Imnul anului 2010 !

Bonus: o piesa romaneasca care vorbeste bine despre starea de………a Romaniei!…asta e nu ne-am nascut la locul potrivit!..nu am primit am facut totul din nimic.

Only we cant change the world….numai noi putem schimba oamenii si lumea in care traim!

Published in: on 14 Ianuarie 2010 at 10:55  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2010/01/14/imnul-anului-2010/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. chiar azi am trecut prin carrefour si se auzea piesa asta.. meserie ;x

  2. super!!!! felicitaritake care.

  3. Imi plac mai mult piesele romanesti😛 da’ thanks for sharing😉 Be safe! Take care!

  4. Si pana la urma care este imnul?O combinatie intre cele trei,presupun.Toate ne reprezinta tara:D….
    Dupa cum spune si mel lui Puya,putem schimba lumea…dar e important ca majoritatea sa-si doreasca acest lucru.
    Frumoase melodii si cu mesaje interesante…
    Mult succes in continuare.

  5. Ionut asculta aceasta piesa te rog se potrivește de minune cu stare tarii noastre acum 3 zile am auzit-o si eu.


Lasă un răspuns

