Ho Ho Ho-primul film romanesc de craciun cadoul meu pentru toata lumea !!!!

Cadoul meu de Mos Craciun  pentru voi este primul film romanesc de craciun avandu-l ca actor principal pe Stefan Banica jr: Ho ho ho.Vizionare placuta,bucurii nenumarate si vise colorate!

Craciun Fericit!



Published in: on 24 Decembrie 2009 at 19:35  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/12/24/ho-ho-ho-primul-film-romanesc-de-craciun-cadoul-meu-pentru-toata-lumea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. ff tare filmu😀 chiar vroiam sa il vad… felicitari pt idee :*

  2. Buna, ms. pt. cadou, esti tare!!!!!!!

  3. foarte frumos. si foarte bine facut. mi-a placut mult.🙂
    craciun fericit!

  4. Si mie mi-ar placea sa-l vad dar nu am posibilitatea.:(

  5. MULTUMESC DRAGULE, MI-A FACUT PLACERE ACEST FILM!!!CRACIUN FERICIT!

  6. L-am vazut azi pe pro tv,povestea in sine e slaba dar fazele comice te fac sa razi oricat de suparat ai fi iar talentul lui Stefan Banica e nativ…

  7. Felicitari pt tot.Mi-a placut si mie filmul.Te asteptam si cu altele….Te pup si all the best…


Lasă un răspuns

