Dor de tine

Noapte de noapte,stelele stralucesc,
Inima-mi spune,cat de mult eu te iubesc,
Ma simt mai singur,secunda e un veac,
Mi-e dor de tine,vreau vraja sa  o desfac.

Dar timpul trece,si mai greu si mai usor,
Mi-e cald si rece,de tine mi-e tare dor,
Soarele apune,rasare tot din rasarit,
Mi-e dor de tine,mi-e dor sa fiu iubit.

Te vreau aproape,sa fim doar tu si eu,

Dupa noapte vine zi,dupa doruri ce o fi?
Vreme buna dupa ploaie,oare te-oi gasi?
Simt in mine o putere,creste cate-un pic,
Cand te vad,sant un om mare,apoi iara mic.

Mi-e dor de tine,dorul tau din dorul meu,
Zboara la mine,voi zbura in drumul tau,
Ne vom intalni vreodata,sau poate nu,
Amandoi avem o soarta,sau poate doar tu.

Ziduri multe ne despart,lanturile atarna,
Gand de viitor imi fac.las trecutu-n urma,
Stiu ca azi nu pot sa mor,vreau sa traiesc,
Mi-e dor de tine,mai mult nu vreau sa vorbesc…


Published in: on 24 Noiembrie 2009 at 23:42  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/11/24/dor-de-tine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. M-a emotionat profund poezia fiindca intrun fel ma regasesc in ea.

  2. Iti caut privirea in mii si mii de stele…
    Iti caut sarutul in mii si mii de petale…
    Iti caut suflarea in adierea vantului…
    Iti caut atingerea in razele calde de soare…
    Te caut…
    Imi lipsesti…

  3. mi_ e dor de tot ceea ce nu mai am :((


Lasă un răspuns

