A da o sansa intre doi oameni

Adeseori ne intrebam: oare merita X eforturile noastre?, Merita iubirea noastra?, suntem pusi intr-o situatie in care nu recunoastem fragilitatea sentimentelor pe care vrem sa le impartasim. Si apare intrebarea: cine vrea niste sentimente fragile, daca acestea trezesc nesiguranta? Si, din nou: Este cineva care cu adevarat nu merita sa fie iubit (a)? Oare nu cumva fiecare din noi meritam iubirea? Si atunci ce se intampla cand renuntam?

Blue Blue Sky... Copyright (C) Dora SarghiUnii au o alta viziune decat a mea. Este dreptul lor. Viziunea mea, care a fost intarita in aceasta experienta prin adeversitatile carora le-am facut fata, este ca in iubire trebuie sa oferi tot ce ai mai bun in suflet si sa il faci pe celalalt sa simta asta, pana in profunzimea sufletului, sa ii transcenzi fiinta printr-un gand sau o privire, iar in momentul in care stii ca acea persoana iti raspunde este a ta si ai disponibilitatea de a face aceasta in fiecare zi, indiferent ce iti arunca in drum, gasesti in tine si motivatia de a depune efortul sa cureti din comportament manifestarile de energie negativa si sa oferi iubirea adevarata.

Lumea mi se pare prea plina de oameni care se cantoneaza in comportamente prin care asteapta sa le fie indeplinite dorintele si asteptarile proprii, poate frustrati, poate inselati, poate coplesiti cu dezamagire, si prea goala de sensuri profunde care sa mai surescite un interes, care sa ii faca pe oameni sa simta ca traiesc cu adevarat, si nu doar supravietuiesc. Eu nu vreau sa fiu unul din ei. Mai mult, vreau sa NU fiu unul din ei. Si mai corect formulat, vreau altceva.


Eu cred in a oferi ce pot, ce vreau eu si ce am mai pretios in suflet cu pasiune si perseverenta. Desi o viziune este dupa ce te-ai ars punandu-ti sufletul pe tava, nu este viziunea mea. Cred in a fi alaturi de partener mai ales in momentele in care iti pune obstacole: cand nu vrea sa te vada, cand iti spune ca nu te iubeste, cand iti spune cele mai ingrozitoare lucruri. Fiecare persoana merita iubita pentru cine este, pentru acea farama de constiinta care mai ramane in spiritul care leaga trupul de suflet. Unii spun ca iubirea adevarata este cea impartasita, dar eu cred ca iubirea adevarata este cea daruita. Fara oprelisti, fara regrete, fara jumatati de masura.A da o sansa intre doi oameni

Atunci cand cauti sa oferi in iubire, o premisa falsa este ca se va gasi cineva sa primeasca. Fals. Cei care cauta sa primeasca sunt concentrati prea mult pe a primi ceea ce cred ca au nevoie si prea orbi ca sa primeasca ceea ce au nevoie realmente sau sa-si dea seama cand se intampla. Si, dincolo de toate, are frumusetea ei. Sa o simtim cat traim. Sa descoperim echilibrul din sufletele noastre care ne permite sa iubim si sa continuam sa iubim.

A da o sansa intre doi oameni inseamna sa mergi pana la capat.

Sa nu iti pui niciodata intrebarea oare am oferit prea mult, pentru cã nu am fost pretuit?. Sa nu consideri niciodata ca frumusetea a ceea traiesti se umbreste prin ceea ce decide altcineva ca nu ai dreptul sa simti.

But it’s fine. It’s a journey. Şi, dincolo de toate, are frumuseţea ei. Să o simţim cât trăim. Să descoperim echilibrul din sufletele noastre care ne permite să iubim şi să continuăm să iubim.

Published in: on 16 Ianuarie 2010 at 23:49  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/01/16/a-da-o-sansa-intre-doi-oameni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 comentariiLasă un comentariu

  1. Cu totii stim ca iubirea doare….si de aceea putini sunt cei care iubesc cu adevarat….Asa ar trebui sa facem….sa nu ne intrebam daca oferim prea mult….poate…dar in zilele noastre,nu poti sa nu te gandesti la asta,la persoana de langa tine,la ce simte ea….si la indoielile pe care le avem in suflet.Sunt sigura ca toti avem indoieli la inceput,mai ales daca am suferit un esec in viata….
    Felicitari,m-a impresionat f mult acest articol…in special videoclipul cu Fuego….
    Wish u all the best …

  2. Multumesc frumos…piesa lui Fuego este una din piesele mele preferate!

  3. Iubirea adevarata nu mai exista nici in vise. Totul e o nebunie ce se intampla azi in lumea noastra. Nu vreau sa-ti spun ca au trecut atatia ani de cand Romeo si Jiuleta se sacrificau pentru o iubire adevarata, si multe alte cupluri pe care nu ti le enumar,dar totusi iti reamintesc de dragostea lui Eminescu. Eu sunt convinsa ca iubirea adevarata exista doar in carti, iar tu imi demonstrezi ca ai fost ranit si acum cauti sa-ti marturisesti ca-n dragoste de pierzi sau de castigi ca-n sport contiunua. Eu cred ca iubirea din zilele noastre e pur materiala, mai multe nu comentez. Ar fi multe de spus si de comentat. O zi placuta….. bye

  4. Eu mi-am spus parerea mea personala…stiu cum in ziua de azi cu iubirea asta adevarata…dar eu am vb despre total altceva aici, in fine nu ma intereseaza cum e cu iubirea in ziua de azi eu am o parere si o mentin!

  5. Pentru ce sa ma acorzi o a doua sansa?
    De ce sa iubesti?
    Pe cine sa iubesti?
    De ce sa suferi?

  6. @andra … wow … in sfarsit o fata care impartaseste aceleasi „printipuri” despre iubire ca si mine… Iubirea adevarata NU exista decat in carti… si ai dat aici un exemplu foarte bun … Eminescu. Dar sa nu uitam totusi un aspect… Eminescu a scris foarte multe din operele sale cu gandul la o femeie, Veronica. Toate sentimentele care le-a avut pentru acea femeie le-a expus in proza si poezie. Deci uite asa iubirea adevarata este scrisa pe hartie pentru noi muritorii de rand.

    Ionut a fost ranit? Asa si…? Dragostea doare prietene… din toate punctele de vedere. Eu nu prea mai cred in dragoste… dar astept sa vina persoana potrivita pentru a/mi reda speranta, pentru a putea iubi din noi…
    E bine sa suferi din dragoste. Am patit si eu … dar te face mai puternic… uneori, ca si in cazul meu, te face cinic…
    De aceea pe aceasta cale … pun si eu anuntul de mai jos…

  7. Fiecare fiinta are dreptul la iubire. Se intampla de multe ori ca persoana care este iubita cu adevarat sa nu stie sa o pretuiasca si de aici se naste intrebarea: merita sa mai iubim? Si oricat ai suferi din iubire vine un moment in care iti doresti sa iubesti din nou, sa crezi din nou si sa ai pe cineva aproape. Daca admitem faptul ca iubirea ne innobileaza cu tot ce-i mai bun atunci merita sa iubesti pana la capat. Iubirea da sens vietii! Suferinta face si ea parte din viata noastra si trebuie sa avem taria de a merge mai departe si a ne deschide sufletul catre cei care ne pretuiesc cu adevarat.

  8. Dar de ce sa nu mai acordam a doua sansa….iubirea este cel mai frumos sentiment de dragoste…in viata daca nu risti nu castigi nu ai de unde sa stii ce iti rezuma viitorul..Viata ta va trista si fara rost daca nu exista iubire afectiune atentie si dragoste!!!

  9. Daca ceva nu te doare … nu simti ca traiesti. Trebuie sa simti si tu ce inseamna durerea dar trebuie sa simti ce inseamna si iubirea, dragostea …

  10. Daaaa..bine spus AlexT…. IN VIATA NU TOATE SUNT NUMAI MIERE SI ALBINE…nu totul paote sa mearga numai bine…asta e si aroma dragostei…e si dulce e si amara cateodata…dar tine de noi sa o facem sa ne fie pe placul nostru!

  11. Cand iubesti cu adevarat simiti atunci cand iubitul tau sau iubita ta nu e langa tine,simti ca totul s-a oprit si merge dupa propiul tau ceas.simti ca un minut fara persoana iubita e o vesnicie,iar timpul cand va veti reintalni va fi magic,te vei simti ca in al noualea cer.sau gresesc?
    Oricat de mare,puernic,curajos si cu bani ai fi…fara dragoste..esti nimic…nimic!Fara dragoste nu ai avea bucurii dar nici suferinti,fara dragoste viata nu ar mai fi…Dragostea nu e intotdeauna asa cum ti-ai imaginat.Poti cateodata suferi pentru a castiga dragostea cuiva,dar nut e lasa batut!Lupta in continuare,biruieste raul prin bine!!
    Înţelepciunea? Este o stare sau un demers, în speţă unul de armonie, echilibru, măsură. Se poate vorbi de esenţa, firea ei, dar nu de adevărul-Constantin Noica

  12. Iubirea este acea amintire placuta care iti ramine pentru intreaga viata.Este singurul lucru frumos din viata asta si chiar daca ajungi sa suferi ,vei fi fericit ca ai avut ocazia sa iubesti.Vei fi fericit ca pentru o clipa,ea era totul ptr tine.Faceai totul in numele ei,ai fi muntat si muntii din loc de dragul ei…Ma intreb citi dintre noi au avut sansa unei iubiri adevarate?Citi dintre noi au avut curajul sa iubeasca cu adevarat pe cineva,fara sa se gindeasca la aspecte?Oare citi au curajul sa iubeasca de dragul de a iubi?Oare citi dintre noi au curajul sa treaca peste orice prejudecata,orice regula materiala,sa treaca peste ratiune si sa iubeasca omul de linga el asa cum este?Chiar daca suferim,chiar daca am iubit si sufletul ne este sfisiat de durere ,nu trebuie sa ne pierdem speranta…Dragostea va reveni..,trebuie doar sa vrem sa o primim,sa gasim persoana care sa impartaseasca cu noi acea iubire..,si va reveni din nou…mai frumoasa,mai matura,mai calda…!!!

  13. In momentul de fata asta simt eu… sorry😦

  14. „”Dragostea va reveni..,trebuie doar sa vrem sa o primim,sa gasim persoana care sa impartaseasca cu noi acea iubire..,si va reveni din nou…mai frumoasa,mai matura,mai calda…!!!””
    Foarte frumos,da iubirea este doar o amintire,uneori placuta,uneori ne…placuta….frumos…imi place cum scrii si ce scrii aici,citesc cu mare drag.
    Cu prietenie….
    aceeasi Mary

  15. Multumesc din suflet….poate ca dragostea a revenit deja..si exista in viata noastra numai ca noi nu dam seama sau poate nu vrem sa fim constienti de asta!

  16. Sa darui totul..,sa sacrifici totul..,fara speranta de rasplata..asta inseamna IUBIREA ADEVARATA!!

  17. hmm…dragostea este atat de complicata si totusi atat de usoara… ai dreptate oarecum..ca sa ti se „intample” ceva frumos in viata, trebuie sa lasi lucrurile sa decurga de la sine….
    doar ca noi, avem probleme cu „frana”, suntem nerabdatori si deobicei incercam sa grabim totul.. si astfel pierdem; increderea, respectul, interesul…
    Oare chiar mai exista dragoste adevarata in lumea aceasta ? intrebarea aceasta ma duce la postarea mea http://alamoi.wordpress.com/pagina-viselor…..
    tine-o tot asa Ionut !

  18. da e adecarat ceea ce spui trebuie sa dai o sansa persoanei de langa tine sa iti poata demosntra ceea ce poate si sa iti arate ceea ce vrea de la tine. Ebine sa accepti persoana de langa tine asa cum e el sau ea nu sa vrei sa o schimbi. Noi nu avem aceasta putere de a schimba omu doar Dumnezeu poate. Te pup si take care

  19. „O viaţă cu dragoste s-ar putea să aibă câţiva spini,… dar o viaţă fără dragoste nu are niciun trandafir…”
    „Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu…. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva.”
    Deci iubirea merita toate riscurile si toate sansele pe care le poti da…,

  20. Foarte frumos . Ai dreptate . Dar cert este că in ziua de alti multi uită să iubească , să pretuiască , să simtă iubirea si s-o impărtăsească in diferite moduri . Dar lasă , eu una sper si imi doresc incă să existe oameni care simt si stiu cu adevărat ce inseamnă dragostea . Stiu că in fond există astfel de oameni … Greu dar există . Incă odată , respect pt ce ai scris ! Good luck!

  21. Multumesc frumos !


Lasă un răspuns

