From the heart!

Dor: Mi-e dor de tine de buzele tale senzuale… vreau sa te am aproape sa te strang in brate sa te sarut. sa ne imbatam cu dragostea ce ne imbratiseaza toata noaptea dimineata, sa ne trezim imbratisati si sa o luam de la capat.

Fericire:Cand voi inchide ochii pt totdeauna, tu sa-mi pecetluiesti buzele cu un sarut pt a le incalzi,iar picioarele sa mi le acoperi cu petale albe de trandafiri si in par sa-mi prinzi trandafirul rosu al iubirii eterne ce va lumina chipul meu invaluit de tristetea mortii. Iar de vei zari o lacrima ce se va scurge pe obrazul meu palid sa stii ca e de ramas bun. Si cand pamantul imi va acoperi trupul care candva tu l-ai atins, sa-ti amintesti ca te-am iubit dintotdeauna sincer si acea iubire nu s-a stins, dar sa nu plangi ca eu voi fi mereu cu tine, chiar daca numai in vise. Iar pe mormantul meu, din florile ce mi le-ai adus sa scrii cuvantul „FERICIRE” caci am simtit-o datorita tie si sa nu uiti ca te iubesc chiar daca nu mai sunt…

Te ador:Ca o ploaie in desert ai aparut.. Am simtit ca ma pierd intr-un sarut.. M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor.. M-ai facut sa te ador..

Daca as fi din nou copil:Daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine , daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin.

Lacrima:Din stana-mi de piatră, dă-mi, Doamne, atât, Dă-mi lacrimi cu care să-Ţi ţin de urât – Dă-mi lacrimi în loc de credinţă, şi crez, O lume întreagă, în plâns, s-o botez – Pe lumea cea crudă, semeaţă, şi rece, Dă-mi lacrimi cu care nimic nu se-ntrece, Doar lasă în urmă o pace în care Cu marea de lacrimi Te spăl pe picioare – Pe plânsu-mi, de calci, am să plâng cu sfială, Şi piatra ce sunt, va fi lacrimă goală Tocită o viaţă, de tot ce am strâns: Cu lacrimi de aur, comoară de plâns – Şi Tu, Cel ce este, nu mă întreba Ce rost are-n lume, şi lacrima mea – Ce poate să facă, când n-are putere, Ce munte să mute, când cade, şi piere – Când ea, de mi-e dată, Tu ştii, nu-i aşa? Că plâng, Doamne Sfinte, cu lacrima Ta…

De n-ai fi fost născută:De n-ai fi fost născută, zadarnic universul A apărut în haos, căci nu-şi avea vreun rost, Zadarnic galaxiile din cosmos ar fi fost, Căci lumea fără tine îşi pierde înţelesul! Dar tu exişti! Şi toate primesc un sens, un cost. Prezenţa ta îmi smulge din curcubeie versul Care-ţi sfinţeşte viaţa, misterul şi eresul, Iar inima mea toată-ţi devine adăpost… De n-ai fi fost născută, nici eu n-aş fi fost încă, Sau poate-eram o umbră pe-a lumii-ntinsă faţă, Trăind desperecherea cu o durere-adâncă Şi, beat de idealuri, visându-mi mândra soaţă, Precum Pygmalion, te-aş fi sculptat în stâncă, Exact cum eşti acuma şi-apoi… ţi-aş fi dat viaţă!

Published in: on 5 Aprilie 2009 at 13:34  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://dreamerbsbfan.wordpress.com/2009/04/05/from-the-heart/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

