Love is the aswer!

Din momentul din care te-am vázut, am simtit si am aflat în adâncul inimii mele o poftá nebuná sá-ti dezváluiesc amorul, dorind sá-ti fac mii de juráminte în genunchi si privindu-te în paradisul inimii mele, sá-ti zic: …asta e partea frumoasá si dulce a inimii mele unde tu vei fi cráiasa sufletului meu si fácându-te fericitá îti voi pune frumos printre florile care mai îmbátátoare si dulci, pe o parte mâna, iar pe cealaltá puterea tainicá a amorului si tot odatá fala puternicá si împreuná vom face ca din iubirea noastra sá se nascá o frumoasá si nemuritoare… dragoste ce nu va párási sufletele noastre nici în viata în care eu o sá fiu un înger pázitor, pe veci al táu, iar tu vei fi zâna albá a iubirii; cea care îmi va dárui pe veci o iubire eterná cum în viatá nu va exista nici pe pámânt si nici altundeva…

Published in: on 6 Aprilie 2009 at 09:04  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/04/06/love-is-the-aswer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Frumoasa declaratie de dragoste…dar cine este norocoasa?


Lasă un răspuns

