Sa stii sa dansezi in ploaie…

Ce este dragostea?

Motto:”Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ci sa stii sa dansezi in ploaie”.

O intrebare frecventa pe Google si nu numai pare a fi :”Ce este dragostea?”,ei bine cea mai frumoasa explicatie am auzit-o de la un prieten care este asistent medical.

Era o dimineata aglomerata la cabinet cand in jurul orei8,30 intra un domn batran,cu un deget bandajat.Imi spune imediat ca era grabit ca are o intalnire fixata la ora 9.L-am invitat sa se aseze stiind ca avea sa mai treacacel putin o jumate de ora pana sa vina medicul.Il observ cum cata sa se uite la ceas la fiecare minut care trece.

Intre timp ma gandesc ca n-ar fi rau sa-i desfac bandajul si sa vad despre ce e vb.Rana nu pare a fi asa de grava,in asteptarea medicului ,ma decid sa-i dezinfectez rana si sa ma lansez intr-o mica conversatie.Il intreb cat de urgenta e intalnireape care o are si dc nu prefera sa astepte sosirea medicului ptr tratarea ranii.

Imi raspunde ca trebuie sa mearga neaparat la casa de batrani ,asa cum fc de ani buni ,ca sa ia micul dejun cu sotia.Politicos il intreb de sanatatea sotiei.Senin,batanul domn,imi povesteste ca sotia lui,bolnava de Alzheimer,sta la casa de batrani de 7 ani.Gandindu-ma ca intr-un moment de luciditate sotia putea fi agitata de intarzierea lui,ma grabesc sa-i tratez rana batranului,dar el explica ca ea nu-si mai aminteste de 5 ani cine este el…si atunci il intreb mirat:”Si dv va duceti zilnic sa luati micul dejun impreuna?”Cu un suras dulce si o mangaiere pe mina,imi spune:”E adevarat ca nu mai stie cine sunt eu,dar stiu eu cine este ea”.

Am ramas fara cuvinte,un fior m-a strabatut in timp ce ma uitam la batranul care se indeparta cu pasi grabiti.

Asta e dragostea adevarata ,asta e ce-mi doresc de la viata !…Caci in fond ,asa este dragostea adevarata?

Nu neaparat cea fizica,si nici cea romantica in mod ideal.Sa iubesti si sa accepti ceea ce a fost,ceea ce este ceea ce va fi si ceea ce nu s-a intamplat.Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru ,ci acelea care stiu sa fc ce-i mai bun din tot ceea ce au….

Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ,ci sa stii sa dansezi in ploaie…..


Published in: on 9 Iulie 2009 at 12:04  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/07/09/sa-stii-sa-dansezi-in-ploaie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Oricum mai rar asa ceva… E placut cand mai intalnesti asemenea cupluri..

  2. Superb…asa ceva mi-as doriii si eu dar in ziua de azi nu se stie niciodata….Felicitari


Lasă un răspuns

