Senzational…Hitler vs Gigi Becali

Blogdefotbal.com a publicat un clip parodie … Hitler discuta cu generalii saii despre situatia echipei Steaua in momentul de fata si despre cum am putea scapa de cioban! senzational de paranormal.


Published in: on 28 Septembrie 2009 at 18:15  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/09/28/senzational-hitler-vs-gigi-becali/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. E fantastic clipul! Nu am mai ras asa cam de multisor!
    unde-l gasisi mai frate ca e tare ! L-o fi vazut si GIGI ?
    imi place !
    puiuolaru60

  2. L-am gasit pe youtube..cautam ceve legat de gigi becali si steaua😛

  3. Ei eu nu stiam de clipul asta,dar intr-adevar e bun,vai de ccapul nostru dc intram pe mina „oierului
    ,dar nu-l alege lumea prea e razboinic,si vb gura fara el,dar pe mine ma amuza de cate ori spune cv,e bufonul Romaniei,mai stiu eu pe cineva la fel,de la Romania Mare
    dar macar el stie istorie,e cultivat,ii merge mintea….

  4. ff tare :d

  5. :=))


Lasă un răspuns

