Dezamagire

De foarte multe ori ma gandesc ce placuta ar fi viata daca nu am avea parte de atatea dezamagiri. Dezamagirea aduce odata cu ea frustrare, regrete si uneori chiar rani profunde. Pe masura ce ne maturizam, descoperim ca pana si persoana de la care nu te astepti sa te dezamageasca vreodata, probabil o va face.

E dureros cand esti dezamagit, insa si mai dureros este cand ai ajuns tu sa fii o dezamagire pentru tine si pentru altii…si cand se intampla asta, esti tentat sa dai vina pe toti ceilalti, mai putin pe tine. Mi-am dorit de atatea ori sa schimb imprejurarile in care ma aflu, dar am inteles ca Dumnezeu a ales sa ma schimbe pe mine in mijlocul imprejurarilor…ca uneori umilinta te ajuta sa cresti pe scara valorilor si mandria iti este calcata in picioare ca mai apoi sa poti fi mandru  de schimbarile majore din viata ta…chiar daca lectia a fost usturatoare.

Am ales sa fiu eu la volanul vietii mele si am sfarsit cu multe rani pe suflet si trup in urma naivitatii si increderii absolute in oamenii de langa mine. M-am bazat pe fortele mele proprii, care s-au dovedit slabe, nesigure si trecatoare.

Se pare ca vremurile noastre sunt bantuite de o maladie ciudata, o boala cronica ce vizeaza sufletul…valorile se schimba si adevarul este inlocuit cu minciuna, pasiunea cu placerea, bunatatea e considerata slabiciune, dragostea ceva usor de cumparat iar egoismul ocupa un loc de cinste…si din pacate nu e un scenariu de film, ci o realitate cu care ne confruntam fiecare dintre noi. Am adormit cu totii crezand ca toate aceste schimbari sunt normale, o evolutie absolut obligatorie a societatii in care traim. Treji sau adormiti, in fata noastra se intinde eternitatea…si daca ne-am lasat cuprinsi de somn, ar trebui sa ne trezim!


Published in: on 30 August 2009 at 06:22  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/08/30/dezamagire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. cred ca astepti cu nerabdare comentariul meu la cele scrise mai sus….s-ar putea sa te doara cele ce-ti voi spune. intr-una din discutiile avute te-am prevenit ,oarecum, de faptul ca REALITATEA este cruda.
    viata nu o sa-ti rezerve numai lucruri bune,si de abia ai intrat cu adevarat in jungla ei…
    nu trebuie sa fi dezamagit doar din atat.cu scuzele de rigoare, trebuie sa-ti spun ca INCA nu esti pregatit pentru a infrunta aceasata viata,ADEVARATA viata nu VISATOAREA viata… iti trebuie mai multa maturitate, mai multa intelegera si mai multa intelepciune ca sa o intelegi si s-o infrunti…
    si eu am avut tone de dezamagiti in viata, insa nu m-am lamentat niciodata si nu am tras concluzii pripite
    ba, din conta, m-au indarjit si mai mult si m-au calit.
    nici nu sti de dezastru sufletesc ai lasat in urma. nici nu sti cata durere ai lasat in sufletul a sti tu CINE. nici nu sti cate regrete, cat sacrificiu a facut ca sa nuti complice viata, renuntand EA la TOT.
    Nu condamna si nu judeca gresit pe cineva, daca nu sti
    cu ADEVARAT DE CE A FACUT ACEST GEST !
    Daca nu o intelegi si o judeci fara rost, inseamna ca NU ESTI PREGATIT SI DESTUL DE ,,COPT,, pentru o viata
    de familie. Viata de familie implica foarte multa responsabilitate, sacrificii si situatii limita.
    decat sa abandonezi lupta atunci cand o sa dai de greu, mai bine nu o incepi…
    mi-ar fi placut, din suflet ti-o spun ,sa te am alaturi ca pe un fiu, pentru ca cel REAL,Silviu, e foarte departe…insa nu mi-ar fi placut sa te vad cum te zbati, ca sa razbati in realizarea A CEVA .
    daca ai taria sa treci peste acest moment, inseamna ca ai INVATAT ceva si ai devenit un pic mai INTELEPT, daca nu…topestete in suc propriu si viseaza mai departe…VIATA NU E UN VIS,E O CRUDA REALITATE…
    in speranta ca ai sa ne intelegi pe TOTI cei care te-au primit cu prietenie si te-au admirat ca persoana, iti spun la incheierea acestei divagatii:FI TARE !
    si nu ne uita…
    puiuolaru6057.

    PS:
    te rog s-o cauti pe mess pe PERSOANA si sa o consolezi, pentru ca e mai daramata ca tine si, ramaneti prieteni…multumesc

  2. Dragul meu, in viata avem si astfel de regrete si dezamagiri din partea cui nu te astepti…asa i viata, sau poate nu stim noi sa ne trezim la timp…sau nu stim sa ne alegem persoana potrtivita….sau….eu mai stiu??!!….sper ca nu te am dezamagit cu ceva,……te sarut dragul meu bun priete si ti urez sa fii iubit!!!! Flori

  3. am crezut ca casatorinduma voi capata nu numai sot ci si o persoana pe care vesnic voi putea conta….fidela, cinstita,mai tanara cu33ani,el are 67 si eu 34,nu mint si nu suport minciuna,amcerut sotului un ajutor banesc,care il restituiam in decurs de un an jumatate,caci salariul meu nu e mic,sotul nu e om sarac deloc,case,bani iar eu nu am nimic,nici casa nici masa.si dupa decesul lui totul le ramane la copiii lui,doar nu am cerut un cadou,am dorit doar sa ma ajute pe un an jumate…acum nustiu ce sa fac,daca el sar fiimbolnavit[doamne fereste]nu las fi lasat pe o clipa chiar si peste 30 ani,dupa refuzului lui care a sunat c-m in felul urmator;nu mi-e frica stiu ca imi vei intoarce toata sum dare mai bine sa lucrezi si sa cumperi din banii tai..mam incurcat in mine,ce va fi daca eu mas inbolnavi?mie frica de asa gind,caci atunci el de frica cheltuielelor mar lasama in mijlocul drumului…stiu ca trebuie sa iau o hotarire,si mi se face amar in gura……………


Lasă un răspuns

