Puterea de a Ierta

Să ierţi nu înseamnă să uiţi.

Să ierţi înseamnă să-ţi reaminteşti…

…că nimeni nu e perfect.
…că fiecare din noi se împiedică, chiar când ne dorim mai mult să stăm drept.
…că fiecare spunem lucruri, pe care ne-am fi dorit să nu le rostim niciodată.

Toţi uităm câteodată că a iubi e mai important decât a avea dreptate.

A ierta înseamnă să-ţi aminteşti cu adevărat…

…că omul e mult mai mult decât propriile greşeli,
…că adesea suntem mult mai buni şi mai înţelegători,
…că acceptând defectele altora, învătăm să le acceptăm şi pe ale noastre.
…că şansele sunt destul de mari ca în curând să avem nevoie noi înşine de iertare,
…că viaţa ne rezervă uneori împrejurări cărora cu greu le facem faţă.

A ierta înseamnă să ţii minte ce ai în  tine si in inima ta.


Published in: on 15 Octombrie 2009 at 08:21  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/10/15/puterea-de-a-ierta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. dragutttttttt ceea ce este adevar…

  2. E frumos ce ai scris,dar crede-ma ca sunt greseli care eu nu mai pot ierta,e cv ce nu pot admite,nu pot fi calcata-n picioare sa zic chiar de copilul meu,mi-as dori sa am puterea de a ierta,si poate pina la urma as ierta ca poate si eu gresesc nu zic ca sunt perfecta,dar cand vad ca cineva persista cu greselile si macar nu recunoaste nu am cum sa iert,si traiesc in schimb eu cu durerea in suflet!

  3. iertarea

  4. Eu iert uşor😀

  5. daaaaa asa e ai mare dreptate …e valabil pentru toti.a gresi e omeneste..nimeni nu sa nascut perfect..e un mare pacat a nu ierta pe cineva ..sau a fi supparat pe o p;ersoana…sa facem o lume mai buna…sa iertam…si sa iubim

  6. Sa-ti deschizi larg portile inimii, sa dai drumul tuturor resentimentelor si sa accepti pe fiecare cu defectele lui( pentru ca nimeni nu se comporta ca la carte, perfectiunea nu exista)asta e cheia spre eliberare, spre fericire…

  7. frumos ce ai scrie. imi aduce aminte de cineva……….


Lasă un răspuns

