O dragoste pentru toata viata

Sarutari ce-ti opresc respiratia,
atingeri ce-ti ard pielea,
soapte de dragoste, tipete de placere.

Un barbat si o femeie, o dragoste completa
inca de la inceput cand am fost meniti unul altuia.

Am fost iubiti si in alte vieti, mai demult,
ne-am luptat cu dragoni,
am fost smulsi unul din bratele celuilalt,
dar totusi iubirea a triumfat.

Am mers pe pamant de multe ori impreuna,
poate o clipa, poate ani in sir,
iar cand timpul nostru se va sfarsi inca o data,
nu te teme draga mea  caci ne vom gasi din nou
si din nou.

Pentru ca iubirea noastra nu are varsta…
e eterna…e pentru totdeauna.

Castigatori in jocul vietii nu sunt cei care nu au simtit niciodata gustul esecului, ci mai degraba cei
care au dat gres de multe ori, dar care nu au renuntat niciodata. Castigatorii profita de fiecare esec si il privesc ca pe un pas spre victorie.
Published in: on 28 Mai 2009 at 18:06  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/05/28/o-dragoste-pentru-toata-viata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

