Scrisoare catre Mos Craciun

Iata ca a venit vremea sa-ti scriu si eu o scrisoare.
Si, uite, Mosule, nu credeam ca iti voi mai trimite alta…Stiu ca o singura data ti-am scris.Iti mai aduci aminte ce ti-am cerut? Tin minte si-acum,nici nu eram la scoala…Stateam langa soba,si bunica in bucatarie,imi gatea supa:).Invatasem sa scriu cu litere de tipar:)…Si stiu c-am scris o foaie mare,mare.Dar tot ce mai tin minte din toata lista aia era “Insigna cu Bugs Bunny …
Nu,Mosule…De data asta nu-ti voi cere nici o insigna,nici catelul ala mare de plus din vitrina magazinului cel mare din centru,ce era visul oricarui copil,si pe deasupra,imi purta si numele…


Ti-as putea cere iubire,ti-as putea cere pace si ti-as putea cere bine.Dar asta nu sta in puterea ta,Mosule. Asta sta numai in noi. O singura raza de lumina ar putea aduce toate astea…O raza de lumina ce i-ar putea face pe toti sa fie un pic mai buni.

Te rog sa ma ierti ca nu ti-am mai scris de atit de multa vreme,de pe vremea copilariei cu miros de brad nins si de sarbatoare. Iti scriu insa acum, cind vad ca lumea e pe zi ce trece tot mai rea si mai bolnavicioasa.  Datorita acestui fapt, te rog sa aduci cate un sac de bunatate oamenilor rai si cate un sac de sanatate fiecarui om bolnav.

Pentru mine nu stiu ce sa-ti cer. Dragoste ti-am cerut cindva. Si mi-ai adus. Ma tem ca sa ti-o cer din nou. Ti-as cere sufletul geaman mie, sufletul pereche. Dar cine stie daca ochii dumitale batrini si obositi de lumina cruda a zapezilor cu care te lupti an de an ca sa ne aduci tuturor bucurie nu se vor insela din cauza furtunilor de ceata argintie? Eu vreau sa iti pot scrie si peste cativa ani…

Ti-as cere liniste si pace sufleteasca, dar stiu ca sunt atitia oameni zbuciumati si atitia copii batrini inainte de vreme care au nevoie de asta, incit nu indraznesc sa le vreau pentru mine. De aceea, daca nu m-ai uitat si daca crezi ca inca mai merit un cadou, fa doar ca lacrima sa-mi fie iarasi limpede, iar ochii, ochii mei te rog mai fa-i macar o data sa straluceasca asa cum straluceau cand ne-am intilnit prima oara…

Scrisoare catre Mos Craciun

Apoi daca vrei, adu-mi un brad fermecat te rog, pe care sa il impodobesc cu vise in care zambetele nu se pierd, iar lacrimile, prizoniere fara glas, nu mai stralucesc, dar nu mai dor! Un brad pe care sa asez imbratisari fara sfarsit care nu dor cand bratele trebuie sa se desclesteze. Da asta vreau!

Printre cadourile rasturnate sub brad nici nu ma uit deoarece stiu ca mi-ai pastrat deja ceea ce este al meu.

Nu-mi ramane decat sa te rog ca fiecare lacrima atat de fierbinte ce-a durut vreodata,s-o ingheti si s-o transformi intr-un fulg de zapada.Si-atunci ar ninge,Mosule,ar ninge si totul s-ar imbraca in alb,si-ar fi stralucitor.Si s-ar risipi norii,si in toata natura,alba si stralucitoare,din lumina stelelor,ar ajunge pe pamant o raza,si-atunci…le-am avea pe toate,Mosule…

Te astept… fie ca vii sau nu.

PS: Hornul cel vechi al castelului de clestar in care stau sa stii ca l-am curatat. Atat cat am putut. Atunci, in acea zi, nu era nimeni acolo ca sa ma ajute.


Published in: on 17 Decembrie 2009 at 10:37  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/12/17/scrisoare-catre-mos-craciun/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. FOARTE FRUMOS!!!!!!!! putintel tristut, dar cred ca cuvantul cel mai potrivit e emotionant !

    SPERANTA, SANATATE, PUTERE SI CREDINTA ! ASTA ITI DORESC EU SA ITI ADUCA MOSUL !

    TE PUP !

  2. Frumoasa scrisoare….
    Sper ca Mosul sa aduca tot ce ai cerut….
    Ai stiut sa-i ceri Mosului pt toti,ceea ce te face un „copil” bun si cuminte….
    Iti doresc numai bine si sa fii fericit cum ai fost odata…
    Multi pupici!!!si Craciun fericit alaturi de cei dragi…

  3. frumos spus…sa iti aduca mosul tot ce iti doresti!

  4. iti doresc si eu multa sanatate si fericire si multe bucurii sa iti aduca mosul un inger in viata ta. Familiei tale ii doresc multa sanatate si impliniri, la fel si lui David care este un ingeras micut si scumpel.Te sarut si sarbatori fericte si un an nou cu multe implinirii. take care

  5. …sa fie asa cum iti doresti tu…f frumos…

  6. Sub egida:
    Nu uita sa ii scrii Mosului ce iti doresti de Craciun… de Craciun totul e posibil!
    Frumos : ce poti tu oare merita dk nu tot ce e mai bun,viseaza si se va intampla:”aripi de ingeri sa iti atinga sufletul si sa ia cu ei, toate supararile lasand in schimb, lumina, speranta si multa iubire”, din partea cui iti doresti.
    TE …

  7. mesajUL MEU pentru Mos Craciun :
    De Craciun este bine sa fim toti cu sufletul curat, sa nu existe in inima noastra nici un pic de ura, sa ne rugam cu toti la bunul Dumnezeu sa ne de-a sanatate, bucurii, multa fericire alaturi de ce-i dragi.
    Si acum am un mesaj pentru Mos Craciun:
    Mos Craciun cu barba alba
    Mos Craciun cu traista plina
    Vechi stapan atat de darnic
    Al copilariei mele
    Sa cobori si-n seara asta
    Sol batran de ganduri bune
    Toti te asteapta acas’ la mine
    Dute, Dute Mos Craciune!

    DUTE SI LA IONUTZ SI DAI CE ISI DORESTECA CA-I UN FECIOR CA DE POVESTE SI MAI DAI SI MULTA IUBIRE SA-MI MAI DEA SI MIE.
    PUPICI SI NU UITA TE…

  8. foarte frumos impresionant as putea spune bravo tie pt k esti un om bun cu ganduri frumoase. SARBATORI FERICITE ITI DORESC PUP DULCEE!!!!

  9. Se pare ca avem o dorinta comuna doar ca eu imi doresc si sa fie langa mine surorile mele si persoana iubita si sa fiu sanatoasa.

  10. te imbratisez,si iti trimit si un zambet sa-l pui ca glob in bradul tau si iti doresc ca Mosu sa citeasca scrisoarea ta

  11. SFANTA SARBATOARE SA ITI ADUCA LINISTE IN SUFLET SI BUCURIE ALATURI DE CEI DRAGI INIMII TALE !!!
    INTRADEVAR O SCRISOARE MINUNATA ADRESATA ACESTUI MOS CRACIUN GENEROS !!!!

  12. Fie ca fulgi de nea sa va aduca cu ei fericire – asemenea fericirii copiilor cand se joaca in zapada… bogatie – atata cata zapada se asterne pe pamant… puritate si bunatate, iar sufletul sa va fie bun si usor – asemenea unui fulg de nea… si multa iubire!!!
    Weekend placut alaturi de cei dragi.

  13. ho ho ho …. urasc sarbatorile de iarna!

  14. …iubeste…zambeste…exprima-te…relaxeaza-te…ajuta un batran…accepta un compliment…asculta-ti prietenii…reia un proiect abandonat…fii intelegator cu tine si cu altii…uita-te la un album cu fotografii…picteaza un tablou…asculta tacerea…aminteste-ti in totdeauna ca nu esti singur…spune-le celor dragi cat de mult ii iubesti…imagineaza-ti ca astazi nu ai nici o grija…joaca-te cu un copil…citeste o carte buna…alege-ti o stea pe cer…fii copil inca o data…da-ti voie sa mai si gresesti…lasa-i pe alti sa te ajute …renunta la ce nu-ti place…indeplineste-ti promisiunile…inchide ochii si imajineaza-ti ca esti pe o plaja tropicala…priveste atent o floare…cumpara-ti ceva ce iti doresti de mult…spera ca ceea ce-ti doresti se va indeplini…ajuta-i pe altii…respira profund…fa-ti un cadou…iubeste

  15. draga mosule as dorisa imi aduci o papusa baibi born numai atat dar te rog mult sa mi-o aduci

  16. Draga Mos craciun,
    as vrea de craciun un inel dar nu de plastic si o pereche de cisme si o ultima dorinte as vrea sa devin o cantariata daca poti sa faci asta
    Cu drag Cristina Damian

  17. Caro Babbo Natale,
    Sono Cristina vorrei un anello, un paio di stivali,andare a Siago e se potresti farmi diventare una cantante
    Da Cristina

  18. Caro Babbo Natale
    sono sempre io Cristina e aspetto la tua risposta

  19. sper ca a trecut mosu’ pe la tine…meriti mai multe decat i-ai cerut tu.te pupam

  20. mai…,nici macar nu exista mos craciun…voi cr in el?prostie,doar copii mai mici cred in asa ceva…

  21. draga Mos Craciun i-mi doresc sa i-mi aduci un bebelus baby Amore si o pereche de role,te rog sa i-mi raspunzi.


Lasă un răspuns

