era a mea . Alegeam ce nu trebuie , plus ca nu eram eu pregatit nici practic , nici teoretic pentru la ce ma aruncam eu atunci . Am spus mai sus cat de mult conteaza caracterul ! Aspectul fizic creaza doar o oportunitate mai rapida de cucerire, insa baza consta in caracter .

Indiferent de cum arati poti avea succes  daca iti vei dobandii cu timpul tipul de personalitate mentionata mai sus .

Hmm … ca o concluzie generala : pentru a fi barbatul ideal pe care majoritatea femeilor si-l doresc nu trebuie sa fi fat-frumos , dar nici batoza batozelor , ci sa ai acel caracter bine pus la punct prin care sa oferi celor din jur senzatia de siguranta , de respect reciproc si de intelegere . Deci aspectul fizic si banii sunt mici copii pe langa caracter . Deci voi , cei care sunteti complexati datorita aspectului vostru fizic sau/si al banilor : TREZITI-VA ! TOTUL CONSTA IN CARACTER ,nuu mai fiti pampalai cu femeile!

Daca pana acum nu a-ti fost obiectivi cu voi insiva , ar fi bine ca de acum sa o faceti . Suntem oameni,care e menirea noastra ? In principal sa gandim . Deci ratiunea trebuie folosita caci de nu ajungem la gradul de animale . Viata e scurta ! Nu ne putem permite sa mergem asa ca boii inainte(scuze expresia) fara sa ne gandim macar la ce se intampla in jurul nostru .

Fetele  care imi plac mie sunt destul de putine,le apreciez pe cele dintr-un mediu mai deschis la gandire si care sa aiba anumite trasaturi(nu neaparat trasaturi fizice) . In principal le caut pe cele sentimentale , fara fitze , intelectuale si care desigur sa aiba cat de cat o educatie care sa nu le permita sa foloseasca minciuna . Minciuna distruge totul .

La mine cea mai grava fapta la un om este minciuna . Minciuna trage dupa ea multe defecte majore Ex. : infidelitatea /+ iresponsabilitatea /+ tradarea ( astea ma deranjeaza pe mine cel mai mult ) .

Mda ! Trebuie sa te analizezi si sa-ti propui niste obiective . De fiecare data e bine sa stii ceea ce vrei . Multi , din pacate , nu stiu ce vor de la viata . De ce am spus ca trebuie sa te analizezi ? Pentru ca obiectivele alese de tine pe care vrei sa le atingi trebuie sa aiba si ele legatura cu realitatea . Nu poti sa-ti propui sa ajungi presedintele Americii sau mai nu stiu ce . Trebuie sa fi si realist in ceea ce iti doresti sa ajungi si sa faci .

Aveti grija ce concluzii trageti dupa ce imi cititi postarea . Nu va grabiti sa aruncati cu pareri fara sa fi citit cu atentie ceea ce am avut de spus . Vreau sa luati totul ca pe-o dezbatere si toate informatiile de pe acest blog vreau sa fie filtrate de voi . Nu urmaresc sa creez roboti , tot ce vreau sa fac este sa ofer informatii si pareri personale .

Inca exista oameni in jurul meu care nu m-au dezamagit si am sa incerc sa nu-i dezamagesc nici eu . Secretul consta sa stii unde sa-i cauti .


Published in: on 28 Ianuarie 2010 at 00:16  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/01/28/sunt-inca-om-inca-sunt-un-visator/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. unele vise nu se pot inplini. Noi vom trai toata viata cu speranta in suflet ca ceea ce visam odata si odata se vor inplini. Unele vise se pot implini daca am avea si o bagheta magica:). Daca avem o persoana langa noi care ne iubeste si ar face orice pt noi o parte dine vise sunt realizate. Pt ca pt multe persoane cel mai simplu vis daca pot spuna asta e sa aiba sau sa gaseasca persoana care ar face orice pt ei/ele. te pup si take care

  2. atata timp cat inca mai ai vise inseamna k inca mai speri la ceva frumos care sa te inalte la ceruri, ca s apoti zbura , sa fii doar tu si iubirea ta fara nimeni altcineva in preajma ta .
    intrebari de reflectat:
    Esti fericit(a)? Raspunsul e simplu: ”da” sau „nu”! Cand te trezesti esti fericit(a) ca traiesti? Esti recunoscator pentru binecuvantarea de a fi viu si de a fi iubit? Esti iubit si tratat ca un om de valoare? Viata ta e pe o directie buna? Ai sperante de viitor? Ai vise si lucrezi la indeplinirea lor? Viata ta e mai buna pentru ca el(ea) face parte din aceasta?… Esti sigur(a)? …
    Te simti singur(a) in aceasta relatie? Faptul ca ai pe cineva alaturi face ca viata sa para mai putin complicata…Multi oameni par a gandi si a se simti mai bine ca fiind parte a unei perechi… Familia si prietenii par a rasufla usurati si nu se mai ostenesc intr-atat sa-ti „aranjeze” viata?
    Ganditi si faceti planuri ca o pereche? Ai amanat sau ai renuntat la sperantele si visele tale pentru aceasta relatie sau ai restructurat visele voastre comune?
    VITAZA E CA UN VIS PE CARE IL CONTROLEZZI IN SUBCONSTIENTUL TAU, DK STII SA II FACI FATA REUSESTI DK NU TREBUIE S AINVETI SI SA ESUEZI.
    IMPORTATNT E SA IUBESTI S AFII SINCER SI ORICE AR FI SA FII PUTERNIC.
    IUBIREA TREBUIE SA ITI DE-A PUTEREA DE A FI TU CEL MAI VISTOR.
    ATATA TIMP CAT VISEZI INSEMANA K INCA MAI STII SA IUBESTI.
    DECI NU UITA SA VISEZI FRUMOS.

  3. Un citat care imi place foarte mult si care ma motiveaza, suna asa:”MERGI CU INCREDERE IN DIRECTIA VISURILOR TALE” oricare ar fi ele, as adauga eu…Visul meu? FERICIREA …si cred ca le-as avea pe toate!
    Cred ca mai sunt inca oameni care viseaza la „cealalta jumatate”,care cred ca iubirea este sentimentul suprem, care vor pace si o lume plina de culoare, de optimism si lipsita de durere…Nu vreau sa cred ca mai suntem doar cativa, cat sa ne numeri pe degete…Vreau sa cred ca nu suntem toti manipulati de informatia cum ca banul si frumusetea sunt totul…Stiu ca suntem multi, dar ne este teama sa iesim in fata, cu un blog, spre exemplu, asa cum ai facut tu si cum incerci sa ne indemni pe toti sa o facem….sa ne exprimam gandurile si sentimentele liber…
    Sunt oameni care pentru iubire ar face orice si este de apreciat acest lucru, doar ca asa cum ai spus si tu foarte bine, trebuie sa stii exact ce iti doresti si unde vrei sa ajungi, de aceea cred ca increderea si credinta sunt ingredientele esentiale pentru a invinge…pentru a izbuti sa iti gasesti celalat „eu” .
    Toti avem un suflet pereche si chiar daca nu reusim sa il gasim din prima sau din a doua incercare, nu trebuie sa disperam!Va aparea intr-o zi…totul e sa nu ne pierdem speranta si sa nu uitam sa iubim…
    …”Dragostea e speranţă, şi fără speranţă lumea nu ar exista.”(O.Paler)

  4. Da,foarte bine ai vorbit in postarea asta.E ceva inedit din partea ta fata de celelalte postari.Pot spune ca ai fost foarte reaslist si ne-ai atins pe toti.E un gen de mustrare usoara atat pt noi cat si pt tine.Cu totii am facut greseli in tinerete si am indraznit sa visam,sa speram mai mult decat ne-au permis imprejurarile,dar asta nu ne-a facut sa fim cu capul in nori.
    In privinta femeilor iti pot spune ca nu cred ca isi doresc un pampalau langa ele,o papusa sa-i spunem,sa faca ce vor din el.Acelasi lucru cred si despre barbati.Intr-o relatie amandoi trebuie sa ne consideram egali.E adevarat ca totusi cateodata femeia e cea care asteapta sa fie condusa,ca barbatul sa preia initiativa dar si asta depinde in ce imprejurare.Traim in vremuri moderne,dupa cum ai spus si tu si avem acces la multa informatie daca si stim sa cautam exact ce ne intereseaza,drept urmare ne putem perfectiona caracterul daca asta dorim cu adevarat.Dar nici sa fim prea perfectionisti nu e bine.
    Intr-o relatie trebuie sa lasam impresia ca suntem dominate dar in acelasi timp trebuie sa aratam ca si noi putem domina.
    Undeva in adancul nostru cu totii am dori sa fim lideri dar putini sunt cei care au aceste calitati si nu fac abuz de „puterea”lor.
    In concluzie vreau sa te felicit pt acest articol si sa-ti urez mult succes in continuare.Si te astept sa dezbati si alte teme.

  5. undeva in adancul nostru toti suntem visatori si visam la ceva frumos si bun pt noi.

  6. Cum spunea si friederich nietzche sensul vietii inseamna sa ai idealuri pentru care gandesti si muncesti si.. visezi.. si pe care cineva te va ajuta sa ti para k atins si depasit;)

  7. „pe grai latin ,iubirea e amor,
    obarsie a morti si izvor,
    din prima clipa al mahnirilor
    amarul bocet dupa cei ce mor,
    nelegiuiri si lacrimi de dor
    obida grea a remuscarilor.”
    „pajera amorului”
    si daca dragoste nu e nimic nu e.interesant si in acelasi timp placut la citit tot ceea ce ai scris.sa crezi in continuare in iubire.papa

  8. Uite ce scrie un alt bloger despre femeii si cu care am intrat intrun mic comflict pe tema asta: Cum evaluează femeile calităţile bărbatului perfect
    Posted on ianuarie 21, 2010 by Ion

    Femeile adoră bărbaţii înalţi şi impunători. Nu datorită unui capriciu cultural ci datorită naturii.

    Natura însămânţează o serie instincte în genele femeilor, care le spun ce e atrăgător din punct de vedere sexual, pentru perpetuarea speciei. Aceşti indicatori, ai unor gene bune, înseamnă copii puternici. Copii puternici înseamnă că aceştia vor putea avea grijă de tine când vei îmbătrâni şi nu vei mai putea ucide un leu african cu mâinile goale.

    Unul din aceste steguleţe e înălţimea. Bărbatul din sat care stă deasupra tuturor celorlaţi, impunător, va fi imediat recunoscut de femei ca un specimen sănătos, plin de vitalitate şi forţă, cel mai probabil să asigure genele necesare supravieţuirii.

    Un alt indicator este lăţimea umerilor în corelaţie cu talia. Umeri laţi şi deschişi cu o talie relativ îngustă evidenţiază un coeficient ereditar ideal, care e un indicator al forţei şi genelor puternice.

    O bărbie mare şi puternică este un alt aspect care arata coeficientul genetic necesar, şi este un semnal subliminal imediat că masculul este perfect pentru reproducere şi perpetuarea speciei.

    Toate astea sunt în schimb irelevante… chiar dacă eşti un slăbănog cu burtă, şi mâinile îţi sunt sunt la fel de lungi şi subtiri ca picioarele. Femeile moderne au învăţat să ignore aceste semnale, pentru ca sunt o hoardă de tarfe superficiale care vor doar bani, şi ce va determina uşurinţa şi calitatea vietii lor, va fi dimensiunea contului tău bancar, nu faptul că poţi să jupoi o antilopă folosind un dinte de ghepard.http://avem.wordpress.com/
    Scurt moment de visare…
    De multe ori ne intrebam de ce viata e asa de grea si de cruda uneori. De ce? O intrebare simpla care nu duce la niciun raspuns daca nu reusim sa vedem dincolo de perspectiva monotona a vietii, unde totul e gri, sters si sobru. Niciodata nu am dat o pata de culoare panzei pictata doar in alb si negru, nu mai regasim bucurii in lucrurile aparent marunte: emotia unui nou rasarit de soare, surasul unui prieten drag, dansul stropilor de ploaie ce cad pribegi din inaltul cerului, linistea unui apus suav.
    Daca ar fi sa pot schimba lumea si s-o reconstruiesc nu as tine cont de nicio regula, as scoate total din vocabularul lumii cuvintele „sobru” si „monoton”, daca as putea sa schimb forma Pamantului as face-o. In locul sirurilor parca nesfarsite de blocuri cenusii as vrea sa vad cladiri colorate, pline de viata, de diferite forme si marimi, cu ferestre mari impodobite de flori. Din gunoaiele aruncate pe strada sa rasara flori si sa infloreasca atunci cand ridicam inapoi deseurile atunci cand ne dam seama ca am facut o greseala. In locul stropilor de ploaie as vrea sa cada stele mici, stralucitoare, care sa raspandeasca magia lor si sa dea licariri lumii dominate de culoare. Ar fi elementul ce ar desavarsi o lume pe care o consideram ideala. Ritmul vietii este un element ce trebuie schimbat. Totul e o aritmie, un ritm neregulat ce produce doar haos si irascibilitate. As vrea ca lumea mea sa fie o melodie interpretata de cei mai buni si talentati cantareti: pasari si insecte care isi canta libertatea pe acordurile batailor aripilor, oameni care se bucura deopotriva cu acestea si aduc un omagiu naturii respectand-o. As vrea ca oricine sa poata vedea dincolo de granitele orizontului, astfel incat sa ajungem sa vedem infinitatea Universului daca ne dorim asta. Scriitorul brazilian Paulo Coelho sustinea in romanul sau „Alchimistul” urmatoarele cuvinte: „Cand iti doresti ceva cu adevarat , tot Universul conspira la indeplinirea dorintei tale”. Eu pot sa-mi cladesc aceasta lume de la fundatie pana la cele mai mici finisaje pentru ca am cel mai loial ajutor la dispozitie: imaginatia. Aceasta reprezinta rama tabloului proaspat pictat pe o panza ce la inceput nu reprezenta nimic. Dupa ce doar cu o pensula numita „dorinta” am contuat liniile unei lumi noi, nepangarite de sentimentele de ura sau tristete putem agata rama, suportul picturii, pe un perete al sufletului nostru si s-o prezentam tuturor ca o creatie proprie fara sa ne sfiim.
    Fara sa ne dam seama am ajuns pictorii propriei noastre creatii.

  9. Sti ce cred si sustin … Gândirea e munca inteligenţei, visarea e voluptatea ei. A înlocui gândirea cu visarea înseamnă a confunda hrana cu otrava…deci nimeni nu ne poate opri sa visam…in vise ne punem o speranta ca poate o data …intr-o zi ni le vom indeplini…mult noroc

  10. maiculitza!!!!! deci oamenilor dati-va o calmativa. barbatii cat si femeile sunt infideli de cand lumea si pamantul.ideea e sa ai bun simt si respect pentru parteneri, asta inseamna sa fii sincer prima de orce altceva. nimeni nu poate spune altcuiva sa nu insele sau cum sa isi traiasca viata, singurul lucru important e sinceritatea. oamenii din jurul nostru sunt in stare sa inteleaga, sa accepte sau sa ierte iar cei sinceri vor avea mereu de castigat.

  11. Mi-a facut placere sa citesc. A fost interesant. M-a pus pe ganduri. Nu doar baietzii au probleme ci si fetele. Tot ce ai scris mai sus se aplica si noua fetelor. Si noi ne simtim intimidate de aspectul fizic sau de lipsa banilor… si noi ar trebui sa ne uitam in oglinda si sa ne vedem defectele, sa incercam sa le indreptam si sa nu mai fim asa de fitoase (vorbesc in general, nu toate suntem fitoase!)
    Ai dreptate ar trebui sa ne urmam visele, cele care pot fi implinite, sa visam, dar sa fim realisti. Am visat mult, si am trait in lumea basmelor pt ca acolo ma simteam in siguranta, si cred ca nu sunt singura… ideea e ca m-am trezit intr-o zi si m-am ingrozit. Lumea e rea, plina de invidie, ura si gelozie iar relatiile dezgustatoare… marea majoritate sunt bazate pe sex si interese materiale…
    As avea multe de zis, dar vorba multa e saracia omului😉
    Keep up the good work and as I told you earlier, I can hardly wait for your next post🙂


Lasă un răspuns

