Despre miopie sau cum sa iti înfrangi teama de a iubi

-Zidul ăsta nu vrea să se deschidă.

-Dar zidurile nu se deschid, ele ascund lumea.

-Zidul ăsta nu vrea să mă lase să-l ating.

-Dar zidurile pot fi atinse, pot fi dărâmate, pot fi reclădite.

-Zidul ăsta nu vrea să-mi asculte povestea.

-Zidurile n-au urechi şi n-au ochi, n-au cum să te asculte.

-Nu vrea să mă strângă în braţe.

-Nu-ntelegi că nu te poate strânge-n braţe? N-are braţe!

-Dar ai zis că zidurile pot fi atinse.

-Îl poţi atinge, dar el nu te poate atinge.

-Îi simt atingerea, răsuflarea, simt durerea lui şi simt cum muşcă timpul din el.

-Zidurile nu au viaţă!

-Zidul ăsta e viaţa mea.

Chiar şi sufletele suferă de miopie, iar de cele mai multe ori, zidurile sunt ferestre.


Published in: on 10 Noiembrie 2009 at 21:10  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/11/10/despre-miopie-sau-cum-sa-iti-infrangi-teama-de-a-iubi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. (continuare)…ferestre ce trebuie deschise pt a vedea adevarata viata…

  2. MA LASI CA INTODEAUNA FARA CUVINTE, IMI PLACE STILUL TAU, IMI PLACE TOT CE SCRII….IMI PLACE!!!

  3. …aveti voie doar sa cititi si sa commentati…dar nimic mai mult…clar?!

  4. Felicitarile mele mister ionut pt ceea ce ai scris aici..super..foarte frumos

  5. Ma impresionezi cu fiecare articol publicat, felicitari


Lasă un răspuns

