Cauta-ma

Caută-mă-n iarbă…
caută-mă-n vânt!
Caută-mă-n soare…
caută-mă-n gând!
Caută-mă-n ploaie…
caută-mă-n nori!
Caută-mă-n ale inimii bătăi…
Caută-mă-n lacrima ce-mi mîngâie obrazul ars de soare.
Caută-mă-n vântul cald de mai, presărat în noi.
Caută-mă-n nopţile pictate cu vise de vară…
Caută-mă-n cerul desenat cu nori.

În palmă-am aşezat doi fluturi.
Caută-mă-n marginea aripilor lor…
Prinde-mă de mână şi nu mă lăsa să mor!
Acum…suntem doi!

Published in: on 28 Mai 2009 at 18:06  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/05/28/cauta-ma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Mă căutai , nici nu ştiai
    c-o faci,
    Şi m-ai aflat din pură întâmplare,
    Acum priveşti în gol, pustiu şi taci
    Atît ţi-a fost, iubite, dragostea de mare?

    M-ai căutat, dar prea devreme m-ai găsit,
    Nu trebuia să mă găsesti din întâmplare,
    Erai speriat, confuz, nepregătit,
    Când ţi-ai găsit iubirea,
    cea mai mare.

    Eu plec, mai caută-ma,
    înc-o dată,
    Mai caută-mă cînd vei şti ce vrei,
    Cînd vei putea să-ţi dai şi viaţa toată,
    Doar să mai vezi o dată ochii mei.


Lasă un răspuns

