La multi ani 2010…La multi ani Romania!

Pregateste-te sa imbratisezi noul an cu bucurie si voie buna!  Toata lumea se pregateste pentru petrecere alaturi de cei dragi pentru sarbatorirea  unui nou an mai bun si mai fericit.

De Anul Nou uitam toate necazurile din anul precedent si incercam sa ne bucuram cu adevarat de venirea unui 2010 mai bun,mai fericit pe toate planurile.Multa sanatate,fericre ,multe realizari ,numai bucurii si clipe de neuitat.

Cu aceasta ocazie imi cer scuze persoanelor cu care nu m-am inteles,m-am certat sau care le-am facut sa sufere prin comportamentul meu nepotrivit.

In continuare va voi arata niste obieciuri de iarna care se desfasoara la mine in oras si in zonele invecinate pe data de 31 decembrie pana in prima zi din an.

Toti se intreaba cum isi pot castiga fericirea… de fapt ea nu se castiga… ea se prepara incetul cu incetul. Asa ca m-am gandit sa va dau reteta fericirii,un an mai bun fara nici cea mai mica criza!Wink

Fiecare moment al zilei este important. Dimineata aduce SPERANTA. Dupa amiaza aduce CREDINTA. Seara aduce DRAGOSTEA. Noaptea aduce ODIHNA, Iti doresc sa ai parte de toate acestea astazi de Anul Nou. LA Multi Ani 2010 !…In continuare urmeaza  o piesa cu un mesaj foarte puternic care va lasa tuturor Doru Octavian Dumitru…asculta-ti versurile bine si nu uitati niciodata sa fiti buni,intelegatori,sa daruiti iubire,blandete,tandrete si multa dragoste celor dragi voua!

Un sincer si calduros La multi ani…sa ne vedem cu bine in 2010!

La multi ani 2010 !… La multi ani Romania !


Published in: on 30 Decembrie 2009 at 13:37  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/12/30/la-multi-ani-2010-la-multi-ani-romania/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. LA MULTI ANI!

    Ce frumos, mi-ai adus zambetul pe buze😀
    You made my day! Thank you!
    Iti doresc sa ai parte de un an nou plin de impliniri! Sa ai parte de multa sanatate, fericire si iubire!

  2. Foarte frumos! Felicitari!!!!

  3. In primul rand felicitari pt ca dai sansa unora sa cunoasca putin din obiceiurile de iarna ale acestei tari frumoase.Eu,una, m-am bucurat sa le vad si imi pare bine ca traditia inca se pastreaza.
    Cat despre reteta anului fericit,am sa incerc sa „fac rost” de toate ingredientele si sper sa-mi iasa:D.
    Si ar trebui ca fiecare dintre noi sa facem cum spune Doru Octavian Dumitru in cantecelul prezentat de tine.
    Multa fericire iti doresc in anul care vine si sa fie plin de impliniri.”La Multi Ani!!!!”

  4. Urare de Anul Nou

    Înţelepciunea să îţi poarte

    paşi, pe drumul speranţei

    spre bogăţia sufletească,

    fără să te împiedici de

    nefericire şi regretele să

    îţi umbrească viaţa în

    Noul An!

  5. FIE CA ANUL CE VINE SA TI ADUCA … FERICIREA PE CARE O ASTEPTI,… IUBIREA LA CARE VISEZI,…NOROCUL PE CARE IL DORESTI….
    LA MULTI ANI!

  6. In noul an sa ninga cu bucurii, sa fi inzapezit in fericire, sa inghete toate necazurile, dar sa iti ramana sufletul mereu cald si frumos.
    LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Foarte frumos,ai asternut cuvintele si ai inchegt fraze deosebite….sper ca si in 2010 sa inspiratie pentru a citi cu mare placere in blogul tau.
    2010LA MULTI ANI!!!!

  7. LA MULTI ANI!


Lasă un răspuns

