Horia Brenciu-Lucruri simple…superba piesa

Lucruri simple sint de ajuns

Nu-mi doresc nimic in plus

Vreau si maine acelasi cer senin

Inima sa-mi fie asa, ca un fruct in palma ta

Pentru mine n-ar fi prea tarziu

Nu caut cuvinte greu de-nteles

Nici multe motive ca sa iubesc

Mie-mi place orice zi

Care mi-ar putea zambi dimineata

De langa perna ta

Imi placi tu asa cum esti

Cand ma certi si cand ma ierti

Si speranta ca nu te vei schimba

Nu caut mistere sa le dezleg

Nici dupa himere nu vreau s-alerg

Orice vise as avea lucruri simple voi pastra

Cerul albastru, eu si tu

E de-ajuns doar muzica

E de-ajuns privirea ta

Lucruri simple voi pastra

Aceasta piesa trebuie sa recunosc ca mi-a fost recomandata sa o ascult de o prietena draga mie si din prima clipa cand am ascultat-o mi-a placut foarte mult deoarece ma regasesc foarte mult in ea.


Published in: on 3 Iunie 2009 at 13:17  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/06/03/horia-brenciu-lucruri-simple-superba-piesa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Da,melodia perfecta,am auzit-o intr-o zi cand incercam sa ma regasesc,picasem intr-o stare melancolica,eram singura,pe baloc,fumam si priveam cerul instelat! Apoi s-a intamplat minunea,parca fiecare cuvant imi lumina privirea,fiecare vers imi insenina inima,a fost dragoste la prima auzire,sunt eu,asa cum defilez in fiecare clipa!!!!!!

  2. Nu e minunat sa vezi cum cele mai simple lucruri, amanuntele cele mai neinsemnate primesc asa multa valoare atunci cand iubesti? Chestii care pentru cineva de langa tine nu au nici o rezonanta speciala, pentru voi doi sunt coduri, cai misterioase de comunicare, secrete de care va bucurati numai voi doi.

    Ce-ar fi sa te intorci la lucrurile simple? …

    Bucura-te de ochii ei. Cu capul in poala ta, pe plaja,stau intinsa si simt briza marii.Cand ai stat ultima data sa te uiti in ochii ei si sa intelegi de vrea sa iti spuna fara sa rosteasca nici o silaba? Cand a fost ultima oara cand ea s-a uitat la tine si a deschis de jumatate gura sa traga aer in piept, pentru a incepe o propozitie pe care tu deja o stiai si inima ta deja rezona pe aceeasi unda?

    Lucruri simple. Lucruri marunte. Dar cata bucurie si intimitate aduc. Cata placere si liniste in cuplu. Cat confort si stabilitate. Haideti sa ne intoarcem la lucrurile simple si sa traim viata
    ca oameni simpli.

    In ochii celei ce te iubeste oricum esti un rege, nu e cazul sa dai cu sceptrul in masa sau sa iti urli cu autoritate titulatura si pretentiile in casa. Supune-o prin iubirea ta tandra si fara pretentii. Oblig-o prin tacerea si respectul pentru inima ei. Subjug-o fiind prezent, ori de cate ori are nevoie.

    Lucrurile simple pot fi minunate.


Lasă un răspuns

