Holograf-Chiar Daca E Greu

Si unii-mi spun ca viata nu-i deloc usoara,
Dar eu am parerea mea
E mai usor sa plangi,decat sa lupti sa-ncerci sa
faci ceva
Iar altii spun ca dragostea-i mereu amara
Nici pe aceea nu-i ascult
Nu va cred, nu va cred, nu va cred
Fiindca stiu ce-i dragostea de mai demult
Si vreau sa fiu mereu in felul meu
Omul care aduce Soarele
Si-o sa raman asa, neschimbat
Pana se vor duce zilele

Chiar daca e greu, chiar daca e greu
Chiar daca e greu
Eu nu voi renunta
Chiar daca e greu
Eu nu voi renunta nici gand la viata mea
La viata mea

Sunt zile cand si eu ma tem ca mi-am pierdut
speranta
Dar nu ma judeca gresit
Nu te mint atunci cand spun ca ea speranta nu, nu
a murit
Dar vreau sa fii mereu, in felul tau
Omul care-atinge Soarele
Si sa ramai asa, neschimbat
Pana se vor duce zilele

Omule asculta-ma acum pe mine
Si crede-n vorba mea
Viata ta e mai de pret…stii bine
Asa ca vreau, vreau sa crezi in ea
! ! !

Published in: on 12 Noiembrie 2009 at 12:17  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/11/12/holograf-chiar-daca-e-greu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. super tare piesa

  2. Frumoasa piesa.


Lasă un răspuns

