La multi ani dragul meu blog…Happy 1 Year

Astazi 14 decembrie 2009 dragul meu blog a implinit 1 anisor…Cu aceasta ocazia multumesc toturor prietenilor mei,acelor persoanelor care au intrat pe blog la mine,acelor care le-au placut ce am scris aici,care nu le-au placut,care au inteles ceva din spusele mele din acesta pagina  ,care nu au inteles…etc.Va multumesc tuturor.Thank you verry much !

In dar pentru voi toti am pregatit un film care imi place mie foarte mult cu unul dintre actorii mei preferati: Adam Sandler,filmul se numeste 50 First Dates (Mereu la prima intalnire)…Vizionare placuta…enjoy the movie.

Published in: on 14 Decembrie 2009 at 11:52  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/12/14/la-multi-ani-dragul-meu-blog-happy-1-year/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 comentariiLasă un comentariu

  1. LA MULTI ANI!!! si asteptam articole tot asa de frumoase iti multumim ca ne indulcesti viata si ne arati ca o putem face mai frumoasa prin iubire. te sarut

  2. La multi ani, dragutule blog, sa ne incanti si de acum incolo cu postari frumoase si interesante…
    Pupici:)

  3. „La multi ani!”si felicitari pt toate articolele tale.Sunt frumoase si chiar merita citite.Iti doresc sa ai cat mai multe publicari.Imi face mare placere sa le citesc.Un film foarte bun,l-as revedea de 100 de ori si tot as avea aceleasi emotii….
    All the best!

  4. La multi ani voiosi si valorosi ! sa ai parte si tu si administratorul de multe postari si multa inspiratie !
    Mira

  5. eu nu as zice la multi ani blogului…si mai degraba la multi ani autorului acestuia deoarece el este cel ce ne incanta cu diverse informatii…deci…La multi ani Ionica;))(eu asa ii zic:P)

  6. La multi aniiiii!!! si cat mai multi ani in continuare >:D<

  7. la muli ani blog-ului!!!
    la multi ani autorului!!!

  8. La muuuulti ani….!!!!
    Urarea este in primul rand pentru autorul acestui blog minunat pe care il deschid si citeasc cu foarte mare placere,ori de cate ori am timp….cu scuzele de rigoare ca omit din graba sa las comment….dat merita felicitari si alauze la scena deschisa….!!
    MULTI ANI FERICITI,si cat mai multe postari..
    cu prietenie si admiratie…Mary

  9. La Multi Ani draga blog!
    La Multi Ani, draga Ionut!sa ai multaaaaaaaaaaaaaaaaa inspiratie in continuare!

  10. LA MULTI ANI DRAGUTULE BLOG!!!
    LA MULTI ANI TIE DRAGA AUTOR!!!! ITI DORESC DIN SUFLET SA MA INCANTI IN CONTINUARE CU VORBELE TALE DE SUFLET, DE INSPIRATIE SUNT SIGURA CA NU VEI DUCE LIPSA.
    TE PUPIC SI AI GRIJA DE TINE, DRAGUL MEU EMIN!!!
    FLORI

  11. Un blog plin de afectiune care are foarte mare priza la „gagici”. Imi plac posturile tale… dar imi plac si comentariile care t-i le lasa tipele care iti citesc blogul :))

    Deci La multi ani si la mai multe!!! S-avem bani, s-avem ce „bea” …
    La mai multe postari pe blog, nu te gandi la ce m-am gandit eu🙂 Si daca tot a implinit blogul tau 1 anisor … cred ca trebuie sa il si sarbatoresti cu o bere rece. Si stiu ca e frig afara… dar merge o bere rece intr-un loc cu semineu.

  12. LA MULTI ANI!!!!!!!!!si multi ani de acum inainte sa ne tot scrii lucruri frumoase despre viata asta, care pt unii e cam nasoala, dat tu prin scrierea ta o faci mult mai usoara si frumoasa, multumim frumos pt toate bucuriile facute,esti un tip de treaba si mult mai mult, fara cuvinte, te felicit si-ti urez numai bune in viata, succese in toate. sa ne traiesti “Pestisor auriu”, te pup dulce din Banat, cu mult drag si mult respect.

  13. La multi ani!Si astept mai departe articole noi din care sa mai invat cate ceva.

  14. Multumesc mult…!!!


Lasă un răspuns

