Dragostea este tot ce avem nevoie pentru a fi fericiti!

De o vreme incoace, soarele straluceste mult mai puternic pentru mine. Simt cum
razele lui calde ma invaluie intr-o dulce leganare si cum intreaga mea fiinta se
cutremura de fericire.Acest soare cald esti tu iubirea mea.Esti asemeni unui
astru,fara asemanare , stralucind mereu in mintea mea in inima si sufletul meu.Cu
tine si numai atunci cand sunt cu tine simt ca pot atinge acea linie a infinitului,
cateodata atat de departe.Mi-ar placea sa vi in bratele mele sa incercam sa
deschidem impreuna portile universului, posibil creat numai pentru noi si tesut din
firele iubirii ce ti-o port. Vom putea descoperii o lume nemaivazuta decat de ochii
celor care se iubesc cu adevarat.Voi incerca astfel sa urc alaturi de tine pe
culmile fericirii tinandu-ti palma firava in mana mea si vom pluti vesnic deasupra
unui nor de dragoste.Lasa-ma sa te rasplatesc pe masura sufletului tau cald si
mare.Lasa-ma sa-ti ofer dragostea vesnica!

Published in: on 16 Aprilie 2009 at 12:43  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/04/16/dragostea-este-tot-ce-avem-nevoie-pentru-a-fi-fericiti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

