Uneori…

…gandurile mele nasc uneori banalitati
intre A si Z …,
dar refuza sa se „autosinucida”
intre complexe si intrebari stupide
pur si simplu nu pot sa-mi ucid principiul!
visele mele nu pot sa se nasca
deoarece uneori se trezesc inainte
de a fi visate …
si stau suspendate de clipa ce se asteapta!

Sunt lucruri care te ating cu toata indiferenta si distantarea. Sunt lucruri care sunt facute ca sa te atinga, sa te miste, sa te cuprinda si, mai apoi, sa-ti fure gândurile, trairile. Dincolo de toate mastile noastre, ne regasim uneori purtati de câte o fraza, melodie sau…iubire. Ne regasim, stingheri si tacuti, un pic timizi cu noi insine si speriati ca putem arata asa. Am vrea sa ne simtim sinceritatea in fiecare dimineata când ne privim in oglinda, sa ne mângâiem propriul suflet si sa-i recunoastem frumusetea. Dar nu reusim; doar in rarele ocazii când, o fraza, o melodie sau o …iubire ne readuce siguranta. As vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata si sa nu regret betia iubirii ce o simt in mine. Sa pot privi orice chip care-mi apare in fata fara sa incerc sa ma protejez. Sa cuprind urâtenia din noi si cu o zvâcnire din bagheta, sa o fac sa dispara.
Mi-am periat cu grija gandurile, am curatat de la colturi panzele melancoliei si am maturat cu sarg durerile si neimplinirile; si pentru ca se facuse noapte, le-am lasat langa usa, pana a doua zi.
Dornice sa nu ma paraseasca, au chemat Luna in ajutor si, cand m-am trezit, am gasit in locul lor un imens strat de lacramioare.
Daca veti simti de departe parfumul lor delicat si veti intalni o casa care primeste cu drag stralucirea soarelui de pe imensul cel albastru, inseamna ca m-ati gasit scumpa femeie!!!

Published in: on 29 Iunie 2009 at 06:47  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/06/29/uneori/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

